Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek zamknięty ogólnodostępny
  Wątek założył  mundus currere (2013-03-14)
  Ostatnio komentował  dzemek (2013-11-17)
  Aktywnosc  Komentowano 606 razy, czytano 2162 razy
  Lokalizacja
 Wrocław
  Sponsor watku  
Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona:    
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



ja¶
Jan SZCZEPANIAK

Ostatnio zalogowany
2017-06-15
17:45

 2013-06-23, 06:17
 Totalna KLAPA
I Nocny Półmaraton we Wrocławiu przeszedł do historii jako totalna KLAPA.4000 uczestników zakosztowało goryczy porażki bo (tak myślę)komuś zabrakło wyobraźni lub bardzo zależało by bieg,o którym wiadomo było od lutego się nie odbył.Ta ogromna rzesza biegaczy,to wspaniałe miasto nie zasłużyło na takie traktowanie.SKANDAL !!!!!

  NAPISZ LIST DO AUTORA


dziesiatka
Dariusz Woyczyński

Ostatnio zalogowany
2020-06-06
20:16

 2013-06-23, 06:52
 
przecież to wisiało w powietrzu. Przy takim podejściu do organizacji jakie ci ludzie w MCS mają prędzej czy później musiało do czegoś takiego dojść. I tak długo się udawało. Nie da się robić takiej imprezy bez serca i bez poczucia misji a jedynie jako uciążliwy obowiązek bo najchętniej to by się siedziało w zaciszu pakamerek na stadionie i czekało na comiesięczny przelew

  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



senectus
Arkadiusz Ciszewski

Ostatnio zalogowany
2020-05-27
18:31

 2013-06-23, 07:43
 
Dokładnie. Jak można zaprosić 4000 osób z całego kraju, ustawić ich na linii startu, utrzymywać przez 1,5h w gotowości bojowej i nagle ogłosić, że sorry ale nie biegniecie. To nie była impreza lokalna na 400 osób tylko międzynarodowa na 4000.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (2 sztuk)


grzes_u

Ostatnio zalogowany
2015-09-04
09:37

 2013-06-23, 08:00
 
2013-06-23, 00:19 - emka64 napisał/-a:

Ci, którzy spontanicznie ruszyli na niezabezpieczone ulice wykazali się brakiem wyobraźni i odpowiedzialności.
Największą nieodpowiedzialnością to się wykazał organizator, który pomyślał, że jak powie 4.000 wkurzonych, przepełnionych adrenaliną osób, że mają iść do domu to pójdą. Zero myślenia przyczynowo-skutkowego (innego zresztą też), zero zdolności działania pod presją czasu i okoliczności. To może następnym razem taką impreze zrobi babcia klozetowa z placu Solnego (z całym szacunkiem do takowej) - gorzej sobie na pewno nie poradzi.
Można to było załatwić na 100 sposobów i dać się ludziom przebiec chociaż kilka km i próbować z tego wyjść z twarzą.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (33 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (2 sztuk)


tarzan
Wiesław Kozimor
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-03-26
09:38

 2013-06-23, 08:36
 
2013-06-23, 00:46 - napik11 napisał/-a:

A odbędzie się? Będą chętni?

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (188 wpisów)


tarzan
Wiesław Kozimor
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-03-26
09:38

 2013-06-23, 08:44
 
jesli bedzie ten sam organizator w maratonie we wrzesniu to bojkotuje ten start,biore pakiet bo za niego zapłaciłem i nie startuje ,powinno tak zrobic te wczorajsze 4000 tys biegaczy

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (188 wpisów)


Matys
Krzysztof Matysiak

Ostatnio zalogowany
2021-10-25
12:44

 2013-06-23, 08:49
 
Żal mi wszystkich. Biegaczy,kibiców a nawet organizatorów. Pewnie nie jeden z nas przed biegiem jakimkolwiek będzie miał małą podświadomą obawę o start. Brawo wszystkim co wspomagali I Dziki Nocny Bieg Wrocławski. Zastanawiam się, jak odzyskać pieniądze za wrześniowy Maraton Wrocław i pobiecWarszawę lub Poznań, bo za ten bieg raczej trudno będzie o zwtot [bo z czego?] Organizator na Facebook napisał, że prezydent miasta ukara surowo winnych. Co mnie to????? Szok. Czekam na jakieś extra przeprosiny.

  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



Trenuj z N...

Ostatnio zalogowany
2015-11-11
16:25

 2013-06-23, 08:51
 Przyczyna niedopuszczenia do startu biegu
LINK: https://www.facebook.com/trenujznami
Nieoficjalne stanowisko Policji dot. niedopuszczenia do startu. Kolejne filmiki również będę zagnieżdżał na fanpage"u.

  NAPISZ LIST DO AUTORA


emka64
Krzysztof Mazur
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-01
16:34

 2013-06-23, 09:00
 
2013-06-23, 03:26 - kaczy1982 napisał/-a:

Wyluzuj z takimi tekstami proszę. Zero w tobie spontaniczności.
Nie byłeś am więc siedź cicho. Po 2 godzinach czekania każdy chciał tylko pobiec. Biegł na własną odpowiedzialność. Chowanie wody to frajerstwo. Ludzie rzucali się do hydrantu na 15km jak na pustyni.
I najważniejsze. Niebezpieczne to było odwołanie biegu. Tylko największy kretyn mógł pomyśleć że 4 tys. ludzi grzecznie odwróci się, podziękuje i pojedzie do domu.
1. co osiągnie ktoś , kto akceptuje taką fuszerkę i jest z niej , o zgrozo, zadowolony ? A podoba Ci się wybieganie na ulicę ? Brawo.
2. zgadzam się, że sam dyrektor sprokurował takie zachowanie. Powiedział sobie , że biegu nie będzie i już , a przepraszam to co ? Przynajmniej wstępnie powinien zapowiedziec też co zamierzają potem , to dałoby jasną wskazówkę ludziom
3. trochę autorefleksji nie zaszkodziłoby Ci , Jest różnica między spontanicznoscią a głupotą

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (21 sztuk)


skija
Jacek

Ostatnio zalogowany
2019-09-12
14:43

 2013-06-23, 09:24
 
Coś co dla jednych jest nieodpowiedzialne dla innych jest ... odpowiedzialne. Nie oceniam tego czy ktoś zrobił lepiej czy gorzej ale mamy ustalone reguły bezpieczeństwa, które przestrzegamy podczas różnych imprez, w tym również sportowych i z tego powodu nie pobiegłem. Fakt że w tej sytuacji zapanowanie nad czterotysięcznym tłumem było niewykonalne i to jest oczywisty problem organizatorów co jednak nie zwalnia nas, biegaczy z obowiązku myślenia. Mam nadzieję że nikomu nic się nie stało i wszyscy dotarli szczęśliwie do domu.
Sądzę jednak że w tej sprawie każdy powinien odpowiedzieć sobie sam.

Mam nadzieję że organizator wyciągnie wnioski na przyszłość i następne wrocławskie biegi będą już tylko lepsze i doskonale zorganizowane.

Jednak na chwilę obecną żenujące jest również to że nawet na oficjalnej stronie półmaratonu nie ma nawet przeprosin za żenujący chaos.

Pozdrawiam

  NAPISZ LIST DO AUTORA


Conrados
Konrad Pawlak

Ostatnio zalogowany
2022-09-27
16:03

 2013-06-23, 09:33
 
2013-06-23, 00:19 - emka64 napisał/-a:

Ci, którzy spontanicznie ruszyli na niezabezpieczone ulice wykazali się brakiem wyobraźni i odpowiedzialności.
Krzysztofie, biegłem wczoraj pełen dystans i absolutnie nie uważam, abym zachował się nieodpowiedzialnie i był pozbawiony wyobraźni. Ulicą biegłem tylko tam, gdzie ruch był jeszcze wyłączony, w pozostałych miejscach kierowałem się wskazówkami policjantów, którzy kierowali nas na chodniki. Zdecydowaną większość trasy pokonywaliśmy po chodniku, co absolutnie nie jest ani przestępstwem, ani przejawem nieodpowiedzialności i braku wyobraźni. Miałem wczoraj w planach zaatakowanie życiówki; skończyło się jednak na mocnym treningu w tempie 4:15. Myślę więc, że w pełni zasłużyłem na odebrany po przebiegnięciu całkiem ładny medal.

Za bieg odpowiedzialna była firma, która delikatnie mówiąc nie popisała się przy organizacji tegorocznego Cracovia Maratonu. Niestety, w Polsce obowiązuje ustawa o zamówieniach publicznych, w myśl której organizator musi wybrać tę firmę, która zaproponuje najniższą cenę. Organizator biegu, jego dyrektor zawalili sprawę modelowo; jestem ciekaw, czy zdecydują się na zwrot opłaty startowej. Skoro Wrocław stać na wywalania 16 mln rocznie na prywatny klub Śląsk, powinno być też go stać na zwrot kosztów startu w biegu, który tak naprawdę się przecież nie odbył. Biegliśmy po chodnikach lub fragmentami po niezabezpieczonych ulicach, a zgodnie z umową zawartą z organizatorem powinniśmy być bezpieczni biegnąc po ulicy zaopatrzeni w wodę i coś do jedzenia. To przecież za to płaciliśmy.

Najbardziej szkoda mi policjantów, którzy musieli wysłuchiwać wyzwisk płynących z ust sfustrowanych baranów, którzy nie mogą przyjąć do wiadomości, że policja jest po to, aby pilnować, czy wszystkie procedury są przestrzegane. Policja naprawdę nie miała żadnego interesu w tym, aby ten bieg odwołać. Wyobraźcie sobie drogie sfustrowane barany krzyczące wczoraj "Jebać Policję" co by się działo, gdyby bieg odbył się zgodnie z planem na nieoznakowanej i niezabezpieczonej trasie i doszło do jakiegoś wypadku. Wtedy zapewne sfustrowane barany też rzucałyby stek wyzwisk pod adresem bogu ducha winnych policjantów, którzy wczoraj świetnie wykonali swoją robotę.

Cóż, organizatorzy i miasto Wrocław strzelili sobie w kolano fundując tym samym swoim sponsorom antyreklamę. Czekam na rozwój wypadków i na jakieś oficjalne oświadczenie z nadzieją, że odzyskam wpłacone pieniądze. Płaciliśmy za zupełnie inny produkt niż ten, który otrzymaliśmy i zgodnie z obowiązującym prawem możemy domagać się zwrotu kosztów.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (4 sztuk)




Ostatnio zalogowany



 2013-06-23, 09:34
 
Dla mnie skandalem jest, że nie było słychać w ogóle komunikatów. Nagłośnienie tylko w okolicy startu. Ludzie przekazywali sobie co powiedzieli organizatorzy. Później usłyszałem wystrzał i biegacze ruszyli. Wczoraj doszło do wydarzenia historycznego. O tym będzie opowiadało się nawet za 20 lat.

  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



blazej
KRZYSZTOF BŁAŻKÓW

Ostatnio zalogowany
2019-04-25
12:12

 2013-06-23, 09:56
 
Witam
Według mnie zawinił organizator i jak dla mnie gorzej być nie mogło .
Brawa dla policji, bo mimo wszystko zabezpieczali trasę .
Kolejne plusy to zachowanie uczestników, na przykład w punktach z wodą przekazywanie butelek kolejnym zawodnikom , i nie wyrzucanie lecz ustawianie butelek z boku. Atmosfera nie do opisania i nie do uzyskania w innych biegach .
Ktoś mógł puścić zegar z czasem :-)
Komentaże ,że to nie odpowiedzaialne jest to co wczoraj zrobiliśmy , ja tak nie uważam bo każdy odpowiadał za siebie i biegacze stosowali się do zaleceń policji.

Chciałem we wrześniu biec maraton Wrocławski, ale teraz jest to uzależnione od tego jakie kary poniesie organizator i jak zakończy się kwestia finansowa ,

  NAPISZ LIST DO AUTORA


Krulik
Dominik Krumin

Ostatnio zalogowany
2024-05-03
19:34

 2013-06-23, 09:57
 
Nie zwyklym jestem udzielac sie pismienniczo na forach ale ws. wczorajszej sytuacji nie nalezy milczec.
Obserwujac to wszystko z perspektywy biegacza, organizatora innych imprez biegowych i obywatela tego miasta - uwazam, ze bardzo waznym elementem organizacji jest wklad serca w to co sie robi. Jesli przyjmiemy, ze osoby, ktore impreze organizuja poczynily taki wklad - to co nie zadzialalo poprawnie???
Ano jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ...... pieniadze (zapewne).
Slepa chec zagarniecia mamony i brudna polityka nie powinny przeplatac sie ze sportem a w szczegolnosci sportem rekreacyjnym i hobbistycznym. Tak niestety sie nie dzieje przy biegach, na ktore przyjezdzaja tysiace. Tu kalkulacje pieniezne sa dla niektorych lakomym smakolykiem.
Od wczoraj rozne informacje docieraja do Nas. Ja spotkalem sie z taka, ze firma wroclawska strasznie sie zbulwersowala, gdy konkurencka krakowska weszla na jej teren i to za polowe stawki. Ile z tego prawdy, nikt sie predko nie dowie, ale znajac mentalnosc pazernych i zazdrosnych o pieniadze niektorych ludzi, mozna pomyslec sobie, ze to mogl byc ten czynnik decydujacy o tym co sie stalo. Nie bede wkraczal w ta strefe goracych telefonow na zasadzie "...zrob cos dla mnie i nie zatwierdzajmy tego, bo kase Nam sprzed nosa sprzatneli, to i Oni nic z tego nie beda mieli..." - ocencie to sami.
Wracajac do biegu, to mialem mozliwosc zobaczyc jak trasa byla przygotowana i smie twierdzic, ze nie bylo niedociagniec. Ruch znikomy, wydzielone pasy ruchu dla biegaczy, kazde mniejsze skrzyzowanie zablokowane i obsadzone przez Policje i Straz Miejska, wieksze krzyzowki ze wzmocniona obsada Policji, kierujaca ruchem, itd. - jednym slowem bezpiecznie jak dla mnie. Paradoksem jest stwierdzenie, ze zamiast pacholkow gdzies powinny byc barierki, bo jaka jest roznica w tym, jak ktos rozpedzony wjedzie w grupe biegaczy, taranujac pacholki w porownaniu z taranowaniem barierek. Ktos tez stwierdzil, ze niebezpieczniejsze ma trasy treningowe niz wczorajszy bieg - i tu tez musze przyznac racje. Skoro trasa byla zabezpieczona, to o co kaman - nie lepiej bylo honorowo dotrzymac warunkow umowy Org-Biegacz, niz zblaznic sie przed cala Polska a nawet Europa biegowa???
Reasumujac moje osobiste odczucia, wczorajszy bieg zostal odwolany z powodu zazdrosci o pieniadze, z premedytacja wykorzystane znajomosci i chore potyczki o podlozu politycznym i proba udowodnienia jedni drugim, kto we Wroclawiu stawia kropke nad "i". O jednym tylko zapomniano, ze miasto i wladza jest dla ludzi a nie odwrotnie i ze za wszystko to My zaplacilismy i tym budzetem powinno sie dysponowac odpowiedzilnie i dla dobra ludzi.
Jak dla mnie wczorajsza impreza, mimo wszystko (rzekomej nieodpowiedzialnosci osob biegnacych) zaliczana jest do pozytywych odruchow spolecznych, ktora pokazuje, ze czlowiek jest istota myslaca a nie przedmiotem, ktorym mozna slepo manipulowac i przestawiac z kata w kat.
Pozdrawiam wszystkich, ktorzy osiagneli poziom swojej samorealizacji i zadowolenia z tego co zrobili. Dziekuje Policji za to, ze podtrzymywali na duchu biegaczy i Ich dopingowali oraz najwazniejsze - wywiazali sie swietnie z zapisow Ustawy o Policji i zapewnili bezpieczenstwo obywatelom, uczestnikom imprezy biegowej.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (48 sztuk)




Ostatnio zalogowany



 2013-06-23, 10:04
 
2013-06-23, 09:57 - Krulik napisał/-a:

Nie zwyklym jestem udzielac sie pismienniczo na forach ale ws. wczorajszej sytuacji nie nalezy milczec.
Obserwujac to wszystko z perspektywy biegacza, organizatora innych imprez biegowych i obywatela tego miasta - uwazam, ze bardzo waznym elementem organizacji jest wklad serca w to co sie robi. Jesli przyjmiemy, ze osoby, ktore impreze organizuja poczynily taki wklad - to co nie zadzialalo poprawnie???
Ano jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o ...... pieniadze (zapewne).
Slepa chec zagarniecia mamony i brudna polityka nie powinny przeplatac sie ze sportem a w szczegolnosci sportem rekreacyjnym i hobbistycznym. Tak niestety sie nie dzieje przy biegach, na ktore przyjezdzaja tysiace. Tu kalkulacje pieniezne sa dla niektorych lakomym smakolykiem.
Od wczoraj rozne informacje docieraja do Nas. Ja spotkalem sie z taka, ze firma wroclawska strasznie sie zbulwersowala, gdy konkurencka krakowska weszla na jej teren i to za polowe stawki. Ile z tego prawdy, nikt sie predko nie dowie, ale znajac mentalnosc pazernych i zazdrosnych o pieniadze niektorych ludzi, mozna pomyslec sobie, ze to mogl byc ten czynnik decydujacy o tym co sie stalo. Nie bede wkraczal w ta strefe goracych telefonow na zasadzie "...zrob cos dla mnie i nie zatwierdzajmy tego, bo kase Nam sprzed nosa sprzatneli, to i Oni nic z tego nie beda mieli..." - ocencie to sami.
Wracajac do biegu, to mialem mozliwosc zobaczyc jak trasa byla przygotowana i smie twierdzic, ze nie bylo niedociagniec. Ruch znikomy, wydzielone pasy ruchu dla biegaczy, kazde mniejsze skrzyzowanie zablokowane i obsadzone przez Policje i Straz Miejska, wieksze krzyzowki ze wzmocniona obsada Policji, kierujaca ruchem, itd. - jednym slowem bezpiecznie jak dla mnie. Paradoksem jest stwierdzenie, ze zamiast pacholkow gdzies powinny byc barierki, bo jaka jest roznica w tym, jak ktos rozpedzony wjedzie w grupe biegaczy, taranujac pacholki w porownaniu z taranowaniem barierek. Ktos tez stwierdzil, ze niebezpieczniejsze ma trasy treningowe niz wczorajszy bieg - i tu tez musze przyznac racje. Skoro trasa byla zabezpieczona, to o co kaman - nie lepiej bylo honorowo dotrzymac warunkow umowy Org-Biegacz, niz zblaznic sie przed cala Polska a nawet Europa biegowa???
Reasumujac moje osobiste odczucia, wczorajszy bieg zostal odwolany z powodu zazdrosci o pieniadze, z premedytacja wykorzystane znajomosci i chore potyczki o podlozu politycznym i proba udowodnienia jedni drugim, kto we Wroclawiu stawia kropke nad "i". O jednym tylko zapomniano, ze miasto i wladza jest dla ludzi a nie odwrotnie i ze za wszystko to My zaplacilismy i tym budzetem powinno sie dysponowac odpowiedzilnie i dla dobra ludzi.
Jak dla mnie wczorajsza impreza, mimo wszystko (rzekomej nieodpowiedzialnosci osob biegnacych) zaliczana jest do pozytywych odruchow spolecznych, ktora pokazuje, ze czlowiek jest istota myslaca a nie przedmiotem, ktorym mozna slepo manipulowac i przestawiac z kata w kat.
Pozdrawiam wszystkich, ktorzy osiagneli poziom swojej samorealizacji i zadowolenia z tego co zrobili. Dziekuje Policji za to, ze podtrzymywali na duchu biegaczy i Ich dopingowali oraz najwazniejsze - wywiazali sie swietnie z zapisow Ustawy o Policji i zapewnili bezpieczenstwo obywatelom, uczestnikom imprezy biegowej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

TM-VIA Spółka z o.o., ul. Balicka 100, 30-950 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 67650,00

Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143910,00

Waluta: PLN.

  NAPISZ LIST DO AUTORA


Matys
Krzysztof Matysiak

Ostatnio zalogowany
2021-10-25
12:44

 2013-06-23, 10:21
 
, - napisał/-a:

Żal mi org, bo nie wiem ile osób z całej grupy zawiniło, więc na razie nie wieszam psy na grupę org. W ramach przeprosin życzę sobie pocztą medal z grawerem czas 00:00:00 - unikat światowy ;( No poczekajmy jakie info padać będzie.

  NAPISZ LIST DO AUTORA


Jarystar
Jacek

Ostatnio zalogowany
---


 2013-06-23, 10:35
 
2013-06-23, 10:21 - Matys napisał/-a:

Żal mi org, bo nie wiem ile osób z całej grupy zawiniło, więc na razie nie wieszam psy na grupę org. W ramach przeprosin życzę sobie pocztą medal z grawerem czas 00:00:00 - unikat światowy ;( No poczekajmy jakie info padać będzie.
Tak, zawiniła Pani Krysia z Gdańska i pan Czesio z Ostrołęki.

Nic nie usprawiedliwia organizatorów. Nawet jeśli zabezpieczenie spier...iła firma w Karkowa to organizator imprezy jako zleceniodawca powinien bieżąco nadzorować ich pracę i na długo przed startem zorientować się, że chcą ustawiać gumowe pachołki zamiast metalowych barierek. Tym bardziej że reputacja tej krakowskiej firmy nie od wczoraj jest dość wątpliwa.

  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



Krulik
Dominik Krumin

Ostatnio zalogowany
2024-05-03
19:34

 2013-06-23, 10:46
 
2013-06-23, 10:04 - leon wojciech napisał/-a:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

TM-VIA Spółka z o.o., ul. Balicka 100, 30-950 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 67650,00

Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 143910,00

Waluta: PLN.
Dziekuje za info, ktore potwierdza to co slyszalem.
Pozostawiam to bez komentarza.
Ocencie to sami.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (48 sztuk)


alchemik
Jacek Hreczański

Ostatnio zalogowany
2023-12-04
13:26

 2013-06-23, 10:53
 
Urok biegania. (czytano: 1 razy)
(POPRAW WPIS , DODAJ ZDJĘCIE)



Biegacze nigdy mnie nie przestaną zadziwiać. Jestem szczęśliwy że jestem jednym z was. Przed chwilą miałem rozmowę telefoniczną o wczorajszym biegu we Wrocławiu. I o zgrozo
nie usłyszałem nawet złego zdania o samym biegu, mój Guru biegowy był w ekipie która
pobiegła i jest zachwycona miastem, ludźmi i całą otoczką która towarzyszyła temu spontanicznemu i heroicznemu biegowi. Jest w nas Polakach coś takiego jak to „ trasa nie jest zabezpieczona” my wam pokażemy że się da i dało się. Oczywiście zachowanie tych biegaczy było naganne a ja do końca życia będę żałował że mnie tam nie było. Ktoś odpowiedzialny za ten bałagan powinien dostać po tyłku .Do „ organizatorów” wszelkich biegów a może tak , nawiązać ścisłą współpracę z klubami biegowymi i chętnymi w waszym mieście w temacie pomocy przy organizacji biegu. My nie bierzemy za to pieniędzy ale nasze doświadczenie jest nieocenione. Coraz więcej biegów jest organizowana przez kluby biegacza lub przy ich dużej pomocy. Wymienię tu kilka : Sochaczewski test Coopera, pół maraton Słowaka, Maniacka dziesiątka , Chyża dziesiątka, i wiele wiele innych. Te imprezy mają jeden wspólny mianownik są dobrze przygotowane. A do tych co pobiegli lub nie we Wrocławiu może poszukajcie prawnika i wasze wpisowe przekażcie na Dom Dziecka lub inny cel bo szkoda żeby ktoś dostał premię za coś co spieprzył.

  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (39 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (4 sztuk)


Martins
MARCIN SYPEREK

Ostatnio zalogowany
2019-06-28
21:43

 2013-06-23, 11:16
 I WROCŁAWSKI DZIKI PÓŁMARATON
2013-06-23, 00:19 - emka64 napisał/-a:

Ci, którzy spontanicznie ruszyli na niezabezpieczone ulice wykazali się brakiem wyobraźni i odpowiedzialności.
Kolego nie obrażaj biegaczy bo to nie nasza wina. My stawilismy się o czasie i każdy z nas przynajmniej 3 razy się rozgrzewał do tego biegu. Każdy także pobiegł na własną odpowiedzialność. Zresztą policja kierowała miejscami na chodniki.

Jestem z Wrocławia z tego pięknego miasta i powiem wam tak. Wrocławianie to ludzie spontaniczni więc nie ma co się dziwić że ten bieg się odbył. Potwierdziliśmy że wszyscy biegacze to solidarny TEAM. Żal mi ludzi z poza Wrocławia z dalekich zakątków Polski i z zagranicy dla nich to było naprawdę frustrujące i nie dziwię się wylewania gniewu na organizatorów. I słusznie piszecie, że domagacie się zwrotu kosztów biegu. Bieg się odbył ale to tylko nasza zasługa i nasz zapał to sprawił :-)

Nie było wody na trasie do 17 km ale znalazły się osoby które pobiegły do sklepu, za własne prywatne pieniądze kupowały wodę, rozdawały biegaczom, biegacze nie wyrzucali butelek z wodą tylko stawiali na ulicy by inni też mogli się napić to było naprawdę piękne. Ja ze swej strony mogę jedynie dziękować moim koleżankom i kolegom biegaczom za tak spontaniczny zryw udowodnienia sobie i znienawidzonym przez wszystkich organizatorom, że jednak się da, podziekować policji, że jednak zostali na posterunkach i zabezpieczali nas biegaczy i że nikomu nic się złego nie stało. Dzięki wielkie także dla wolontariuszy przy Politechnice za wodę, za to że nie zeszli z trasy. Dzięki wszystkim BIEGACZOM za I NOCNY DZIKI/NIELEGALNY BIEG WE WROCŁAWIU ;-)

Ten bieg na pewno przejdzie do historii, że mimo tylu przeszkód jednak się odbył. :-)

  NAPISZ LIST DO AUTORA

Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona :
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  
20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  


POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
keemun
09:12
drago
08:56
maniek-pf:)
08:37
szyper
08:29
BornToRun
08:28
Admin
08:26
eldorox
08:19
platat
08:10
Namor 13
08:06
Pathfinder
08:03
kubawsw
08:02
Deja vu
07:53
Brytan65
07:45
baderak
07:17
Elgebrin
06:58
cumaso
06:57
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |