Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

     

 Czytano: 2909 razy

 10-tka Chevrolet Szpot

 

 RANKING 
OPIS
Srednia ocen:8.3/24

Twoja ocena:brak

Meteor - noclegi na biegi w Swarzędzu

LOKALIZACJA



ZAWODY DODAŁ



UCZESTNICY

KLIKNIJ MAPKĘ ABY ZOBACZYĆ
LISTĘ UCZESTNIKÓW



WSPÓLNY TRANSPORT

Oferuje:brak
Szuka:brak

DODAJ OGŁOSZENIE

MIEJSCE  

 Swarzędz

DATA  

 13-5-2012 (niedziela)

DYSTANS  

 10 km

TELEFON  

 696 429 859

E-MAIL  

 bieg.chevrolet@szpot.pl

STRONY WWW  

online.datasport.pl/zapisy/portal/zawody

DYSCYPLINA  

    Biegi

PLIKI  

DodałPlik
piotr_druzyn
2012-02-20
regulamin2.pdf
piotr_druzyn
2012-02-17
regulamin.pdf - wycofany
piotr_druzyn
2012-02-10
10kmszpota_2.jpg
  

WYNIKI   
Piotr Szukała
10-tka Chevrolet Szpot - OPEN
Piotr Szukała
10-tka Chevrolet Szpot - kobiety
Piotr Szukała
10-tka Chevrolet Szpot - kategorie
Piotr Szukała
10-tka Chevrolet Szpot - Mistrz Swarzędza

Powyższa lista przedstawia prawdopodobne wyniki odszukane na podstawie daty i lokalizacji zawodów. Aby dokładnie przeszukiwać wyniki imprez sportowych dostępne w naszym serwisie skorzystaj z działu WYNIKI

  
ZDJĘCIA   
Wg automatycznego wyszukiwania prawdopodobnie nie dysponujemy jeszcze galeriami zdjęć z tych zawodów. Na wszelki wypadek możesz ręcznie przeszukać dział ZDJĘCIA

Jeżeli dysponujesz własną galerią zdjęć z tych zawodów i opublikowałeś ją w internecie - wypełnij FORMULARZ a link do niej pojawi się także na naszej stronie.
  
  
  
UCZESTNICY   
matas
matas
marek100384
marek10038
Adzio23
Adzio23
mundy
mundy
matthew
matthew
Jasku.
Jasku.
Marita
Marita
roc073
roc073
Patryk95
Patryk95
Goldi_Ann
Goldi_Ann
lele
lele
grzesiue30
grzesiue30
Lego2006
Lego2006


KLIKNIJ ABY ZOBACZYĆ WSZYSTKICH
105
UCZESTNIKÓW
  
KIBICE   
marcin.ivan
marcin.iva
Iwi7
Iwi7
grzegorz57
grzegorz57
Robert
Robert
SzalonyTomko
SzalonyTom
jagódka
jagódka
 ptasior
ptasior
rafal1w
rafal1w

DODATKOWE INFORMACJE:
- Zapisy od 1 lutego do 6 maja 2012r
- Limit 1000 uczestników
- Start i meta - Rynek Swarzędz
- Trasa Atestowana
- Losowanie atrakcyjnych nagród wśród wszystkich uczestników
- Nagrody o łącznej wartości 15 000 zł
- Nagrody w kategoriach wiekowych
- Pakiet startowy - Medal dla każdego biegacza


Komentarze czytelników - 55podyskutuj o tym 


 

Agata68
Autor: Agata68, 2012-05-14, 20:01 napisał/-a:
Nie wiem co z tymi wynikami i międzyczasami. Mam tylko nadzieję, że ich nie zmienią , bo nie będzie mojej życiówki.

Chciałam bardzo podziękować Jackowi i Wojtkowi nr startowe 32 i 237 - DZIĘKI CHŁOPAKI- To był dopiero mój trzeci start w 4 miesięcznej karierze biegania i tylko dzięki Wam w 2 miesiące po 8 Maniackiej poprawiłam wynik o przeszło 7 minut i przepraszam, że uczepiłam się Was i dyszałam Wam na plecach ale to Wy poprowadziliście mnie w tym tempie do mety. Napewno będę Was wypatrywać na innych imprezach biegowych więc jeżeli grałam wam na nerwach to chowajcie się przede mną. DZIĘKI, DZIĘKI, DZIĘKI
 

Arti
Autor: Arti, 2012-05-14, 20:17 napisał/-a:
Czyli gdzie były te punkty bo nijak żaden się nie zgadza?

1 782 SAWE Elisha kiprotich ELDORET KEN BENEDEK-TEAM 82 M30/1 M / 1 00:28:30 00:28:30 02.51 +0:00:00 0:10:17 / 1 0:13:40 / 1 0:24:53 / 1

10:17 na 4,5 km to szybciej niż rekord świata (daje 11:26 na 5km)

Gdyby brać pod uwagę również pomiar z 8,5 km (24:53)to zwycięzca musiałby pokonać ostatnie 1,5 km w 3:36 co również jest niemożliwe chyba,że to by było mniej niż 1500m. Przy jego tempie 1500m powinno mu zająć 4:16.

W czasie 3:36 zdążyłby pokonać około 850m. Czyli zabrakłoby 150m...


Ps. U mnie różnica 50 sekund na 5 kilometrze i też potwierdzam,że biegnąc nie było tam maty chyba,że był jakiś inny sposób pomiaru międzyczasu.
 

pterodaktyl
Autor: pterodaktyl, 2012-05-14, 21:03 napisał/-a:
Być może chipy w nr startowych nie bardzo się sprawdzają - na trasie Mogilno Trzemeszno też były jakieś przekłamania - nie wszystkich pomierzyło, nie zawsze czasy się zgadzały. - i chipy też były w nr startowych
 

mundy
Autor: mundy, 2012-05-14, 22:05 napisał/-a:
Nie było dodatkowych punktów pomiarowych na 4,5 km i 9,5 km. Te odczyty to z 5 km i ze startu gdzie zawodnicy biegli w przeciwnym kierunku. Nikt nie mierzył dokładnie w jakim punkcie biegu to było. Wartości 4,5 oraz 9,5km są tylko orientacyjne
 

Arti
Autor: Arti, 2012-05-14, 22:21 napisał/-a:
Hmm dziwne informacje. Jak uzyskano na 4,5 i 9 orientacyjnie?

Najważniejsze....jeżeli twierdzi się,że pomiar był na 5 kilometrze to skąd taka różnica aż 50 sekund a u niektórych minuta podczas gdy na biegach wynosi to idealnie lub 1-2 sekundy różnicy?

To oznacza ,że 5 km nie był 5 km albo pomiar nie był na 5 kilometrze.

I skąd orientacyjnie między 4,5 a 5km orientacyjnie wpisano dystans czy czas? bo ani to ani to na pierwszy rzut oka osoby biegającej nie zgadza się.

Pierwszy raz spotykam się aby w komunikacie końcowym podano coś orientacyjnie...

Kim jest tajemniczy mundy?

Drążę bo nijak nie wiadomo czy była życiówka czy nie...
 

slawek_
Autor: slawek_, 2012-05-14, 22:37 napisał/-a:
jaka życiówka Arti ? na 10km?
 

Arti
Autor: Arti, 2012-05-14, 22:43 napisał/-a:
Niby tak, niewiele. Ale ewidentnie nie było to tempo na życiówkę do tego ze sporym przeciwnym wiatrem i 4 podbiegami.

Niby 36:24 ale ewidentnie realnie byłoby w granicach 36:50
 

krzysztofg
Autor: krzysztofg, 2012-05-15, 19:12 napisał/-a:
Szczęka opada jak popatrzycie na wynik 75 latka - Roberta Czysza: 34:00!
Żeby wszystkim ulżyć(również Robertowi)dodam, że po sprawdzeniu na stronie klubu AZS UAM: http://main2.amu.edu.pl/~triatlon/html/robert.html
okazuje się że Robert jest utalentowanym wszechstronnie 18-latkiem (uff).
Gratuluje świetnego wyniku Robercie!


 

kocan
Autor: kocan, 2012-05-18, 09:11 napisał/-a:
Wychodzi na to, że nie tylko punkty pośrednie pomiaru czasu były orientacyjne, ale i cały dystans, który ponoć miał atestację. Oznaczenia kilometrów też były orientacyjne, co wskazywali znajomi biegacze. Dodam jeszcze, że czas netto, który początkowo w komunikacie końcowym był taki sam jak brutto, został orientacyjnie oszacowany na 2 sek. krótszy, choć na pewno był dłuższy (wg mojego zegarka 9 sek.).
 

Kalak
Autor: Kalak, 2012-05-21, 20:13 napisał/-a:
Dystans na 99% to było 10 km. Czas brutto też raczej był ok. Czas netto już nie. Poustawiane kilometry na trasie już na pewno nie. Na 1 kilometrze stoper pokazał mi 2:29 :):):), aż taki dobry nie jestem. Napisałem maila do organizatora że mi się czas netto nie zgadza i faktycznie to poprawili. Choć jeden z Panów organizatorów odpisał mi: o co Panu chodzi? Wszyscy mają czas netto równy brutto. Pan chyba trochę nie doinformowany był :) .Ogólnie bieg nieźle zorganizowany. Tak jak mówię czas brutto prawie na pewno jej ok na wynikach. Miejmy na dzieje że za rok poprawia to o czym pisaliśmy. Ja na pewno się zjawię na linii startu za rok :).
 

DNI
POLECANE IMPREZY
4
Izerski Weekend Biegowy
ZGŁ
4
VIII Półmaraton o Puchar Krotoski
ZGŁ
5
Triathlon Szczecin
ZGŁ
11
11 PZU Maraton Karkonoski
ZGŁ
11
XVIII Toruński Top-Cross Maraton
ZGŁ
11
29. Bieg Powstania Warszawskiego
ZGŁ
18
IV Bieg Szlakiem Zabytków
ZGŁ
18
V Szczecinecki Weekend Biegowy
ZGŁ
18
26. Bieg św. Dominika
ZGŁ
25
Chudy Wawrzyniec
ZGŁ
25
IV Śliwicka Dyszka
ZGŁ
25
Santander RunKayakBike
ZGŁ
25
V Nocna Dycha Kopernika
ZGŁ
33
9 Półmaraton im.Janusza Kusocińskiego
ZGŁ
33
XX Toyota Półmaraton
ZGŁ
39
VIII Półmaraton Chmielakowy
39
9 Bieg Fabrykanta
ZGŁ
40
10 Bieg Siedleckiego Jacka
40
40. PKO Półmaraton Szczecin
ZGŁ

pokaż następne



















 Ostatnio zalogowani
jaroszakal
02:51
marciorek
02:39
Daniel Wosik
00:45
maciejw
00:25
TomKuna
00:24
wk0307
00:19
MarcinGr1983
00:12
Yazomb
00:05
Krzysiek72
23:45
lordedward
23:38
Virtual Run Polska
23:37
smuluk
23:36
malewsky
23:35
Marek2112
23:28
Admin
23:15
drAngla
23:12
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |