| | | |
|
| 2013-05-07, 13:07
Zapisany :)
jeśli ktoś jedzie z Trójmiasta i ma 2 (albo 1) wolne miejsca to proszę o info na priv
makulaturę oddawałem 2 razy :) |
|
| | | |
|
| 2013-05-09, 20:24
2013-05-02, 00:26 - sobmar napisał/-a:
Nie przypominam sobie, by na dwóch poprzednich edycjach były strefy czasowe, więc sugeruję, by tym razem były. Generalnie jest to świetnie organizowana impreza, ale wobec już ponad 1500 zapisanych, na starcie stawi się na pewno powyżej 1000 osób. Bez stref czasowych na starcie, ludzie mogą się zadeptać. |
No ładnie! Dużymi krokami zbliża się liczba 2000 zapisanych. Nie pamiętam ile osób zapisanych w zeszłym roku nie stawiło się na starcie – ale myślę, że można zakładać, że jakieś 30% nie wystartuje. Dawałoby to wzrost frekwencji o prawie 50% w stosunku do 2012.
Strefy czasowe na starcie na pewno byłyby bardzo pomocne.
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2013-05-11, 08:06 MEDAL ?
Wiem ,że był konkurs na projekt medalu czy jest już gdzieś do wglądu czy ma to być niespodzianka ? |
|
| | | |
|
| 2013-05-11, 15:05
2013-05-11, 08:06 - tolek13 napisał/-a:
Wiem ,że był konkurs na projekt medalu czy jest już gdzieś do wglądu czy ma to być niespodzianka ? |
Niech będzie niespodzianka :) |
|
| | | |
|
| 2013-05-11, 16:48 Medal
2013-05-11, 08:06 - tolek13 napisał/-a:
Wiem ,że był konkurs na projekt medalu czy jest już gdzieś do wglądu czy ma to być niespodzianka ? |
|
| | | |
|
| 2013-05-12, 16:12 samochód z bydgoszczy :)
Czy wybiera się ktoś z bydgoszczy i ma może 2 miejsca ? wolne |
|
| | | |
|
| 2013-05-13, 14:19 Klasyfikacja wg czasu netto!
Witam wszystkich,
w związku z liczbą zarejestrowanych zawodników (już ponad 2000) oraz Waszymi uwagami w celu zapewnienia zawodnikom bezpieczeństwa, najlepszych warunków do sportowej rywalizacji poprzez rzetelność pomiaru czasu organizator wprowadza zmianę do pkt. 4.3. regulaminu.
W związku z powyższym wszelkie klasyfikacje prowadzone będą wg indywidualnych czasów netto liczonych od momentu przekroczenia linii startu do przekroczenia linii mety za wyjątkiem pierwszych 50-ciu zawodników przekraczających linię mety, którzy będą klasyfikowani wg czasu brutto liczonego od momentu strzału startera.
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2013-05-13, 21:04
2013-05-13, 14:19 - SeweRun napisał/-a:
Witam wszystkich,
w związku z liczbą zarejestrowanych zawodników (już ponad 2000) oraz Waszymi uwagami w celu zapewnienia zawodnikom bezpieczeństwa, najlepszych warunków do sportowej rywalizacji poprzez rzetelność pomiaru czasu organizator wprowadza zmianę do pkt. 4.3. regulaminu.
W związku z powyższym wszelkie klasyfikacje prowadzone będą wg indywidualnych czasów netto liczonych od momentu przekroczenia linii startu do przekroczenia linii mety za wyjątkiem pierwszych 50-ciu zawodników przekraczających linię mety, którzy będą klasyfikowani wg czasu brutto liczonego od momentu strzału startera.
|
Ponawiam prośbę poprzedników.
Strefy czasowe będą bardzo pomocne przy takiej ilości uczestników, please. |
|
| | | |
|
| 2013-05-15, 09:04 Cel charytatywny
Na stronie organizatora jest informacja, że przed i po biegu będą zbierane pieniądze na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci. Biegłem kilka tygodni temu we Wrześni a tam zbierano kasę na pomoc w leczeniu dziecka jednego z biegaczy. Ok 550 uczestników zebrało prawie 1800 co dało jakieś 3zł od biegacza. W tym biegu nie ma opłaty startowej więc... Każdy da trochę więcej i zbierze się piękna kwota.
Że polecę klasykiem - no to jak będzie? pomożecie? :) |
|
| | | |
|
| 2013-05-15, 16:33 Strefy czasowe
Witam,
oczywiście w odpowiedzi na Wasze sugestie i prośby będą strefy czasowe co 5 minut.
Ogromne dzięki i zachęcam do ustawianie się w "swoich: strefach czasowych. Pamiętajcie również, że klasyfikujemy wg czasów netto - to powinno rozluźnić niepotrzebny scisk na starcie.
Do zobaczenia! |
|
| | | |
|
| 2013-05-15, 22:10
2013-05-15, 16:33 - SeweRun napisał/-a:
Witam,
oczywiście w odpowiedzi na Wasze sugestie i prośby będą strefy czasowe co 5 minut.
Ogromne dzięki i zachęcam do ustawianie się w "swoich: strefach czasowych. Pamiętajcie również, że klasyfikujemy wg czasów netto - to powinno rozluźnić niepotrzebny scisk na starcie.
Do zobaczenia! |
Wspaniale :)
Panie Sewerynie
Wasze podejście do organizacji tego biegu i do biegaczy jest wzorowe. To moja opinia acz wierzę, że naprawdę dużo biegaczy podziela moją opinię. Super imprezę robicie, i to jest warte docenienia. Powodzenia w tej edycji :)
A mi osobiście i egoistycznie będzie przyjemnie wrócić (3x raz) na stadion, gdzie zacząłem swoją miłość do biegania :) |
|
| | | |
|
| 2013-05-15, 22:17 Zbiórka charytatywna na biegu
2013-05-15, 09:04 - kasjer napisał/-a:
Na stronie organizatora jest informacja, że przed i po biegu będą zbierane pieniądze na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci. Biegłem kilka tygodni temu we Wrześni a tam zbierano kasę na pomoc w leczeniu dziecka jednego z biegaczy. Ok 550 uczestników zebrało prawie 1800 co dało jakieś 3zł od biegacza. W tym biegu nie ma opłaty startowej więc... Każdy da trochę więcej i zbierze się piękna kwota.
Że polecę klasykiem - no to jak będzie? pomożecie? :) |
Start w naszym IV Kwidzyńskim Biegu Papiernika jest bezpłatny, ale startując możemy także pomóc innym. W biurze zawodów oraz podczas trwania imprezy zbierane będą pieniądze na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci. Przyłączcie się do Fundacji Opiekuńczej IP-Kwidzyn i spełnijcie marzenia dzieci. Liczy się każda złotówka wrzucona do puszki! Dzieciaczki z pewnością będą wdzięczne za pomoc, do której każdy może się przyłączyć.
Zachęcam do wsparcia jednej z akcji naszej Fundacji Opiekuńczej IP-Kwidzyn. |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2013-05-16, 10:47
2013-05-15, 22:17 - SeweRun napisał/-a:
Start w naszym IV Kwidzyńskim Biegu Papiernika jest bezpłatny, ale startując możemy także pomóc innym. W biurze zawodów oraz podczas trwania imprezy zbierane będą pieniądze na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci. Przyłączcie się do Fundacji Opiekuńczej IP-Kwidzyn i spełnijcie marzenia dzieci. Liczy się każda złotówka wrzucona do puszki! Dzieciaczki z pewnością będą wdzięczne za pomoc, do której każdy może się przyłączyć.
Zachęcam do wsparcia jednej z akcji naszej Fundacji Opiekuńczej IP-Kwidzyn. |
Nie trzeba nas długo nawiać:) |
|
| | | |
|
| 2013-05-16, 12:11
"Organizator zapewnia 1400 pakietów startowych. Powyżej tej liczby zawodnicy otrzymają pakiet w postaci numeru startowego oraz chipu."
Decyduje kolejność w momencie zapisów, czy kolejność stawienia sie w biurze zawodów? |
|
| | | |
|
| 2013-05-16, 15:31 Transport z Gdańska
Szukam transportu z Gdańska dla 2 osób. |
|
| | | |
|
| 2013-05-16, 16:57
2013-05-16, 12:11 - mario_m napisał/-a:
"Organizator zapewnia 1400 pakietów startowych. Powyżej tej liczby zawodnicy otrzymają pakiet w postaci numeru startowego oraz chipu."
Decyduje kolejność w momencie zapisów, czy kolejność stawienia sie w biurze zawodów? |
kolejność zapisów chyba nie bo lista jest alfabetyczna więc raczej kolejność stawienia się.
a czy ktoś wie co ma zawierać ów pakiet???
bo może być ostra walka od rana... |
|
| | | |
|
| 2013-05-17, 07:20 Transport
Również szukam transportu z Gdańska dla 2 osób, kto poratuje? :) |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2013-05-17, 11:10 Odbiór pakietów startowych
LINK: http://www.biegpapiernika.pl/?/aktualnosci/pokaz/93/Odbi%C3%B3r_pakiet%C3%B3w_startowych_.html | Po pierwsze, mamy numery startowe i chipy dla wszystkich, którzy zechcą pobiec z nami w sobotę, więc limit 100 osób zapisany w regulaminie nie obowiązuje. Wszyscy zawodnicy będą sklasyfikowani.
Po drugie, w związku z licznymi prośbami zawodników umożliwiamy odbiór pakietów startowych przez osoby trzecie za okazaniem pełnomocnictwa (druk na stronie biegu).
UWAGA: Osoba okazująca pełnomocnictwo jest zobowiązana do uprzedniego sprawdzenia numeru startowego zawodnika, którego reprezentuje, i odebrania pakietu startowego przy stanowisku przeznaczonym dla konkretnego numeru startowego.
Prosimy o odbieranie pakietów startowych w miarę możliwości dziś od godz. 15:00 - 22:00 w biurze zawodów w nowej hali sportowej przy ul. Wiejskiej 1A. W dniu biegu biuro czynne od godz. 6:30. |
|
| | | |
|
| 2013-05-17, 12:35
2013-05-16, 12:11 - mario_m napisał/-a:
"Organizator zapewnia 1400 pakietów startowych. Powyżej tej liczby zawodnicy otrzymają pakiet w postaci numeru startowego oraz chipu."
Decyduje kolejność w momencie zapisów, czy kolejność stawienia sie w biurze zawodów? |
chyba kolejnosc zgłoszeń,inaczej krew sie poleje:) |
|
| | | |
|
| 2013-05-17, 14:58
2013-05-17, 12:35 - Maria napisał/-a:
chyba kolejnosc zgłoszeń,inaczej krew sie poleje:) |
|