| | | |
|
| 2011-10-26, 20:39 PODSUMOWANIE
PODSUMOWANIE
Kochani!
Czas na podsumowanie:
Na tym forum zostały Wam zaprezentowane różne wersje regulaminu Mistrzostw.
Waszą rolą jest poważne zastanowienie się nad nimi i dokonanie wyboru tej najlepszej.
Autorzy pomysłów wyjaśnili już wszelkie niejasności, jakie mogły się pojawić przy lekturze ich propozycji.
ERGO: proponuję teraz "ciszę wyborczą", a w przyszłym tygodniu - głosowanie.
Bardzo Was proszę o dokładne rozważenie sobie "co i jak", po to, byście na początku przyszłego tygodnia mogli ŚWIADOMIE zagłosować i wybrać ten NAJLEPSZY. |
|
| | | |
|
| 2011-10-26, 20:45 REGULAMIN
Poczytałem wszystkie posty i tylu ilu nas będzie tyle będzie opinii.Regulaminem miało się zajmować trzech naszych kolegów przez nas wytypowanych i to oni mieli go skonstruować ,a my mieliśmy się do tego dostosować takie ustalenia były w Poznaniu.Propozycje Kazika jest bardzo dobra i zrozumiała z drobnymi poprawkami lecz to między tymi trzema panami jak pisałem wcześniej.Myślę że regulamin powstanie do końca roku.Pozdrawiam biegnąco i z uśmiechem WĄSKI.
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-10-26, 20:50
2011-10-26, 20:45 - Wąski napisał/-a:
Poczytałem wszystkie posty i tylu ilu nas będzie tyle będzie opinii.Regulaminem miało się zajmować trzech naszych kolegów przez nas wytypowanych i to oni mieli go skonstruować ,a my mieliśmy się do tego dostosować takie ustalenia były w Poznaniu.Propozycje Kazika jest bardzo dobra i zrozumiała z drobnymi poprawkami lecz to między tymi trzema panami jak pisałem wcześniej.Myślę że regulamin powstanie do końca roku.Pozdrawiam biegnąco i z uśmiechem WĄSKI.
|
I tu się z Tobą Jacku w zupełności zgadzam. Tak jak przekazała Szefowa jest cisza przedwyborcza a potem głosujemy!!!. Pozdrowienia dla Twórców regulaminu.
P.S. Nieśmiało zapytam, a co z podsekcją NW za które miała odpowiadać Sawka? |
|
| | | |
|
| 2011-10-27, 07:28
2011-10-26, 18:50 - KKFM napisał/-a:
Powiem tak, nie przeczytaliście z uwagą i zrozumieniem moich uwag. Dalej brniecie w pojedynki korespondencyjne,liczenie procentów. Przecież policzyłem i udowodniłem że nie można robić procentowo, bo ten co ma gorszy czas, ale startuje w liczniejszym biegu wygrywa. To absurd.
Nie można proponować rozwiązań tylko dla tego że "tak uważam". Trzeba sięgnąć do wyników z poprzednich biegów, policzyć,zobaczyć ilu startowało zawodników w danych zawodach. Ilu z was to zrobiło do tej pory (26.10.2011 godz.18:45)???
Mam wrażenie, po tej dyskusji, że nikt.
Nie bierzecie też pod uwagę zdania, możliwości i akceptacji Admina do swoich pomysłów. Ustalamy coś na spotkaniu w Poznaniu, a tydzień później robimy rozpierduchę. To wolę już poprzednia formułę mistrzostw. Tak jak w mistrzostwach Polski nie mogą wystartować najlepsi, tak i w naszych mistrzostwach nie wystartują wszyscy. Czy mieliście jakieś złudzenia że jak się zmieni regulamin to zaraz wszyscy Teamowicze przyjadą na zawody ?? Życie to ciągłe wybory. Nikt i nic tego nie zmieni.
PS. Regulamin jaki Wam przedstawiłem jest pochodną regulaminów które funkcjonują w imprezach biegowych w Polsce.Wybrałem to co wydawało mi się jest najlepsze i do zaakceptowania przez Team. |
Tak samo ja jak Ty Kaziu jestem przeciwny pojednynkom korespondencyjcym. Wszystkie zawody muszą być rozgrywane w jednym miejscu i o jednej godzinie forma biegów musi być zachowana ,bo niedługo ktoś może napisać aby zaliczać treningi lub bieżnie mechaniczne. To już wielka przesada. Chodzi też o to aby się spotkać porozmawiać ,wymienić poglądy itp. Miejsce zawodów możemy wskazać lub niech w tym temacie wypowiedzą się szefowie TEAMU . A jeszcze jedno pytanie do szefów naszeg TEAMU ile mogą ufundować pucharów. |
|
| | | |
|
| 2011-10-27, 08:51
2011-10-27, 07:28 - Leno-Blender napisał/-a:
Tak samo ja jak Ty Kaziu jestem przeciwny pojednynkom korespondencyjcym. Wszystkie zawody muszą być rozgrywane w jednym miejscu i o jednej godzinie forma biegów musi być zachowana ,bo niedługo ktoś może napisać aby zaliczać treningi lub bieżnie mechaniczne. To już wielka przesada. Chodzi też o to aby się spotkać porozmawiać ,wymienić poglądy itp. Miejsce zawodów możemy wskazać lub niech w tym temacie wypowiedzą się szefowie TEAMU . A jeszcze jedno pytanie do szefów naszeg TEAMU ile mogą ufundować pucharów. |
Nie muszą bo najważniejsza jest wolność. Ale mogą bo spotkania też są fajne. :) |
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 18:11
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 20:00 Zasady głosowania
Kochani, żeby nie było niejasności.
Głosowanie zaczniemy w środę i potrwa do soboty; w niedzielę wieczorem ogłoszenie wyników.
Głosowanie będzie ważne, jeżeli odda swoje głosy minimum 30 osób, czyli jakieś 30 % TEAM`owiczów).
Zakładam, że jeżeli komuś nie będzie się chciało zagłosować, to tym bardziej nie będzie mu się chciało brać udziału w naszych Mistrzostwach.
Głosy pod tytułem "jest mi obojętnie, która propozycja wygra" będą liczona jako głosy nieoddane.
Jeżeli nie uzyskamy (MY, a nie ja) tych trzydziestu głosów (i obojętnie na którą propozycję; chodzi o to, by tych trzydzieści głosów oddać), Mistrzostwa w nadchodzącym sezonie nie odbędą się.
Jakieś pytanka? |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 20:02
2011-10-29, 20:00 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
Kochani, żeby nie było niejasności.
Głosowanie zaczniemy w środę i potrwa do soboty; w niedzielę wieczorem ogłoszenie wyników.
Głosowanie będzie ważne, jeżeli odda swoje głosy minimum 30 osób, czyli jakieś 30 % TEAM`owiczów).
Zakładam, że jeżeli komuś nie będzie się chciało zagłosować, to tym bardziej nie będzie mu się chciało brać udziału w naszych Mistrzostwach.
Głosy pod tytułem "jest mi obojętnie, która propozycja wygra" będą liczona jako głosy nieoddane.
Jeżeli nie uzyskamy (MY, a nie ja) tych trzydziestu głosów (i obojętnie na którą propozycję; chodzi o to, by tych trzydzieści głosów oddać), Mistrzostwa w nadchodzącym sezonie nie odbędą się.
Jakieś pytanka? |
wszystko jasne i logiczne |
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 20:39
2011-10-29, 20:00 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
Kochani, żeby nie było niejasności.
Głosowanie zaczniemy w środę i potrwa do soboty; w niedzielę wieczorem ogłoszenie wyników.
Głosowanie będzie ważne, jeżeli odda swoje głosy minimum 30 osób, czyli jakieś 30 % TEAM`owiczów).
Zakładam, że jeżeli komuś nie będzie się chciało zagłosować, to tym bardziej nie będzie mu się chciało brać udziału w naszych Mistrzostwach.
Głosy pod tytułem "jest mi obojętnie, która propozycja wygra" będą liczona jako głosy nieoddane.
Jeżeli nie uzyskamy (MY, a nie ja) tych trzydziestu głosów (i obojętnie na którą propozycję; chodzi o to, by tych trzydzieści głosów oddać), Mistrzostwa w nadchodzącym sezonie nie odbędą się.
Jakieś pytanka? |
Ale nam Admin jędzę wsadził |
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 20:43
2011-10-29, 20:39 - tytus napisał/-a:
Ale nam Admin jędzę wsadził |
I tak mnie kochasz:)
A jędzą czasem muszę być, żeby nie wyjść z wprawy:))) |
|
| | | |
|
| 2011-10-29, 20:45
2011-10-29, 20:43 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
I tak mnie kochasz:)
A jędzą czasem muszę być, żeby nie wyjść z wprawy:))) |
tylko jak Ci tę miotłę podrzucić?
|
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 07:47
2011-10-29, 20:45 - tytus napisał/-a:
tylko jak Ci tę miotłę podrzucić?
|
Co Ty Tytus. Gaba na pewno ma miotełkę na każdy dzień tygodnia. Podobnie zresztą jak ja. :)) |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 09:27
2011-10-29, 20:00 - mamusiajakubaijasia napisał/-a:
Kochani, żeby nie było niejasności.
Głosowanie zaczniemy w środę i potrwa do soboty; w niedzielę wieczorem ogłoszenie wyników.
Głosowanie będzie ważne, jeżeli odda swoje głosy minimum 30 osób, czyli jakieś 30 % TEAM`owiczów).
Zakładam, że jeżeli komuś nie będzie się chciało zagłosować, to tym bardziej nie będzie mu się chciało brać udziału w naszych Mistrzostwach.
Głosy pod tytułem "jest mi obojętnie, która propozycja wygra" będą liczona jako głosy nieoddane.
Jeżeli nie uzyskamy (MY, a nie ja) tych trzydziestu głosów (i obojętnie na którą propozycję; chodzi o to, by tych trzydzieści głosów oddać), Mistrzostwa w nadchodzącym sezonie nie odbędą się.
Jakieś pytanka? |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 11:25
Aby oddawane głosy były w pełni świadome, proponuje wypisać i ponumerowac wszystkie trzy propozycje i głosować będziemy na dany numer. Proponuje tez wypisać podstawowe punkty każdej z propozycji. |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:23
2011-10-30, 09:27 - KKFM napisał/-a:
No to po .... herbatce. |
A czemu, Kaziu, tak uważasz? |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:24
2011-10-30, 11:25 - jacdzi napisał/-a:
Aby oddawane głosy były w pełni świadome, proponuje wypisać i ponumerowac wszystkie trzy propozycje i głosować będziemy na dany numer. Proponuje tez wypisać podstawowe punkty każdej z propozycji. |
Tak właśnie będzie.
Dostaniecie to w mailu.
Ze szczegółami, tak, jak trzeba. |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:24
2011-10-30, 09:27 - KKFM napisał/-a:
No to po .... herbatce. |
Zgadzam się z Kaziem........... |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:25
2011-10-30, 13:24 - kertel napisał/-a:
Zgadzam się z Kaziem........... |
Ale czemu?
Bo wciąż trwam w niewiedzy... |
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:31
Ja od wtorku do niedzieli nie będę miał prawdopodobnie dostępu do kompa.
W/g mnie troszkę za rygorystyczne podejście do tematu, tym bardziej ,że jak słyszałem inne były ustalenia na spotkaniu w Poznaniu, co do sposobu stworzenia regulaminu.
|
|
| | | |
|
| 2011-10-30, 13:35
2011-10-30, 13:31 - kertel napisał/-a:
Ja od wtorku do niedzieli nie będę miał prawdopodobnie dostępu do kompa.
W/g mnie troszkę za rygorystyczne podejście do tematu, tym bardziej ,że jak słyszałem inne były ustalenia na spotkaniu w Poznaniu, co do sposobu stworzenia regulaminu.
|
Jeżeli, Radeczku, masz problem z dostępem do kompa (a i inni również), to po prostu daj/dajcie znać. Zagłosujecie wcześniej i tez będzie (albo później, albo zmienimy termin głosowania).
Generalnie to zgłaszajcie takie problemy.
I jeszcze jedno:
Ja nie jestem aż taką złą jędzą, jaka tu udaję.
Ale jestem w pewien sposób uzależniona od dobrej woli sponsora :( |
|