| | | |
|
| 2006-11-05, 10:16 Ranking - "najgorsza impreza"
LINK: http:republika.pl/kblomza | Ku przestrodze !
Organizator biegu ma zawsze racje ? ale czy na pewno ?
W VI Bieg Niepodległości w Białymstoku start do biegu głównego miał się rozpocząć o godz. 11:00 - tak zapewniał dyrektor zawodów Pan Stanisław Kłosowski - niestety start odbył się ok. godz. 11:44
Nie polecam tego biegu żadnemu biegaczowi !
Nasuwa mi się tą sytuacją pytanie - czy nie powinniśmy stworzyć rankingu "najgorszych imprez" ?
|
|
| | | |
|
ANONIM
(Jaro) | 2006-11-05, 11:57 Ranking
Moim skromnym zdaniem taki ranking powinien być. Biegacze powinni wiedzieć w jakich imprezach nie powinno się startować, by zaoszczędzić sobie zdrowia i pieniędzy ! |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 12:26
Jestem tego samego zdania,co poprzednicy! |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 12:39
To nic nie zmieni. Zwróćcie uwage jak zrobiono antyreklame do nieludzkiego traktowaia pracowników jaki sprzedawania towaru po terminie w siecie Biedronka - obecnie mają jeszcze więcej klientów. Nierozumiem naszego narodu, czym gorsza reklama tym więcej mają wielbicieli..... |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 13:13 Dobre i złe
takie coś by się może przydało ale czasem jednego roku impreza się nie uda a drugiego może się udać a po drugie każdy ma swój rozum i jeśli che jechać na jakiś bieg bo ktoś mu odraza to jedzie może sprawdzić czy jest tak napewno ale ranking zawsze by się przydał |
|
| | | |
|
ANONIM
(Poldi) | 2006-11-05, 13:44
Jestem przeciwny aby zrobić taki ranking. Byłem na imprezach biegowych które podobały mi sie , a byli uczestnicy którzy byli niezadowoleni. Kto ma racje ? Jak to jest że bieg ma zielone i czerwone kartki tz. jednym sie podoba bardzo a inni odradzaja. Imprez biegowych nie wolno odradzać , życie samo je zweryfikuje. |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 14:42 Może rankin nie - ale ...
LINK: http:republika.pl/kblomza | Oczywiście zgadzam się że złotego środka nie znajdziemy.
Może ranking nie - ale przynajmniej jak największa baza danych o wszystkich biegach.
Chodzi mi o to by każdy kto chce pojechać na jakąś imprezę mógł znaleźć jak najwięcej informacji nie organizatora ale nas biegających amatorów.
Wiem, że za rok znów ktoś spróbuje pojechać do Białegostoku - gdy wejdzie na ifo (ranking) o danej imprezie: dowie się jak było rok wcześniej !
Decyzje zawsze o wyborze danej imprezy będziemy podejmować indywidualnie jednak możemy mieć nadzieje, że po przeczytaniu krytycznych uwag my i organizator wyciągnie odpowiednie wnioski !
Pozdrawiam |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 15:02 re
Piszecie o błędach organizatorów.W B-stoku może czekano na ViP-a /wybory/.Zacytuję osobę, która weryfikuje zawodników: "nikogo do dyktowania... a ludzie zamiast liter drukowanych często hieroglify piszą...
na innym biegu w ub. roku dla odmiany zacni sędziowie tak popisali wyniki, że było 14 zawodników, 10 wynikow i pan X musiał się bawić we wróżkę dzieląc wynikami..."
Ja patrzę na to z pozycji zawodnika i organizatora.Zapewniam kolegów, że potknięcia nie zależą od osób przygotowujących zawody.Potem na odprawach pobiegowych wnikliwie się to analizuje, by w następnej edycji uchronić się od wpadek.
|
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 16:23 kto ma jechac ten pojedzie
Nie wiem bo według mnie nawet jak jednego roku 100 osób na 1 da negatywną ocene to napewno znajdą sie zawodnicy którzy i tak pojadą sprawdzić czy tak jest napewno
Taka baza to dobry pomysł ale trzeba by napisać że to są oceny biegaczy a każdy mierzy daną impreze swoją miarką |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 16:45 Ocenianie biegów
Przecież już każdy może ocenić zawody w dziale-RANKING, więc po co tworzyć coś nowego czy innego!!!Natomiast w dziale-DYSKUSJE wypowiedzieć się nt imprezy. |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 18:11 Encyklopedia
2006-11-05, 14:42 - Mariusz N napisał/-a:
Oczywiście zgadzam się że złotego środka nie znajdziemy.
Może ranking nie - ale przynajmniej jak największa baza danych o wszystkich biegach.
Chodzi mi o to by każdy kto chce pojechać na jakąś imprezę mógł znaleźć jak najwięcej informacji nie organizatora ale nas biegających amatorów.
Wiem, że za rok znów ktoś spróbuje pojechać do Białegostoku - gdy wejdzie na ifo (ranking) o danej imprezie: dowie się jak było rok wcześniej !
Decyzje zawsze o wyborze danej imprezy będziemy podejmować indywidualnie jednak możemy mieć nadzieje, że po przeczytaniu krytycznych uwag my i organizator wyciągnie odpowiednie wnioski !
Pozdrawiam |
Do tego celu służy encyklopedia - za jej pomocą można przeczytać wszystko, co zostało na temat imprezy kiedykolwiek opublikowane w naszym serwisie - artykuły, newsy, dyskusje, ranking |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 19:28 jest taki dzial
2006-11-05, 10:16 - Mariusz N napisał/-a:
Ku przestrodze !
Organizator biegu ma zawsze racje ? ale czy na pewno ?
W VI Bieg Niepodległości w Białymstoku start do biegu głównego miał się rozpocząć o godz. 11:00 - tak zapewniał dyrektor zawodów Pan Stanisław Kłosowski - niestety start odbył się ok. godz. 11:44
Nie polecam tego biegu żadnemu biegaczowi !
Nasuwa mi się tą sytuacją pytanie - czy nie powinniśmy stworzyć rankingu "najgorszych imprez" ?
|
W tym serwisie jest dzial ranking a tam mozna za pomoca kolorowych karteczek i soczystego komentarza podziekowac za zorganizowana impreze. Jest to optymalne i naprawde skuteczne rozwiazanie. Wierzcie mi!!! |
|
| | | |
|
| | | |
|
ANONIM
(Jurek) | 2006-11-05, 19:35 Bieg Niepodległości Białystok
2006-11-05, 15:02 - Cylek napisał/-a:
Piszecie o błędach organizatorów.W B-stoku może czekano na ViP-a /wybory/.Zacytuję osobę, która weryfikuje zawodników: "nikogo do dyktowania... a ludzie zamiast liter drukowanych często hieroglify piszą...
na innym biegu w ub. roku dla odmiany zacni sędziowie tak popisali wyniki, że było 14 zawodników, 10 wynikow i pan X musiał się bawić we wróżkę dzieląc wynikami..."
Ja patrzę na to z pozycji zawodnika i organizatora.Zapewniam kolegów, że potknięcia nie zależą od osób przygotowujących zawody.Potem na odprawach pobiegowych wnikliwie się to analizuje, by w następnej edycji uchronić się od wpadek.
|
Nie miałem nic wspólnego z organizacją biegu,wystąpiłem jako zawodnik.Tego dnia o godz.5rano Białystok zaskoczyła zima.Sam miałem problemy z dotarciem na czas biegu.Organizatorzy zmienili trasę i przygotowali pętle 1km.Mieli drugą możliwość odwołać imprezę,tego nie zrobili i za to im chwała. |
|
| | | |
|
ANONIM
(Marcin Drabik MARTIX) | 2006-11-05, 20:29
2006-11-05, 19:28 - morito napisał/-a:
W tym serwisie jest dzial ranking a tam mozna za pomoca kolorowych karteczek i soczystego komentarza podziekowac za zorganizowana impreze. Jest to optymalne i naprawde skuteczne rozwiazanie. Wierzcie mi!!! |
Sęk w tym,że organizator tej strony nieczyta i nie zagląda do Rankingu więc się nie przejmuje i robi co chce a nie co powinien.Biegacze też nie wszyscy mają internet i mogą nie wiedzieć jaka impreza dobra a jaka zła.Najlepsza metoda to "poczta pantoflowa",wzajemne informowanie o prestiżu imprezy. |
|
| | | |
|
ANONIM
(Biegam bo lubie) | 2006-11-05, 20:44
2006-11-05, 20:29 - Marcin Drabik MARTIX napisał/-a:
Sęk w tym,że organizator tej strony nieczyta i nie zagląda do Rankingu więc się nie przejmuje i robi co chce a nie co powinien.Biegacze też nie wszyscy mają internet i mogą nie wiedzieć jaka impreza dobra a jaka zła.Najlepsza metoda to "poczta pantoflowa",wzajemne informowanie o prestiżu imprezy. |
Ty Martix jak szklanki wody nie dostaniesz na biegu to potrafisz impreze skrytykować. Nastepnie poczta pantoflowa rozpowiadasz bzdety a w rzeczywistośi bieg jest bardzo fajny. Ja nie byłem jeszcze na słabo zorganizowanym biegu. Pozdrawiam wszystkich biegajacych. |
|
| | | |
|
ANONIM
(Jaro) | 2006-11-05, 20:52 To nic nie zmieni
2006-11-05, 12:39 - KRZYSIEKBIEGA napisał/-a:
To nic nie zmieni. Zwróćcie uwage jak zrobiono antyreklame do nieludzkiego traktowaia pracowników jaki sprzedawania towaru po terminie w siecie Biedronka - obecnie mają jeszcze więcej klientów. Nierozumiem naszego narodu, czym gorsza reklama tym więcej mają wielbicieli..... |
A skąd wiesz, że Biedronka ma wiecej klientów niż miała ?
Skoro wyróżniamy lepsze to i pokazujmy te gorsze, ewentualnie mniej udane. A biegacze maja wybór - startu w takim biegu, bez narzekania, że "nie było bananów" |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 21:05
2006-11-05, 20:52 - Jaro napisał/-a:
A skąd wiesz, że Biedronka ma wiecej klientów niż miała ?
Skoro wyróżniamy lepsze to i pokazujmy te gorsze, ewentualnie mniej udane. A biegacze maja wybór - startu w takim biegu, bez narzekania, że "nie było bananów" |
To akurat podano do publicznej wiadomości u nas w regionie. Ponadto miałem tak znajomą która twierdzi że faktycznie tak jest. Przynajmniej niezauważono na "Ich brak" |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 21:12
Wracając do treści autora: jeden powie że start przesunięty, to ma minus-dla innego mogło być plusem gdyż podobno były złe warunki atmosferyczne tak więc samochodem droge pokonuje się wolniej i dla innego mogło wyjść tu na plus gdyż miał szanse zapisać się spokojniej i więcej czasu na rozgrzewke.
W większości to zazwyczaj chodzi o suweniry: na zasadzie ile dostałem w ramach wpisowego, najlepiej żebym nie płacił i jeszcze coś z tego miał. Wystarczy zerknąć na opis w rankingach co potwwierdzi moje powyższe zdanie czym sie kieruje większość biegaczy. A żadko jest nadmienione : zabezpieczenie trasy(skracanie), usytuowanie startu ,mety w pobliżu szatni, pryszniców. Szybkosć wydawania i weryfikacji numerów(biuro zawodów itp... |
|
| | | |
|
| 2006-11-05, 21:28 Suweniry najważniejsze? Nieprawda.
W głosowaniu w rankingu bierze udział tylko garstka biegaczy w związku z czym na podstawie ich wypowiedzi nie należy wyciągać wniosku o przywiązywaniu wielkiej wagi do suwenirów. Dla większości to nie ma znaczenia. |
|
| | | |
|
ANONIM
(serce) | 2006-11-05, 21:55 VI BIEG
Ja akurat bylem w tym Bialymstoku i jest ewidentna wina organizatora, ktory w dniu zawodow przeklada starty na inne godziny. Miala biec najpierw mlodziez, ale puszczono starszych, zeby im dzieci kibicowaly. Nikogo prawie nie bylo, bo wszyscy z zimna pouciekali do szkoly. Trasa oblodzona, zagrazala bezpieczenstwu, a na zawodach ani opieki medycznej, ani policji, nawet strazy miejskiej. Jak o nasze bezpieczenstwo maja dbac Gimnazjalisci to sory.
Poza tym jakies uczennice zmuszaly do kupna ciasta samych zawodnikow, a Ci tylko marzyli aby zaczac biec z przenikliwego chlodu.
Cos jest nie tak drodzy Internauci skoro bieg jest rozgrywany juz po raz szosty!!! Ale to tylko moje zdanie. Narka |
|