Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  Admin (2006-02-28)
  Ostatnio komentował  wojtek G (2006-03-06)
  Aktywnosc  Komentowano 78 razy, czytano 252 razy
  Lokalizacja
 aaa - brak lokalizacji
Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona:    1  2  3  4  

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



ANONIM

(Michal)

 2006-03-01, 23:22
 
2006-03-01, 15:08 - endrju napisał/-a:

Ktoś, kto lubi startować w wielu biegach z pewnością przyzna, że z wydatków na opłaty startowe może uzbierać się w ciągu roku całkiem niemała suma. Cóż na to poradzić? Z tym problemem musi się zmierzyć każdy z nas. Pół biedy, jeśli Orgowie rzeczywiście staną na wysokości zadania i w pakiecie znajdą się atrakcyjne - medal i gadżety. Z pewnością powinno nas byc coraz więcej. Ale nie można z całą pewnością założyć że większa liczba biegających przyczyni się do obniżenia opłaty startowej. :)
Wiecej biegajacych wieksze koszty . To nie opłaty startowe sa zawysokie to poprostu my zamalo zarabiamy

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Alas)

 2006-03-01, 23:48
 Bieganie-to zdrowie?
2006-03-01, 23:17 - Michał napisał/-a:

Zgadzam sie z Panem w 100% zaduzo maruderow w polskiej grupie biegaczy . Przeciez nikt nie karze starowac ,bieganie to hobby a kazde hobby kosztuje .Ja uważam ze to jedno z tanszych i zdrowe :):)
Chyba ktoś żartuje, Juz mam ponad dwa miesiace kontuzje kolana i w dodatku zwolnili mnie z pracy, gdyz za długo nie byłem w stanie pracować(robiłem na czarno ale za bardzo dobre pieniadze). Teraz planuje zrobił przerwe aż do wakacji-bo tak mi lekarz powiedział a jak to nie pomorze to bede muiał przejśc operacje łękotki

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

 



ANONIM

(Maruda)

 2006-03-02, 09:11
 
2006-03-01, 23:12 - Michal napisał/-a:

Pan mysli ze ze z wpisowego org robia impreze to niech pan policzy 50 czy nawet 100 zl razy ilosc uczestnikow jaka to kwota a jakie wydatki ma organizator
Oczywiscie, że nie pokryje całości kosztów, ale te ponad 10 tyś. zł (jeżeli by wszyscy zapłacili po 30 zł.)napewno pokryje część kosztów.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Pazerniak)

 2006-03-02, 09:13
 Ten temat pobije rekordy.
Szybko to idzie.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Mariusz N)

 2006-03-02, 09:16
 
2006-03-01, 23:48 - Alas napisał/-a:

Chyba ktoś żartuje, Juz mam ponad dwa miesiace kontuzje kolana i w dodatku zwolnili mnie z pracy, gdyz za długo nie byłem w stanie pracować(robiłem na czarno ale za bardzo dobre pieniadze). Teraz planuje zrobił przerwe aż do wakacji-bo tak mi lekarz powiedział a jak to nie pomorze to bede muiał przejśc operacje łękotki
Atlas a kto ci kazał biegać bez rozgrzewki ?
Kontuzja sama przyszła ?
Uprawiasz bieganie 3x w tygodniu po 30 min. - bo to właśnie jest dla zdrowia.
Zawsze może się coś zdarzyć nawet na spacerze.
Gdzie się zaczyna a gdzie kończy amatorskie bieanie ?
Bieganie dla zdrowia to ogólny slogan - ale skoro się pędzi na złamanie karku -po wynik, to nie dziwota, że są i będą kontuzje.
Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia, bez narzekania, że to wina biegania.
http://republika.pl/kblomza

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Optymista)

 2006-03-02, 09:25
 
2006-03-01, 23:17 - Michał napisał/-a:

Zgadzam sie z Panem w 100% zaduzo maruderow w polskiej grupie biegaczy . Przeciez nikt nie karze starowac ,bieganie to hobby a kazde hobby kosztuje .Ja uważam ze to jedno z tanszych i zdrowe :):)
Oczywiście, że nikt nie każe startować, jest to tanie hobby jak się biego po podwórku. Jako młody nauczyciel ( nie poseł) zarabiam ok. 900 zł. To ma wystarczyć na życie i jak zacytował Michał "jedno z tanszych" hobby. Wyjazd z Koszalina do Wiązownej + wpisowe i nocleg to 200 zł., więc jak myślicie na ile wyjazdów mi wystarczy i gdzie ?? Głupich komentarzy, że mogłem zostać np. lekarzem mi nie trzeba. Pozdrawiam.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Lekarz)

 2006-03-02, 09:59
 
Ja niektórych podziwiam że za 900pl pracują, ja jako lekarz prywatnym gabinetem to niekiedy w jeden dzień mam tyle. Dlatego na moje to może wpisowe wynieść 200pl i tyle zapłace. W moim gabinecie mam zniżke dla biegaczy-ale tacymnie odwiedzają raz do roku, bo po znizce 50pl to dla was też za drogo. No ale cóż nie poto tyle się uczyłem i sam wydałem ponad 20.000pl na różnego rodzaju kursy by zadarmo też przyjmować

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

 



ANONIM

(nie powiem)

 2006-03-02, 10:43
 20.000
2006-03-02, 09:59 - Lekarz napisał/-a:

Ja niektórych podziwiam że za 900pl pracują, ja jako lekarz prywatnym gabinetem to niekiedy w jeden dzień mam tyle. Dlatego na moje to może wpisowe wynieść 200pl i tyle zapłace. W moim gabinecie mam zniżke dla biegaczy-ale tacymnie odwiedzają raz do roku, bo po znizce 50pl to dla was też za drogo. No ale cóż nie poto tyle się uczyłem i sam wydałem ponad 20.000pl na różnego rodzaju kursy by zadarmo też przyjmować
20.000 to kolego kosztuje nierzadko każdy z kursów osobno w których uczestniczę, i się jakoś tym nie chwalę - dlatego też twoja wypowiedź jest - moim zdaniem - niesmaczna.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Bezrobotny)

 2006-03-02, 11:01
 
Dlatego proponuje by wpisowe było adekwatne do zawodów i np jak wspomniany lekarz za start w Mistrzostwach Polski Lekarzy w Poznaniu płaciłby 1000pl, lub 2000 w dniu startu. Bo ja na 80pl (tak jest w Warszawie w dniu startu) pracuje 2-3dni. Wówczas bezrobotni mogliby startować bez wnoszenia opłaty

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Stanczyk)

 2006-03-02, 11:42
 he
2006-03-02, 11:01 - Bezrobotny napisał/-a:

Dlatego proponuje by wpisowe było adekwatne do zawodów i np jak wspomniany lekarz za start w Mistrzostwach Polski Lekarzy w Poznaniu płaciłby 1000pl, lub 2000 w dniu startu. Bo ja na 80pl (tak jest w Warszawie w dniu startu) pracuje 2-3dni. Wówczas bezrobotni mogliby startować bez wnoszenia opłaty
Niech zyje socjalizm, jak w Szwajcari, jak zarabiasz ponizej 3000 frankow to wyrownaja, zeby glodem nie przymierac ;)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Michal)

 2006-03-02, 12:37
 
2006-03-02, 09:25 - Optymista napisał/-a:

Oczywiście, że nikt nie każe startować, jest to tanie hobby jak się biego po podwórku. Jako młody nauczyciel ( nie poseł) zarabiam ok. 900 zł. To ma wystarczyć na życie i jak zacytował Michał "jedno z tanszych" hobby. Wyjazd z Koszalina do Wiązownej + wpisowe i nocleg to 200 zł., więc jak myślicie na ile wyjazdów mi wystarczy i gdzie ?? Głupich komentarzy, że mogłem zostać np. lekarzem mi nie trzeba. Pozdrawiam.
To jest kwestia naszyszych zarobków a nie wysokiej oplaty
Ja rozumiem ze za 900 zl nie wiele mozna ,takie zarobki to jest poprostu wyzysk a to wina rzadu .Rowniez niewiele zarabiam .A to ze nauczyciele tyle zarabiaja to poprostu kpina i nie normalna sytuacja w naszym państwie. Tylko trzeba zrozumiec tez orgów ze oni zeby zrobic impreze dobrze zabezpieczona potrzebuja finansów ,a jak jest ze sponsorami to chyba wiadomo ,coraz gorzej tym bardziej ze maratony w polsce nie sa medialnie naglasniane. Patrzac na koszty organizacji imprezy biegowej to 30-70 zl to kropla w morzu potrzeb moze którys organizator wypowie sie ile kosztuje taka impreza .

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(jogger007)

 2006-03-02, 12:40
 Koszty uczestnictwa
Wydaje mi się, że - co już ktoś słusznie zauważył - koszt uczestnictwa w biegu to nie tylko wpisowe, o którym dyskutujemy, ale także (a może przede wszystkim) koszty dojazdu i ewentualnie noclegu. Całkowity koszt jest oczywiście ich wypadkową (sumą). Mnie osobiście stać na to, żeby zapłacić 50 czy nawet 100 zł za dobrą imprezę. Oznacza to, że muszę jechać na bieg samochodem w pełnej obsadzie (4 osoby) i na odległość do 250 km, a wpisowe nie jest wyższe niż 30 zł.
Dla mnie ważnym kryterium czy startować w biegu jest otrzymanie medalu - traktuję go jako trwałą pamiątkę - i w takich właśnie biegach staram się uczestniczyć. Gdy nie ma medalu to nawet gdy bieg jest blisko i bez wpisowego z reguły nie uczestniczę w nim.
Z drugiej strony mam też inną zasadę, a mianowicie nie uczestniczę w biegach nastawionych na "wyciąganie kasy". Wiem, że organizowanie biegu kosztuje, ale jest to też okazja do promocji dla miasta czy gminy, a więc niech też władze powinny się dołożyć, albo zaangażowac w celu pozyskania sponsorów. Np. w półmaratonie warszawskim będę uczestniczył mimo wysokiego wpisowego, ale zobaczę jaki będzie medal i czy będzie gdzie i się umyć się po biegu. Od tego zależy czy umieszczę tą impresę w swoim kalendarzu w przyszłym roku.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

 



ANONIM

(Pazerniak)

 2006-03-02, 13:05
 Cena medali.
Czy ktoś z organizatorów mi powie ile kosztuje medal zamawiająć ich np. 150? Czy to tajemnica, czy admin znów mnie za to skasuje? Bo ja słyszałem, że około 5 zł.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Michal)

 2006-03-02, 13:08
 
2006-03-02, 13:05 - Pazerniak napisał/-a:

Czy ktoś z organizatorów mi powie ile kosztuje medal zamawiająć ich np. 150? Czy to tajemnica, czy admin znów mnie za to skasuje? Bo ja słyszałem, że około 5 zł.
miedzy 4 a nawet 10zl

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(onio)

 2006-03-02, 13:23
 Medla
2006-03-02, 13:05 - Pazerniak napisał/-a:

Czy ktoś z organizatorów mi powie ile kosztuje medal zamawiająć ich np. 150? Czy to tajemnica, czy admin znów mnie za to skasuje? Bo ja słyszałem, że około 5 zł.
1. Ile kosztuje komputer ? Ile kosztuje medal ? Tak jak komputer komputerowi nie równy, tak i medal medalowi, dlatego pytanie jest nieco bez sensu - możesz kupić kapsel za 4,50 albo piękny, duży medal kilkukolorowy ze świetnego metalu, ze wstążką za 15-20 złotych.

2. Wystarczy zadzwonić do producenta medali i się spytać prawda ?

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Pazerniak)

 2006-03-02, 13:57
 Dziękuję.
Dziękuję Michale i Onio.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Martix aktywny)

 2006-03-02, 14:00
 Wysokość opłat i jakość
Wysokość opłat startowych nas tak naprawdę nie poraża bo w naszym kraju one wysokie nie są poza wyjątkami gdy organizatorzy kombinują i przed samym startem podnosą cenę o połowę co nas dziwi.Zwracamy bardziej uwagę na jakość biegu za taką i taką cenę.Gdy np.byliśmy na biegu,gdzie wpisowe wynosiło 5 zł i organizator postarał się o wszystko by w pełni zadowolic biegaczy i dla porównania jedziemy za tydzień na inny bieg,gdzie płacimy już 100 albo więcej zł a organizator "odwalił chałę" nie dbając często nawet o wyniki to po prostu budzi się w nas złość i kytyka,to normalny odruch w tym wypadku.Nikt z biegaczy nie powinien mieć zastrzeżeń do cen startowych w naszych maratonach,gdyż nie są one w porównaniu do tych za granicą wysokie,jak któs nie był to może tego nie wiedzieć.I warto porównać,co się w zamian dostaje.U nas suweneira z koszulką i drobiazgami np.plecaki,czapki,dodatkowo pasta-party,przejazdy MPK za darmo,zniżki PKP,darmowe noclegi,we Wrocku jeszcze w tym dniu można iść za nr startowy na basen przy Teatralnej.Po prostu Raj!.A za granicą za wszystko płać mimo że za start zapłaciłeś nie mało to jeszcze płać i tyle!Cieszmy się z tego co mamy i nie narzekajmy!Przy braku sponsorów trudno o więcej.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

 



ANONIM

(Prezes)

 2006-03-02, 15:07
 
do kosztu samego medalu najczęsciej 4-7 zł dodajcie ok 400 -600 zł za matrycę, jeżeli chcecie mieć swój medal a nie ze sklepu.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(Martix aktywny)

 2006-03-02, 15:15
 
2006-03-02, 15:07 - Prezes napisał/-a:

do kosztu samego medalu najczęsciej 4-7 zł dodajcie ok 400 -600 zł za matrycę, jeżeli chcecie mieć swój medal a nie ze sklepu.
To już przyjemność dla bogaczy i luksus jak np.imienna tablica rejestracyjna samochodu{1000 zł}.Ale są tacy co by tyle dali bo dla nich to niewiele np.pan lekarz.Wśród biegaczy też są podziały pod względem zasobu w gotówkę.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

()

 2006-03-02, 16:11
 Nie zrozumiałeś.
Martix aktywny nie zrozumiałeś wyjaśnienia Prezesa. Skup się.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona :1  2  3  4  

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
tomasso023
22:25
andrzejgonciarz
22:24
Marek.run
22:17
Roxi
22:07
dionizy62
22:04
13
21:57
rysiuparowoz
21:55
ula_s
21:55
kornik
21:49
akforce
21:41
marekch11
21:31
eldorox
21:31
zbyszekbiega
21:20
MareG
21:18
elektrod
21:16
tomaszbartkiewicz
21:15
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |