Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  KRZYSIEKBIEGA (2007-03-17)
  Ostatnio komentował  debet (2007-04-06)
  Aktywnosc  Komentowano 59 razy, czytano 642 razy
  Lokalizacja
 Poznań
  Sponsor watku  
Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona:    1  2  3  

Poniższy wątek jest komentarzem do wiadomosci
Autor: Artur Kujawiński, data publikacji: 2007-03-18

Wyniki III Maniackiej Dziesiątki


DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



bebej

Ostatnio zalogowany
2014-10-07
18:18

 2007-03-18, 05:52
 
Moja opinia na temat przesuniecia startu. Na wstepie zaznaczam, że nie ja ją podejmowałem ale chyba juz wiecie ze jak coś mi nie pasuje to potrafie skrytykowac i to ze jestem Maniackiem nie miałoby znaczenia.
To był bieg amatorski - dla wszystkich, nie zadne Mistrzostwa Świata, ani nawet Mistrzostwa Polski. Szanuję biegaczy, którzy osiągaja bardzo dobre rezultaty, wygrywaja nagrody i nawet im zazdroszczę - myslę, że nie tylko ja - załuję, ze nie wszystko było tak jakby tego oczekiwali, ale z dwojga złego, lepiej że paru profesjonalistów bedzie miało małe trudnosci, niż żeby odprawic z kwitkiem setke biegaczy - kazdy biegacz w Polsce jest na wage złota, nawet ten który popełnia błedy przychodzi na ostatnia chwile, rozpycha sie lokciami - ale nie od razu Kraków zbudowano.
Naszym wspólnym celem jest popularyzacja biegania. Chcemy zapełnic stadiony głownie dla profesjonalistów i wydaję mi sie, że podązamy we własciwym kierunku.
Pozdr bebej

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


daru¶
Dariusz Żmuda

Ostatnio zalogowany
2019-07-15
20:38

 2007-03-18, 07:39
 Moje zdanie
Wg mnie obie strony mają rację- powinno się dbać i o biegacza i o dyscyplinę. Jednak wkurzyŁbym się będąc już rozgrzanym w takiej pogodzie oczekiwać na opóźniony start. Bardzo bym się wkurzyŁ. To nie jest dbanie o poziom biegu i zdrowie zawodników.
Z drugiej strony gdybym z jakiejś przyczyny się spóźniŁ, byŁbym tą decyzją zachwycony.Jednak gdyby start bym o wyznaczonej godzinie mógŁbym pluć tylko sobie w brodę.
To tyle.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (10 sztuk)

 



said28

Ostatnio zalogowany
2016-04-25
14:04

 2007-03-18, 08:27
 
JA USŁYSZAŁEM TAKIE MĄDRE ZDANIE NA BIEGU "ZA 100 OSÓB TERAZ MUSI CZEKAĆ,MARZNĄĆ I MOKNĄĆ 600 OSÓB..."WNIOSKI, MOGĄ BYĆ DWUSTRONNE..JA UWAŻAM,ZE GODZINA BIEGU NIE POWINNA BYĆ PRZESUWANA...A JESLI CHODZI O SAMĄ ORGANIZACJĘ.. DLA MNIE 6 Z PLUSEM..ARTI WRAZ Z CAŁĄ EKIPĄ STANĄŁ NA WYSOKOŚĆI ZADANIA!!!!GRATULUJE!!

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


benek
Piotr Bętkowski
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-04-11
14:53

 2007-03-18, 09:43
 
2007-03-18, 08:27 - said28 napisał/-a:

JA USŁYSZAŁEM TAKIE MĄDRE ZDANIE NA BIEGU "ZA 100 OSÓB TERAZ MUSI CZEKAĆ,MARZNĄĆ I MOKNĄĆ 600 OSÓB..."WNIOSKI, MOGĄ BYĆ DWUSTRONNE..JA UWAŻAM,ZE GODZINA BIEGU NIE POWINNA BYĆ PRZESUWANA...A JESLI CHODZI O SAMĄ ORGANIZACJĘ.. DLA MNIE 6 Z PLUSEM..ARTI WRAZ Z CAŁĄ EKIPĄ STANĄŁ NA WYSOKOŚĆI ZADANIA!!!!GRATULUJE!!
Ja nie neguje organizacji... bardzo, bardzo dobra impreza i bede to nadal powtarzał... Arti zrobił dobrą impreze i bardzo rozpropagował bieganie...
tak to jest jak bieg robie biegacz dla biegaczy...

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (631 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (58 sztuk)


Martix
Marcin Drabik

Ostatnio zalogowany
2023-06-17
18:24

 2007-03-18, 11:02
 
2007-03-17, 22:33 - benek napisał/-a:

Chyba nie znasz tak naprawde realiów rozgrzewki przed zawodami Panie Matrix... Tak samo jak Giża ja również się z Tobą nie zgadzam...
zmaina godziny startu to bardzo zła rzecz dla zawodników bo rozgrzewka jest istotnym elementem biegu...
Rozgrzewka o ile dobrze wiem z literatury to 20 minutowe ćwiczenia połączone z roztruchtaniem i "rozpracowaniem" nóg.Więc jak decyzja o przesunięciu zapadła krótko po 10.00 a start miał być o 11.00 to chyba powinno dotrzeć do wszystkich że przesunięto na 11.30.Wiele jeżdżę na biegi i patrzę realnie,gdy jest ogromna ilość zawodników to zawsze biorę pod uwagę opóżnienia startu.Po prostu trzeba być przewidującym i brać pod uwagę zmiany.Bieg na 10 km to nie maraton gdzie wszystko jest ustalone z góry na bank.
Nie można patrzeć egoistycznie że jak ja przyjechałem szybko i jestem podszykowany to inni też są p[odszykowani.Nie wszyscy mieszkaja w Poznaniu albo w pobliżu.Z dojazdem często z daleka często są problemy i trzeba trochę wyrozumiałości i cierpliwosci.Nie ma o czym więcej dyskutować!
Ja z biegu jestem jak najbardziej zadowolony,podobał mi się też komentarz Artiego:ŻE WSZYSCY "BIEGOWI MANIACY" NIE TYLKO CI Z POZNAŃSKIEGO KLUBU.Tak byłem skupiony na sprawach biegu i moje myśli były trochę na boku,że zapomniałem oddać chipa,"w kolekcji" mam już dwa-ten z Trzebnicy i tu z "Maniackiej".Najbliższa okazja do oddania będzie dopiero przed Maratonem Wrocław,bo tu chipy są od dwóch lat.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


said28

Ostatnio zalogowany
2016-04-25
14:04

 2007-03-18, 11:24
 
2007-03-18, 09:43 - benek napisał/-a:

Ja nie neguje organizacji... bardzo, bardzo dobra impreza i bede to nadal powtarzał... Arti zrobił dobrą impreze i bardzo rozpropagował bieganie...
tak to jest jak bieg robie biegacz dla biegaczy...
a ja Tobie tego nie zarzucam...że to robisz ;)
BARDZO DOBRA IMPREZA -zgadzam się
NIE POWINNI PRZENOSIC GODZINY STARTU -zgadzam się
ŻE WPŁYWA TO NIEKORZYSTNIE NA ZAWODNIKÓW -zgadzam się
więc wydaje mi się,że mamy takie samo podejście w tej dyskusji...
Acha, jeśli ktoś rozgrzewa się 15 minut przed startem to gratuluję...głupoty (ja osobiście 15 minut poświęcam na sam trucht,a gdzie tu ćwiczenia ?! która u mnie trwają 30 minut plus rytmy...wszystko to razem zajmuje ok.45-50 minut,a nie zapominajmy że trzeba jeszcze zdjąć rzeczy i niekiedy załatwić "swoje potrzeby"...wiec, normalnością jest że na rozgrzewkę wychodzimy ok godzinę przed startem)
A wszystko to po to by przygotować organizm do maksymalnego wysiłku i co najważniejsze ZAPOBIEC KONTUZJI!!!! (akurat na ten temat mogę bardzo wiele powiedzieć na swoim przykładzie)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


bebej

Ostatnio zalogowany
2014-10-07
18:18

 2007-03-18, 11:37
 
2007-03-18, 11:24 - said28 napisał/-a:

a ja Tobie tego nie zarzucam...że to robisz ;)
BARDZO DOBRA IMPREZA -zgadzam się
NIE POWINNI PRZENOSIC GODZINY STARTU -zgadzam się
ŻE WPŁYWA TO NIEKORZYSTNIE NA ZAWODNIKÓW -zgadzam się
więc wydaje mi się,że mamy takie samo podejście w tej dyskusji...
Acha, jeśli ktoś rozgrzewa się 15 minut przed startem to gratuluję...głupoty (ja osobiście 15 minut poświęcam na sam trucht,a gdzie tu ćwiczenia ?! która u mnie trwają 30 minut plus rytmy...wszystko to razem zajmuje ok.45-50 minut,a nie zapominajmy że trzeba jeszcze zdjąć rzeczy i niekiedy załatwić "swoje potrzeby"...wiec, normalnością jest że na rozgrzewkę wychodzimy ok godzinę przed startem)
A wszystko to po to by przygotować organizm do maksymalnego wysiłku i co najważniejsze ZAPOBIEC KONTUZJI!!!! (akurat na ten temat mogę bardzo wiele powiedzieć na swoim przykładzie)
Said
Na Maniackiej mielismy do czynienia z wydłuzeniem czasu do biegu, a nie ze skróceniem - jesli bediesz na Olimpiadzie w Pekinie i z powodu zmiany programu minutowego nie bedziesz potrafił odpowiednio zareagowac to szybko napisz do mnie na priva - moze cos wspólnie wymyslimy.:)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



said28

Ostatnio zalogowany
2016-04-25
14:04

 2007-03-18, 11:46
 
2007-03-18, 11:37 - bebej napisał/-a:

Said
Na Maniackiej mielismy do czynienia z wydłuzeniem czasu do biegu, a nie ze skróceniem - jesli bediesz na Olimpiadzie w Pekinie i z powodu zmiany programu minutowego nie bedziesz potrafił odpowiednio zareagowac to szybko napisz do mnie na priva - moze cos wspólnie wymyslimy.:)
sorki moze zle to napisałem, nie rozumiesz mnie...
po rozgrzewce organizm jest gotowy do startu to oczywiste..im dłużej czekamy organizm "wychładza się"...zawodnika wtedy "szlak trafia"...nie jest w 100% przygotowany do startu..dlatego moim zdaniem nie powinno sie wydłużać tego czasu...
A drugi mój wątek dotyczył iż Ktoś napisał,że mu starcza 15 minut rozgrzewki....
Propo Pekinu ;) ..byłoby to moim wielkim marzeniem..hahahha
i w razie takich problemów szybko napiszę ;) :P
pozdrawiam i mam nadzieję,że teraz rozumiesz o co mi chodziło :)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


said28

Ostatnio zalogowany
2016-04-25
14:04

 2007-03-18, 11:55
 
2007-03-18, 11:46 - said28 napisał/-a:

sorki moze zle to napisałem, nie rozumiesz mnie...
po rozgrzewce organizm jest gotowy do startu to oczywiste..im dłużej czekamy organizm "wychładza się"...zawodnika wtedy "szlak trafia"...nie jest w 100% przygotowany do startu..dlatego moim zdaniem nie powinno sie wydłużać tego czasu...
A drugi mój wątek dotyczył iż Ktoś napisał,że mu starcza 15 minut rozgrzewki....
Propo Pekinu ;) ..byłoby to moim wielkim marzeniem..hahahha
i w razie takich problemów szybko napiszę ;) :P
pozdrawiam i mam nadzieję,że teraz rozumiesz o co mi chodziło :)
..zapomniałem dodać co do Twojego żarciku z Pekinem :p...tam jest kilka dyscyplin, jedna ma prawo sie przedłużyć więc tutaj trzeba brać na to poporawkę...w biegu ulicznym jest tylko jedna konkurencja - bieg na danym dystansie :P

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Arti
Kujawiński Artur

Ostatnio zalogowany
2024-05-15
00:46

 2007-03-18, 12:03
 778 ukończyło !!! SĄ WYNIKI ;-)
LINK: http://www.kbmaniac.republika.pl/3md.xls
Na gorąco wyniki.

Takie było zainteresowanie,że przeciążona została strona klubowa i maniackiej Wink

dlatego posłałem wszędzie wyniki a tu podaje ze starego serwera.

WYNIKI !!!

http://www.kbmaniac.republika.pl/3md.xls

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (12 wpisów)


said28

Ostatnio zalogowany
2016-04-25
14:04

 2007-03-18, 12:08
 
2007-03-18, 12:03 - Arti napisał/-a:

Na gorąco wyniki.

Takie było zainteresowanie,że przeciążona została strona klubowa i maniackiej Wink

dlatego posłałem wszędzie wyniki a tu podaje ze starego serwera.

WYNIKI !!!

http://www.kbmaniac.republika.pl/3md.xls
no, brawo Arti!!!! jeszcze raz GRATULACJE,tak ja Ci wczoraj powiedziałem biuro rewelacyjnie przygotowane...tylko brać przykład :)..mam nadzieje, ze na Naszym biegu dorównamy Wam organizacją :P

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Arti
Kujawiński Artur

Ostatnio zalogowany
2024-05-15
00:46

 2007-03-18, 12:24
 Podziękowania ;-)
Zanim przejdę do godziny startu ;-)

W imieniu Organizatorów - członków KB MANIAC POZNAŃ, ich rodzin i znajomych ,którzy pomagali w organizacji, składam serdeczne podziękowania uczestnikom naszego klubowego biegu. To dzięki WAM panowała tak wspaniała atmosfera, mimo deszczowej pogody widziałem uśmiechnięte twarze, ludzi z pasja w oczach i wielu, dla których ten bieg był wielkim swietem sportowym. Dziękuję jako Dyrektor biegu za tak wspaniałą frekwencję - bieg ukończyło 778 osób co do zeszłego roku 554 jest kolejnym niesamowitym skokiem.
Okazaliscie się twardymi zawodnikami ponieważ mimo wiatru i początkowego deszczu padło wiele życiówek dlatego wierzę,że sezon dla Was będzie bardzo udany !

Teraz należące się słowa wyjaśnienia.
Numerem 1 na tą edycję były godziny otwarcia i zamknięcia biura. Wynajęliśmy większe biuro zawodów, zwiększyliśmy ilość stanowisk zarówno na odbiór numeru jak i chipów.
Przez pierwszą godzinę działania biura czekalismy prawie bezczynnie ;-) Potem około godziny 10:00 nastąpiła fala znacznej większości uczestników do weryfikacji, stąd powstała kolejka. O 10:30 na trasie nastąpiła duża wichura połączona z ulewą, szczęśliwie zbiegło się to podjęciem decyzji o przesunięciu startu. Jako wieloletni biegacz zdaję sobie ,że nie jest to łatwa i dobra wiadomość dla uczestnika. Jednak decyzja została podjęta szybko w reakcji na sytuację a o niej powiadamiani byli uczestnicy zarówno przy hangarach przez speakera jak i w biurze zawodów przeze mnie przez megafon. Również osoba "obstawiająca" start została powiadomiona ,że zostanie opóźniony.
Z tego wszystkiego myślę,że wypłynęły liczne plusy, prócz minusu jakim z pewnością było już rozpoczęcie rozgrzewki zawodników za co w imieniu organizatorów przepraszam gdyż zdaję sobie sprawe jako biegacz ,że w zimnych warunkach nie było łatwo przestawić się na start o 30 min później. Wracając do plusów:
+ wszyscy zdążyli się zweryfikować w biurze zawodów
+ wypogodziło się
+ zebraliśmy się na starcie i padło jak słyszałem wiele życiówek
+ udało się również przeprowadzić rozgrzewkę przez instruktorki Gymnasionu.
+ dekoracje odbywały się przy ładnym słońcu ;-)

A po zakończeniu biegu niebo znowu się zachmurzyło i spadł deszcz...

W związku z zaistniałą sytuacją przesunięcia godziny startu pierwszą sprawą jaką podjęto jest jeszcze lepsze usprawnienie biura aby nawet w przypadku przyjścia 30 minut przed startem 200 osób było mozliwe ich obsłużenie ;-)

Reasumując. Dziękuję za wyrozumiałość. Bieg jest od nas dla WAS i z każdym rokiem dzięki Wam MANIACKA DZIESIĄTKA rozrasta się a dzięki waszym poradom polepsza.



  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (12 wpisów)

 



Admin
Michał Walczewski
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-14
19:20

 2007-03-18, 12:34
 Wyniki
Wyniki III Maniackiem Dziesiątki są juz w naszym serwisie gotowe do pobrania

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (87 sztuk)


Martix
Marcin Drabik

Ostatnio zalogowany
2023-06-17
18:24

 2007-03-18, 13:27
 
O ile chodzi o frekwencję to jest to najliczniejsza dziesiątka w której brałem udział.Choć na razie najliczniejsza jest dziesiątka w Warszawie organizowana 11 listopada w Dzień Niepodległości ale na pewno nie jest tak dobrze zorganizowana jak tu w Poznaniu,poza tym tam startuje dużo "niedzielnych" biegaczy a nie tak jak tu doświadczonych amatorów i zawodowców.
Do tej pory największą dychę w której biegłem był Bieg Sylwestrowy w Trzebnicy.Tu też w ostatniej edycji liczba uczestników przekroczyła 700 osób ale mniej niż w Pozku.
Jasnowidzem nie jestem,ale patrząc na ilość osób w ub.roku a w tym to nasuwa się wniosek,że w przyszłym roku stawi się na starcie u Maniaków 1000 osób,albo nawet ta magiczna liczba będzie przekroczona.
Wnioskowałbym,żeby ta godzina startu 11.30 pozostała,a wtedy na pewno uniknie się młynu przy zapisach i nieprzyjemnych spraw związanych z niweczeniem rozgrzewki i wychładzaniem ciała.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Admin
Michał Walczewski
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-14
19:20

 2007-03-18, 13:41
 Zdjęcia
Mały apel - jeśli posiadacie zdjęcia z Maniackiej - prześlijcie je do publikacji. Możecie także co ciekawsze wkleić do dyskusji :-)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (87 sztuk)


witold.lud...
Witold Ludwa

Ostatnio zalogowany
2023-05-13
13:51

 2007-03-18, 20:07
 Spóźnialscy.
Napewno przesuwanie godziny startu może wkurzyć zwłaszcza "wyczynowców" - mi to akurat specjalnie nie przeszkodziło. Ale może gdyby tak raz faktycznie zamknąć biuro zawodów punktualnie, to może nauczyłoby to niektórych punktualności i odzwyczaiło od przychodzenia w ostatniej chwili. Może gdyby była możliwość płacenia za bieg przelewem to po pierwsze usprawniłoby to odprawę, a po drugie więcej osób stawiłoby się na starcie - jak ktoś wpłaci nawet niewielką kwotę, to jest mniej skłonny zrezygnować w ostatniej chwili. W sumie impreza rewelacyjna - podziwiam organizatorów - poradzili sobie pomimo tak dużej liczby uczestników. Wracając do opóźnienia startu - każda decyzja byłaby dyskusyjna, ja chyba skłaniam się do poczekania i dopuszczenia do biegu 100 biegaczy. Jeszcze nie zdażyło mi sie spóźnić na bieg, ale gdybym został odprawiony z kwitkiem z biura zawodów, byłbym bardzo rozczarowany. Może pół godziny to za mały odstęp od zamknięcia biura zawodów do startu?

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Arti
Kujawiński Artur

Ostatnio zalogowany
2024-05-15
00:46

 2007-03-18, 20:24
 Czytamy i reagujemy, zatem pierwsze korekty ;-)
Na IV MANIACKIEJ DZIESIĄTCE:
- biuro będzie czynne do 11:00
- start godz. 12:00

I prośba aby nie zostawiać odbieranie numeru na ostatnią chwilę i nie przychodzić do rejestracji o godz. np 11:30
W ten sposób wszystko odbędzie się wg planu ;-).

I jeszcze sprawa ważna. Faktycznie zapomnielismy być w Katedrze i dać na tacę dlatego chyba taka pogoda ;-)

Zatem postaramy się poprawić także pogodę ;-)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (12 wpisów)

 



TROJA56
ZBIGNIEW KLUSKA

Ostatnio zalogowany
2017-01-17
15:50

 2007-03-19, 00:33
 BRAWO
LINK: http://troja1956@o2.pl
Beawo dla organizatorów , za tak wielce uadana imprezę , któa w trzeciej swej edycji przerosłą oczekiwania co liczby uczestników, co z kolei wprowadziło niepotrzebne nerwowe chwile z obu stron . Zarówno dla organizatorów których biegacze zmusili do przesunięcia startu o 30minut, dlatego że większość zdecydowała się na ostatnią chwile przybycia po nr startowy, to także nasza wina .Wiec polecam organizatorom albo ustalic konkretny termin zgłoszenia i wiadomo ilu będzie uczestników , by nie zabrkło medali - blisko dla 100 ostatnich uczestników- a co najważniejsze , przy tak licznej frekwencji biuro powinno byc czynne do 11.15 a start 12 .sądzę ze to najbardziej odpowiednie godziny dla obu stron.większość to miejscowi , sporo włlllasnymi autami , nie wielu dojechało pociągiem jak jak wstając już o 4.30 by dojechac:):).. teraz kilka słow o biegu ...piekna długa na 5 km koluimna , gdy czoło było na mecie na całej petli byli jeszcze uczestnicy .Bieg pokazał jak wysoki jest u nas poziom amatorów .Jednak w tę aurę większośc pokonywała trase rozsadnie .Ja ciesze się że po wielu perypetiach mogłęm powrócić na trasę biegu po kilkumiesięcznej przerwie, z tąd mój udział symboliczny , treningowy i na mecie szczęśliwy nawet bez medalu .Dobiegłęm i bez komplikacji zdrowia czego sie obawiałem.Ten bieg napewno jest najlepszą imprezą w Poznaniu na dystansie do 15km .żałuje że nie mogłęm byc do końca - gdyż niuestety pociąg nie czekał a miałem na nocna zmiane do pracy ...Czego zyczyć organizatorom ..cierpliwości i wszelkiego wsparcia także od nas w dalszej wspólnej przygodzie za rok i w kolejnych latach.....mówię więc do miłego ....

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


benek
Piotr Bętkowski
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-04-11
14:53

 2007-03-19, 08:22
 
Matrix jesteś totalnie śmieszny ze swoimi tłumaczeniami!!! tyle... idz sobie na AWF i zapytaj sie jakiegoś trenera na temat rozgrzewki...
a to że kolejny raz nie oddałeś chipa to też świadczy o tobie samym...
pozdrawiam

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (631 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (58 sztuk)


henry
Henryk Czerniak

Ostatnio zalogowany
2024-04-09
20:41

 2007-03-19, 10:47
 Chip nie oddany
2007-03-18, 11:02 - Martix napisał/-a:

Rozgrzewka o ile dobrze wiem z literatury to 20 minutowe ćwiczenia połączone z roztruchtaniem i "rozpracowaniem" nóg.Więc jak decyzja o przesunięciu zapadła krótko po 10.00 a start miał być o 11.00 to chyba powinno dotrzeć do wszystkich że przesunięto na 11.30.Wiele jeżdżę na biegi i patrzę realnie,gdy jest ogromna ilość zawodników to zawsze biorę pod uwagę opóżnienia startu.Po prostu trzeba być przewidującym i brać pod uwagę zmiany.Bieg na 10 km to nie maraton gdzie wszystko jest ustalone z góry na bank.
Nie można patrzeć egoistycznie że jak ja przyjechałem szybko i jestem podszykowany to inni też są p[odszykowani.Nie wszyscy mieszkaja w Poznaniu albo w pobliżu.Z dojazdem często z daleka często są problemy i trzeba trochę wyrozumiałości i cierpliwosci.Nie ma o czym więcej dyskutować!
Ja z biegu jestem jak najbardziej zadowolony,podobał mi się też komentarz Artiego:ŻE WSZYSCY "BIEGOWI MANIACY" NIE TYLKO CI Z POZNAŃSKIEGO KLUBU.Tak byłem skupiony na sprawach biegu i moje myśli były trochę na boku,że zapomniałem oddać chipa,"w kolekcji" mam już dwa-ten z Trzebnicy i tu z "Maniackiej".Najbliższa okazja do oddania będzie dopiero przed Maratonem Wrocław,bo tu chipy są od dwóch lat.
Mi chip zginął w czasie przebierania,później okazało się , że był w bagażniku pod torbą. Mam pytanie czy przyjmą mi tego chipa na innych zawodach. A jeśli nie przyjmą to czy ten chip jest dobry na kolejne biegi.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (25 sztuk)

Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona :1  2  3  

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
pbest
00:50
Arti
00:46
wroner
00:03
szakaluch
23:46
Snake
23:42
conditor
23:34
benfika
23:13
macius73
22:44
vipsektor
22:37
marian
22:05
szymk
21:59
Grzegorz Kita
21:48
jakub738
21:24
42.195
21:10
zlyporucznik
21:02
crespo9077
20:55
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |