|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | BZIUM (2007-03-14) | Ostatnio komentował | bebej (2007-03-21) | Aktywnosc | Komentowano 11 razy, czytano 78 razy | Lokalizacja | | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2007-03-14, 15:34 Ludek chce poznać.....
.....Wasze zdanie. o co chodzi?
Otóż usłyszałem ostatnio zdanie...."Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"......kazdy moze sie do tegu ustosunkować. Chciałbym poznać Wasze zdanie...drodzy czytelnicy.
Ps. zmieniajac wątek polcam 2 ostatnio umieszczone artykuł....moze jakieś komentarze..Wasze dośwoadczenia? Mała wypowiedź mile widziana:)
Ps2. wiem wime...mój Blog jest Nudny...wiec nie czytajcie.
Pozdrawiamu..Bzium...Ludek i Darek |
| | | | | |
| 2007-03-14, 19:47 przewrotna sentencja ...
2007-03-14, 15:34 - BZIUM napisał/-a:
.....Wasze zdanie. o co chodzi?
Otóż usłyszałem ostatnio zdanie...."Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"......kazdy moze sie do tegu ustosunkować. Chciałbym poznać Wasze zdanie...drodzy czytelnicy.
Ps. zmieniajac wątek polcam 2 ostatnio umieszczone artykuł....moze jakieś komentarze..Wasze dośwoadczenia? Mała wypowiedź mile widziana:)
Ps2. wiem wime...mój Blog jest Nudny...wiec nie czytajcie.
Pozdrawiamu..Bzium...Ludek i Darek |
Nie wiem jakich komentarzy oczekujesz do sentencji ale ja widze takie rozumowanie:
-Zwycięstwo w sporcie .... jest łatwiejsze niż w życiu - szczególnie jeżeli ma się środki i narzędzia finansowe by je osignać (kasa na obozy, sprzęt, odzywki)- w życiu czasem mimo mozliwosci finansowych nie udaje sie pewnych celów osiągnąć .... ale to własnie jest życie...
-z drugiej strony co to jest zwyciestwo? jezeli rozumuje sie to jako poprawienie wyniku, pewien rodzaj roządnego podjecia do trenowania, systematyki, planowania to ... wręcz takie cechy ułatwiają sukces w życiu!!!!
wiec ... zależy jak sie to tego "ustosunkować"
|
| | | | |
| | | | | |
| 2007-03-15, 08:34
W sporce zwycięstwo oznacza bycie pierwszym, lepszym, albo najbardziej sprawnym, albo innym naj-. A życie nie jest takie 0-1, dochodzą trudne wybory, kompromisy itp. i dopiero ich jakaś suma daje efekt który możemy uznać za zwycięstwo. Albo za (total) porażkę. |
| | | | | |
| 2007-03-15, 12:11 Sport a praca
2007-03-14, 15:34 - BZIUM napisał/-a:
.....Wasze zdanie. o co chodzi?
Otóż usłyszałem ostatnio zdanie...."Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"......kazdy moze sie do tegu ustosunkować. Chciałbym poznać Wasze zdanie...drodzy czytelnicy.
Ps. zmieniajac wątek polcam 2 ostatnio umieszczone artykuł....moze jakieś komentarze..Wasze dośwoadczenia? Mała wypowiedź mile widziana:)
Ps2. wiem wime...mój Blog jest Nudny...wiec nie czytajcie.
Pozdrawiamu..Bzium...Ludek i Darek |
Sport a życie to jednak dwie różne sprawy - wprawdzie hasłowo ładnie to sie prezentuje i sprzedaje w mediach, ale z rzeczywistością ma niewiele wspólnego - przykładem niech będą dziesiątki sław, które osiągneły trofea olimpijskie, ale po zakończeniu kariery radzą sobie różnie...
Sport wymaga innych cech charakteru i innych predyspozycji niż kariera, chociaż oczywiście nie oznacza to, że całkiem sporo grupa osób ma cechu obu grup - dzięki temu są i świetnymi szefami własnych firm, i sportowcami z osiągnięciami |
| | | | | |
| 2007-03-16, 12:31
"Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"...może to i prawda, ale...
Sport wnosi w życie człowieka wiele wartości, uczy dyscypliny, rywalizacji, mobilizacji, uczy jak pokonać samego siebie, uczy odpowiedzialności a także wiary we własne sily i możliwości. Wiadomo rownież, że aby dojśc do zwycięstwa w sporcie trzeba naprawdę dużej determinacji i ciezkiej pracy nad sobą. Sport jest szkołą życia.
Myślę więc, ze zwycięstwa w sporcie jednak często pomagają zwyciężac również w życiu, pokonywać przeszkody i trudności, być odpornym na stres i niepowodzenia. To właśnie zwycięstwa dodają nam siły a przez sport jesteśmy bardziej zahartowani i mamy silniejszą psychikę, co przydaje się w życiu. Może się mylę... |
| | | | | |
| 2007-03-16, 12:47 właśnie tak
2007-03-16, 12:31 - Grażyna W. napisał/-a:
"Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"...może to i prawda, ale...
Sport wnosi w życie człowieka wiele wartości, uczy dyscypliny, rywalizacji, mobilizacji, uczy jak pokonać samego siebie, uczy odpowiedzialności a także wiary we własne sily i możliwości. Wiadomo rownież, że aby dojśc do zwycięstwa w sporcie trzeba naprawdę dużej determinacji i ciezkiej pracy nad sobą. Sport jest szkołą życia.
Myślę więc, ze zwycięstwa w sporcie jednak często pomagają zwyciężac również w życiu, pokonywać przeszkody i trudności, być odpornym na stres i niepowodzenia. To właśnie zwycięstwa dodają nam siły a przez sport jesteśmy bardziej zahartowani i mamy silniejszą psychikę, co przydaje się w życiu. Może się mylę... |
...zgadza sie z tym w 100%
W zasadzie szukałem potwierdzenia mojego zdania....otyzmałem je.
Bzium
Ze sportowymi pozdrowieniami |
| | | | | |
| 2007-03-16, 13:51
2007-03-16, 12:31 - Grażyna W. napisał/-a:
"Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"...może to i prawda, ale...
Sport wnosi w życie człowieka wiele wartości, uczy dyscypliny, rywalizacji, mobilizacji, uczy jak pokonać samego siebie, uczy odpowiedzialności a także wiary we własne sily i możliwości. Wiadomo rownież, że aby dojśc do zwycięstwa w sporcie trzeba naprawdę dużej determinacji i ciezkiej pracy nad sobą. Sport jest szkołą życia.
Myślę więc, ze zwycięstwa w sporcie jednak często pomagają zwyciężac również w życiu, pokonywać przeszkody i trudności, być odpornym na stres i niepowodzenia. To właśnie zwycięstwa dodają nam siły a przez sport jesteśmy bardziej zahartowani i mamy silniejszą psychikę, co przydaje się w życiu. Może się mylę... |
Nic dodać nic ująć.
Oklaski! |
| | | | |
| | | | | |
| 2007-03-20, 19:56 można z tematem pójśc dalej...
2007-03-16, 12:31 - Grażyna W. napisał/-a:
"Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"...może to i prawda, ale...
Sport wnosi w życie człowieka wiele wartości, uczy dyscypliny, rywalizacji, mobilizacji, uczy jak pokonać samego siebie, uczy odpowiedzialności a także wiary we własne sily i możliwości. Wiadomo rownież, że aby dojśc do zwycięstwa w sporcie trzeba naprawdę dużej determinacji i ciezkiej pracy nad sobą. Sport jest szkołą życia.
Myślę więc, ze zwycięstwa w sporcie jednak często pomagają zwyciężac również w życiu, pokonywać przeszkody i trudności, być odpornym na stres i niepowodzenia. To właśnie zwycięstwa dodają nam siły a przez sport jesteśmy bardziej zahartowani i mamy silniejszą psychikę, co przydaje się w życiu. Może się mylę... |
Jesli ktoś biega codziennie lub rególarnie kilka razy w tygodniu to jest to cześć jego zycia..... |
| | | | | |
| 2007-03-20, 20:39
2007-03-16, 12:31 - Grażyna W. napisał/-a:
"Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu"...może to i prawda, ale...
Sport wnosi w życie człowieka wiele wartości, uczy dyscypliny, rywalizacji, mobilizacji, uczy jak pokonać samego siebie, uczy odpowiedzialności a także wiary we własne sily i możliwości. Wiadomo rownież, że aby dojśc do zwycięstwa w sporcie trzeba naprawdę dużej determinacji i ciezkiej pracy nad sobą. Sport jest szkołą życia.
Myślę więc, ze zwycięstwa w sporcie jednak często pomagają zwyciężac również w życiu, pokonywać przeszkody i trudności, być odpornym na stres i niepowodzenia. To właśnie zwycięstwa dodają nam siły a przez sport jesteśmy bardziej zahartowani i mamy silniejszą psychikę, co przydaje się w życiu. Może się mylę... |
Nie mylisz się. Zastanawiałem się nad odpowiedzią dla Bzima i po przeczytaniu Twojej juz nie muszę. Mogę tylko potwierdzić na swoim i swoich najbliższych przykładzie że w naszym przypadku hasło "Zwycięstwo w sporcie nie uczy wygrywać w życiu" się nie sprawdziło |
| | | | | |
| 2007-03-20, 22:51 sukces
Pewnie, że tych rzeczy nie da da się oddzielić. Sport jest częścią życia. Nigdy nie odniosłem w sporcie takiego wyniku, o którym można powiedzieć, że jest to sukces; ale to moje małe zwycięstwa dostarczyły mi takich wyjątkowych przeżyć jakie dawał i daje mi sport.
Kiedyś Gustaw Holoubek powiedział,, że przeżył w życiu wiele wspaniałych rzeczy. W życiu zawodowym jako aktor, w osobistym wiele uniesień w związkach z kobietami, ale nic nie jest porównywalne z tym kiedy szedł z kolegami na błonie i kiedy towarzyszyło mu to uczcucie, że zaraz zacznie się gra.
Podobnie jest z nami; niezależnie od tego jak kto jest ważny, bogaty czy usatysfakcjonowany życiem rodzinnym, to tego co wynika z biegania nic nie zastąpi. Jeżeli miałbym mówić za siebie to stwierdziłbym, że te przebiegnięte maratony, systematyczne treningi, latanie bezwzględu na pogodę i na to co jest akurat w telewizji czynią mnie kimś wyjatkowym. Jak by to patetycznie nie zbrzmiało, to spełniam w ten sposób swoje marzenia. Czasami jak ludzie przyglądają mi się z zainteresowaniem mam wrażenie, ze mi zazdroszczą.
Czy to samo w sobie nie jest sukcesem? |
| | | | | |
| 2007-03-21, 05:14 Mistrzowie sportu i życia
|
|
|
| |
|