Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  morito (2001-12-10)
  Ostatnio komentował  Admin (2001-12-11)
  Aktywnosc  Komentowano 3 razy, czytano 186 razy
  Lokalizacja
 aaa - brak lokalizacji

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



ANONIM

(morito)

 2001-12-10, 18:49
 Ankieta nr 6 - Puchar MP
Proponuje organizatorow biegow z Pucharu Maratonow za promocje obarczac wpisowym bedacym krotnoscia wpisowego jakie wnosza uczestnicy. Bo trudno aby organizator ktory nie pobiera wpisowego mial jeszcze wplacac wpisowe do Pucharu MP a wsrod biegow bez pobieranego wpisowego sa prawdziwe perelki ktore warto promowac /vide Lubliniec czy Lubianka/

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


ANONIM

(JP)

 2001-12-10, 20:49
 puchar
Puchar kosztuje, to jasne. Puchar jest zabawą zawodników i to oni (to znaczy my) powinniśmy za tę przyjemność zapłacić. Sądzę, że obarczanie tym kosztem organizatorów imprez biegowych nie znajduje uzasadnienia.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC

 



ANONIM

(Admin)

 2001-12-11, 07:50
 Odpłatność
Możemy także zrobić dobrowolne opodatkowanie się uczestników w wysokości np. 10 zł - płatne na jakichkolwiek zawodach lub przelewem. Jednak 40 zł od organizatorów to wydaje się dla mnie niewiele, a przy 20 imprezach już starczyłoby na ufundowanie nawet dodatkowych nagród (pamiatek) dla uczestników czy choćby koszulek pamiątkowych (a czemu nie ?)

Pieniądze na Puchary mam już przeznaczone od firmy BUDERUS, ale chodzi o zrobienie czegoś więcej - choćby o reklamę Pucharu i te wspomniane powyżej pamiątki - a na to już grosz musi się znaleźć

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
aro
01:38
stanlej
00:38
Marcin Nosek
00:32
grzedym
00:29
perdek
23:15
lachu
22:57
Stonechip
22:46
zeton
22:43
kasar
22:39
żabka
22:09
Citos
22:05
lordedward
22:05
Krzysiek_biega
21:08
rolkarz
21:00
INVEST
20:54
skuzik
20:48
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |