Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  Ryszard N. (2020-03-25)
  Ostatnio komentował  Lebork (2020-03-27)
  Aktywnosc  Komentowano 10 razy, czytano 1654 razy
  Lokalizacja
 aaa - brak lokalizacji
Do tego tematu podpięte są newsy:
Petycja organizatorów imprez sportowych do Minister Sportu Pani Danuty Dmowskiej-Andrzejuk(Michał Walczewski, 2020-03-25)
 

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



Ryszard N.
Ryszard Nowak

Ostatnio zalogowany
2024-09-25
20:24

 2020-03-25, 20:00
 Petycja organizatorów imprez sportowych do Minister Sportu P
Popieram apel.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


slavek72
Sławomir Pietkun

Ostatnio zalogowany
2024-10-10
19:05

 2020-03-26, 21:58
 
Ostatni pkt. petycji uważam za daleko idące nieporozumienie.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



kocan
Marcin Ratajczyk

Ostatnio zalogowany
2024-01-25
08:20

 2020-03-26, 23:13
 
2020-03-26, 21:58 - slavek72 napisał/-a:

Ostatni pkt. petycji uważam za daleko idące nieporozumienie.
Racja, duże przegięcie.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


michu77
Michał Hadam

Ostatnio zalogowany
2024-10-29
07:56

 2020-03-27, 00:01
 
zgadzam się... co do tego ostatniego punktu.

Organizator Biegi w Szczawnicy daje biegaczom do wyboru przeniesienie na nowy termin jesienia, przeniesienie opłaty na przyszłoroczną edycję, przepisanie pakietu na innego uczestnika lub zwrot zdaje się 60 proc. opłaty startowej.
Mam nadzieję przy takim podejściu, że biegacze tłumnie będą brać udział w kolejnych edycjach biegu.
A w tym ostatnim punkcie - organizatorzy chcą przerzucić odpowiedzialność za poniesione straty, na uczestników biegu.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (118 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (17 sztuk)


Fidelio
Filip Kalwaczyński

Ostatnio zalogowany
2024-09-14
18:19

 2020-03-27, 06:50
 
Jako biegacz - popieram. Jako podatnik - już niekoniecznie.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Ryszard N.
Ryszard Nowak

Ostatnio zalogowany
2024-09-25
20:24

 2020-03-27, 09:56
 
Rozumiem, że główne wątpliwości budzi ten punkt apelu,...

"w przypadku nowego terminu planowanego wydarzenia brak możliwości zwrotu/ograniczone możliwości zwrotu opłaty startowej zawodnika"

Osobiście, grubo popłynąłem na MISTRZOSTWACH ŚWIATA W PÓŁMARATONIE W Gdyni. Straciłem sporo na hotelach ( kupiłem od organizatora w pakiecie oraz dodatkowo w innym hotelu dla rodziny). Nie wystartuje w październiku ponieważ mam inne plany jesienne.
Jest rzeczą oczywistą, że,...
- próby wycofania opłat w sytuacji gdy organizator zakupił medale, koszulki, reklamę, wydrukował ulotki, spowoduje grube problemy dla firm organizujących, być może upadek, być może niewypłacalność w firmach w których zamawiano medale, koszulki, różne usługi, itd
- nakładanie się imprez w sezonie jesienno-zimowym spowoduje to, że nawet przy dobrej woli uczestnika nie będzie on mógł wziąć udziału w opłaconych imprezach
Skala obciążeń które są sumą zadeklarowane/opłaconego uczestnictwa, dla organizatorów to potężne koszty. Pytanie, ile my wydaliśmy na opłacone wcześniej imprezy. Być może, sumarycznie to kilkadziesiąt złotych lub sto kilkadziesiąt. Rozumiem też, że czasem ich nie lubimy, bo,...
- żarcie nie takie,
- ciasno na trasie,
- brak kategorii,
- marne nagrody,
- i pewnie jeszcze inne powody.
Pytanie jest jednak nasypujące.
Czy w trudnych chwilach dla nas wszystkich, nie jesteśmy w stanie się solidaryzować z tymi, którzy są częścią naszej pasji. Startujemy, min. odwiedzamy ten portal, niektórzy nawet przesiadują. Ten portal też będzie miał kłopoty bo niby kto się ma na nim reklamować w ostatnich czasach i po co.
Zazwyczaj mamy pełne usta miłosierdzia i frazesów. Takie miłosierne męstwo i bohaterstwo w czasach pokoju. Nadszedł czas aby pokazać, że jesteśmy razem.
Niestety, znakomita większość organizatorów nie posiada poduszki finansowej która pozwoliła by im przetrwać kilka miesięcy. Pamiętajmy, że Ci ludzie mają swoje rodziny, swoje potrzeby.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


M@rlon
M@re# L@n!ec

Ostatnio zalogowany
2024-10-23
19:07

 2020-03-27, 10:46
 mam mieszane uczucia
Gdybyśmy spytali kogoś przed kryzysem, czy "wspiera" orgnizatorów", to odpowiedzi mogłyby być negatywne
Nadmiar imprez, podwyższone opłaty pomimo licznych sponsorów, wiadomo było, że bessa kiedyś się skończy, tylko nikt nie przewidział, że w taki sposób.
Duzo ograniczen w regulaminach, ja co roku tracę przynajmniej 1 imprezę bez możliwości zwrotu (chociaż 50%)
Teraz stracę pradopodobnie cztery, m.in. 1/2 IM w Gdyni, koszt prawie 1000zł
Myślę, że próba pomocy organizatorom biegu, to raczej wyłącznie brak uporczywych roszczeń wobec wpłat.
Stoimy przed wizją bankructwa wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza małych firm, tragedii rodzinych i petycja organizatorów imprez, to nie jest głowny problem społeczny, który wymaga interwencji władz.
Wielu z nas pasjonuje się piłką nożną, ale jak zareagowalibyśmy na petycję piłkarzy w dobie kryzysu?

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (1 wpisów)

 



Ryszard N.
Ryszard Nowak

Ostatnio zalogowany
2024-09-25
20:24

 2020-03-27, 12:14
 
"Stoimy przed wizją bankructwa wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza małych firm, tragedii rodzinnych i petycja organizatorów imprez, to nie jest główny problem społeczny, który wymaga interwencji władz."

Rozumiem, że klasyfikujesz te małe firmy nad dwie podgrupy,...?
Na te nad którymi władza powinna pochylić głowę ponieważ mogą upaść oraz na te które w kategorii kondycji finansowej są na podobnym poziomie, być może też upadną ale w przeszłości coś przeskrobały i jest okazja aby solidarnie wykazać brak empatii?
Nikt chyba z organizatorów nie oczekuje zrzutki na ich rzecz. Chodzi raczej o to aby powstrzymać się z roszczeniami i wykazać nic nie kosztujące poparcie.
W przeszłości, zdarzało się że też mnie wkurzali z takiego lub innego powodu ale nie traktuję obecnej sytuacji jako okazji do odwetu.
Na Gdyni wraz z moją rodziną popłynąłem 2,5 tys.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


M@rlon
M@re# L@n!ec

Ostatnio zalogowany
2024-10-23
19:07

 2020-03-27, 17:51
 
2020-03-27, 12:14 - Ryszard N. napisał/-a:

"Stoimy przed wizją bankructwa wielu przedsiębiorstw, zwłaszcza małych firm, tragedii rodzinnych i petycja organizatorów imprez, to nie jest główny problem społeczny, który wymaga interwencji władz."

Rozumiem, że klasyfikujesz te małe firmy nad dwie podgrupy,...?
Na te nad którymi władza powinna pochylić głowę ponieważ mogą upaść oraz na te które w kategorii kondycji finansowej są na podobnym poziomie, być może też upadną ale w przeszłości coś przeskrobały i jest okazja aby solidarnie wykazać brak empatii?
Nikt chyba z organizatorów nie oczekuje zrzutki na ich rzecz. Chodzi raczej o to aby powstrzymać się z roszczeniami i wykazać nic nie kosztujące poparcie.
W przeszłości, zdarzało się że też mnie wkurzali z takiego lub innego powodu ale nie traktuję obecnej sytuacji jako okazji do odwetu.
Na Gdyni wraz z moją rodziną popłynąłem 2,5 tys.
Nie namawiam do braku empatii ani do odwetu
Pisałem też o braku roszczeń, bo wiem, ze niektórzy organiztorzy nie zarabiają lub mają niewielkie zyski
Natomiast podtrzymuję, iz wolę podpisywac petycje dla innych grup zawodowych

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (1 wpisów)


Lebork

Ostatnio zalogowany
2024-04-07
10:23

 2020-03-27, 20:39
 
Absolutnie NIE POPIERAM.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
Andrea
00:23
Jerzy Janow
23:46
Wojciech
23:37
Volter
23:25
VaderSWDN
23:25
Artur z Błonia
23:18
szakaluch
22:30
gibonaniol
22:28
timdor
22:08
malicha
22:06
Namor 13
21:42
Agusia151
21:08
Pablo_run
20:51
uro69
20:51
Pawel63
20:39
grzybq
20:34
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |