Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  Zikom (2011-09-14)
  Ostatnio komentował  kocan (2011-09-15)
  Aktywnosc  Komentowano 42 razy, czytano 222 razy
  Lokalizacja
 aaa - brak lokalizacji
Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona:    1  2  3  
Do tego tematu podpięte są newsy:
Jak wieść niesie...(Krzysztof Bartkiewicz, 2011-09-14)
 

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



januszjoge...
Janusz Tybuszewski

Ostatnio zalogowany
---


 2011-09-14, 17:52
 
Krzysztofie!
Gdzie/jest/napisane/że//Łódź/jest/w/terminie/Dębna?

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (1 wpisów)


Zikom
Marek Łabuz

Ostatnio zalogowany
2024-05-18
13:09

 2011-09-14, 17:54
 
Po 1. Dżentelmeni o kasie nie rozmawiają.
Po 2. Trzeba umieć docenić wysiłek zwycięzcy a nie mówić, że obsada była słaba bo to stanowi ujmę zwycięzcy, a to chyba nie jego wina, że nikt nie podniósł rękawicy by powalczyć na tej trasie. A mówienie, że kalkulował to zwycięstwo wybierając właśnie ten maraton to już kompletna kpina z zawodnika, ale cóż to tylko moje skromne zdanie w tej sprawie - ocenę pozostawiam czytelnikom.

Ps. Zastanów się Krzysiu jakbyś się czuł gdyby po Twoim zwycięstwie ktoś napisał, że obsada była słaba to wygrałeś?

Pozdrawiam:)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (1 sztuk)

 



Krzysiek_b...
Krzysztof Bartkiewicz
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-17
14:45

 2011-09-14, 17:59
 
2011-09-14, 17:52 - januszjoger57 napisał/-a:

Krzysztofie!
Gdzie/jest/napisane/że//Łódź/jest/w/terminie/Dębna?
nigdzie nie jest napisane, dlatego jestem pierwszy który o tym pisze...Miałem tel. od jednej z osób która jest przy organizacji maratonu w Łodzi (wiadomość potwierdziły jeszcze dwie osoby z Łodzi), oraz dzwoniłem też do org. maratonu Dębna...

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (193 wpisów)


Krzysiek_b...
Krzysztof Bartkiewicz
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-17
14:45

 2011-09-14, 18:06
 
2011-09-14, 17:54 - Zikom napisał/-a:

Po 1. Dżentelmeni o kasie nie rozmawiają.
Po 2. Trzeba umieć docenić wysiłek zwycięzcy a nie mówić, że obsada była słaba bo to stanowi ujmę zwycięzcy, a to chyba nie jego wina, że nikt nie podniósł rękawicy by powalczyć na tej trasie. A mówienie, że kalkulował to zwycięstwo wybierając właśnie ten maraton to już kompletna kpina z zawodnika, ale cóż to tylko moje skromne zdanie w tej sprawie - ocenę pozostawiam czytelnikom.

Ps. Zastanów się Krzysiu jakbyś się czuł gdyby po Twoim zwycięstwie ktoś napisał, że obsada była słaba to wygrałeś?

Pozdrawiam:)
1. Tak samo można powiedzieć że Dżentelmeni nie startują w niedzielę i nie zostawiają rodziny samej w domu....

2. Pisze od kilku lat o kasie, i jakoś wcześniej Tobie to nie przeszkadzało...

3. W każdej praktycznie prasie co jakiś czas jest podane kto i ile zarabia i każdy ma wybór kupując dane czasopismo i albo się zgadzam i czytam dany artykuł, albo nie...

4. Masz prawo o mnie też coś napisać, więc śmiało pisz. Co do obsady, ja się z tym nie kryje (co widać po wpisać na moim blogu) i nie pisze np jak co nie którzy że wygrałem bieg...a jak czytam dalej to chodzi o wygranie klasyfikacji w swojej kategorii wiekowej... i nie pisze jak Henry zauważył że brakło bananów, czy wody mało i czy zupa smakowała, bo takich tekstów jest multum, brakuje uważam artykułów bardziej realistycznych których nie zobaczymy na co dzień....

5. W swojej wizytówce masz błąd odnośnie maratonu Visegrad, gdyż napisałeś polsko - słowacji, ale raczej jest odwrotnie....gdzie start jest w Słowacji i meta w Polsce...

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (193 wpisów)


tomekmizuno
Tomek

Ostatnio zalogowany
---


 2011-09-14, 18:16
 
2011-09-14, 16:29 - TiGeR87 napisał/-a:

zupelna glupota z tym maratonem w krakowie 22.05, bo debno 15.04 ktos chyba nie MYSLI robiac taka krzywde uwielbiajacym bieganie!!!! powinno byc 2 tyg. przerwy! chyba bardziej orga zalezy zeby jak najwiecej ludzi biegalo w maratona obu to powinni sie jakos dogodac albo debno o tydzien wczesniej albo krakow o tydzien pozniej!!!! czy to az tak robi roznice ???????????
To chyba jest dłuższa ta przerwa jak podałeś takie daty ;-))))))))))

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Zikom
Marek Łabuz

Ostatnio zalogowany
2024-05-18
13:09

 2011-09-14, 18:30
 
2011-09-14, 18:06 - Krzysiek_biega napisał/-a:

1. Tak samo można powiedzieć że Dżentelmeni nie startują w niedzielę i nie zostawiają rodziny samej w domu....

2. Pisze od kilku lat o kasie, i jakoś wcześniej Tobie to nie przeszkadzało...

3. W każdej praktycznie prasie co jakiś czas jest podane kto i ile zarabia i każdy ma wybór kupując dane czasopismo i albo się zgadzam i czytam dany artykuł, albo nie...

4. Masz prawo o mnie też coś napisać, więc śmiało pisz. Co do obsady, ja się z tym nie kryje (co widać po wpisać na moim blogu) i nie pisze np jak co nie którzy że wygrałem bieg...a jak czytam dalej to chodzi o wygranie klasyfikacji w swojej kategorii wiekowej... i nie pisze jak Henry zauważył że brakło bananów, czy wody mało i czy zupa smakowała, bo takich tekstów jest multum, brakuje uważam artykułów bardziej realistycznych których nie zobaczymy na co dzień....

5. W swojej wizytówce masz błąd odnośnie maratonu Visegrad, gdyż napisałeś polsko - słowacji, ale raczej jest odwrotnie....gdzie start jest w Słowacji i meta w Polsce...
1. Niektórzy dżentelmeni jeźdżą z rodzinami.
2. Niezawsze czytałem Twoje wpisy, ponieważ nie komentowałeś akurat biegu w którym brałem udział.
3. Samo podanie zarobku nie drażni, ale ujmowanie komuś słusznego zwyciestwa jest niesportowe.
4. Ja nie kwestionuję Twojego wpisu tylko charakteru w jakim to zrobiłeś.
5. Masz rację - skoryguję wpis:)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (1 sztuk)


Krzysiek_b...
Krzysztof Bartkiewicz
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-17
14:45

 2011-09-14, 18:37
 
2011-09-14, 18:30 - Zikom napisał/-a:

1. Niektórzy dżentelmeni jeźdżą z rodzinami.
2. Niezawsze czytałem Twoje wpisy, ponieważ nie komentowałeś akurat biegu w którym brałem udział.
3. Samo podanie zarobku nie drażni, ale ujmowanie komuś słusznego zwyciestwa jest niesportowe.
4. Ja nie kwestionuję Twojego wpisu tylko charakteru w jakim to zrobiłeś.
5. Masz rację - skoryguję wpis:)
Każdy ma swój styl pisownie, ja nie mam zamiaru tego zmieniać, (gdyż było by zaraz podejtrzana że to nie ja...:)
Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam, ale jak zaznaczyłem w nawiasie że osobiście do Grzesia Czyża nic nie mam, i cieszy fakt że ON wygrał, chciałem jednak zaznaczyć fakt że miał bardzo dużo szczęścia że nie pojawiła się tam elita z Etiopii która zapewne miała smykałke na auto...
I ktoś pisał że w erze zawodników Etiopii, Kenii czy Ukrainy, nie mają nasi szans na godziwy zarobek, tym wpisem chciałem udowodnić że są jeszcze biegi gdzie można przyzwoicie zarobić...

A skoro był wcześniej taki temat wielokrotnie poruszany, to jak widzisz ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Każdy ma z nas wybór, podobnie jak z kobietami, jednemu podaba się blondynka, a innemu brunetka...:)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (193 wpisów)

 



michu77
Michał Hadam

Ostatnio zalogowany
2024-05-20
07:50

 2011-09-14, 18:43
 
2011-09-14, 18:30 - Zikom napisał/-a:

1. Niektórzy dżentelmeni jeźdżą z rodzinami.
2. Niezawsze czytałem Twoje wpisy, ponieważ nie komentowałeś akurat biegu w którym brałem udział.
3. Samo podanie zarobku nie drażni, ale ujmowanie komuś słusznego zwyciestwa jest niesportowe.
4. Ja nie kwestionuję Twojego wpisu tylko charakteru w jakim to zrobiłeś.
5. Masz rację - skoryguję wpis:)
ad.3 - ja nie odczytałem tego jako ujmowanie komuś słusznego zwycięstwa. A wręcz przeciwnie - podkreślenie, że podjął słuszną decyzję startując w Koral Maratonie.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (118 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (17 sztuk)


Krzysiek_b...
Krzysztof Bartkiewicz
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-17
14:45

 2011-09-14, 19:32
 
2011-09-14, 13:10 - Zikom napisał/-a:

Krzysiu nie wiem czy to tak ładnie wyliczać komuś zarobki - Grześ wywalczył to podium i nie wiem czemu tak niesmacznie komentujesz obsadę Korala - a trasa trudniejsza od Visegrad"a. Wygrał najlepszy i tyle w temacie!
Pracuję też nad artykułem gdzie chciałem wspomnieć o organizatorach którzy do dziś nie wypłacili ludziom nagród, bądź ze znacznym opóźnieniem , przez co niektórzy kończą karierę..., i już domyślam się że jako pierwszy zabierzesz głos w dyskusji że jak śmiem ujawniać kto ile jest komu winien.....

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (193 wpisów)


Zikom
Marek Łabuz

Ostatnio zalogowany
2024-05-18
13:09

 2011-09-14, 20:51
 
2011-09-14, 19:32 - Krzysiek_biega napisał/-a:

Pracuję też nad artykułem gdzie chciałem wspomnieć o organizatorach którzy do dziś nie wypłacili ludziom nagród, bądź ze znacznym opóźnieniem , przez co niektórzy kończą karierę..., i już domyślam się że jako pierwszy zabierzesz głos w dyskusji że jak śmiem ujawniać kto ile jest komu winien.....
Nie będę komentował - nietrafne przypuszczenie:)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (1 sztuk)


adamus
Mirosław Dyk
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
---


 2011-09-14, 21:06
 
2011-09-14, 19:32 - Krzysiek_biega napisał/-a:

Pracuję też nad artykułem gdzie chciałem wspomnieć o organizatorach którzy do dziś nie wypłacili ludziom nagród, bądź ze znacznym opóźnieniem , przez co niektórzy kończą karierę..., i już domyślam się że jako pierwszy zabierzesz głos w dyskusji że jak śmiem ujawniać kto ile jest komu winien.....

.... zabierzesz .....

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (68 sztuk)


DarekPawel...
Darek Pawelec

Ostatnio zalogowany
2018-03-07
12:24

 2011-09-14, 21:57
 Termin Łódź Maratonu Dbam o Zdrowie
Jako organizator mogę potwierdzić termin 15 kwietnia 2012, natomiast dementuje chęć organizacji Mistrzostw Polski. Mamy aspiracje aby Łódź Maraton Dbam o Zdrowie stał się liczącą imprezą biegową w naszym kraju, w której zawodnicy będą mogli osiągnąć bardzo dobre rezultaty. Trasa ku temu sprzyja a na pewno termin kwietniowy jest o wiele lepszy niż czerwiec. Będziemy się również starać zaprosić zawodników, którzy w naszym krajowym maratonie będą mogli osiągnąć wynik na poziomie 2,08
Już niedługo na imprezach biegowych powinno się pojawić stoisko promocyjne ŁMDoZ

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



Arti
Kujawiński Artur

Ostatnio zalogowany
2024-05-19
22:53

 2011-09-14, 22:16
 
Zastanawia mnie dlaczego akurat termin Dębna...

Tegoroczną edycję uważam jako marketingowe odrodzenie choć w Łodzi nie biegłem ale z pewnością w moim odczuciu widząc relacje i promocję tak sądzę.

Data jednak Dębna jest dla mnie niezrozumiała na tą chwilę. Więcej korzyści by było gdyby np Łódź skoro chce mieć pogodowo lepszą datę była między Dębnem a Krakowem.

To byłby kolejny krok do sukcesu a tak wielu biegaczy wybierze sprawdzoną, najszybszą trasę w Polsce czyli Dębno.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (12 wpisów)


tedmaj
Tadeusz Maj

Ostatnio zalogowany
2019-12-27
10:41

 2011-09-14, 22:38
 
2011-09-14, 18:37 - Krzysiek_biega napisał/-a:

Każdy ma swój styl pisownie, ja nie mam zamiaru tego zmieniać, (gdyż było by zaraz podejtrzana że to nie ja...:)
Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam, ale jak zaznaczyłem w nawiasie że osobiście do Grzesia Czyża nic nie mam, i cieszy fakt że ON wygrał, chciałem jednak zaznaczyć fakt że miał bardzo dużo szczęścia że nie pojawiła się tam elita z Etiopii która zapewne miała smykałke na auto...
I ktoś pisał że w erze zawodników Etiopii, Kenii czy Ukrainy, nie mają nasi szans na godziwy zarobek, tym wpisem chciałem udowodnić że są jeszcze biegi gdzie można przyzwoicie zarobić...

A skoro był wcześniej taki temat wielokrotnie poruszany, to jak widzisz ma swoich zwolenników jak i przeciwników. Każdy ma z nas wybór, podobnie jak z kobietami, jednemu podaba się blondynka, a innemu brunetka...:)
Przed napisaniem tego tekstu wypadało sprawdzić parę rzeczy, to że obsada była taka a nie inna to był trochę przypadek bo Kenijczyk który startował w Krynicy na dychę miał pierwotnie biegać maraton ale tydzień przed Krynicą biegał w Pile połówkę (którą wygrał z niezłym czasem jak na warunki w Pile)która trochę pokrzyżowała mu plany.
Podobnie było ze zwycięzcą pierwszego maratonu w Krynicy (Erkolo)który też w Krynicy miał biegać, a dwóch zawodników z Ukrainy nie zdążyło dojechać na start.
Biegałem pierwszy i drugi maraton krynicki i trasa drugiego
nie dość że dużo trudniejsza to jeszcze w porównaniu z pierwszą gdzie pogoda była idealna, to tym razem upał był nie do zniesienia.
Podejrzewam że samochodu nie wybiegał by nawet sam Haile Gebrselassie (2.25)na tej trasie, tak więc zwycięstwo Grzegorza Czyża w takich warunkach z niezłym wynikiem budzi zrozumiały szacunek.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (58 wpisów)


Krzysiek_b...
Krzysztof Bartkiewicz
MaratonyPolskie
TEAM


Ostatnio zalogowany
2024-05-17
14:45

 2011-09-14, 22:52
 
2011-09-14, 22:38 - tedmaj napisał/-a:

Przed napisaniem tego tekstu wypadało sprawdzić parę rzeczy, to że obsada była taka a nie inna to był trochę przypadek bo Kenijczyk który startował w Krynicy na dychę miał pierwotnie biegać maraton ale tydzień przed Krynicą biegał w Pile połówkę (którą wygrał z niezłym czasem jak na warunki w Pile)która trochę pokrzyżowała mu plany.
Podobnie było ze zwycięzcą pierwszego maratonu w Krynicy (Erkolo)który też w Krynicy miał biegać, a dwóch zawodników z Ukrainy nie zdążyło dojechać na start.
Biegałem pierwszy i drugi maraton krynicki i trasa drugiego
nie dość że dużo trudniejsza to jeszcze w porównaniu z pierwszą gdzie pogoda była idealna, to tym razem upał był nie do zniesienia.
Podejrzewam że samochodu nie wybiegał by nawet sam Haile Gebrselassie (2.25)na tej trasie, tak więc zwycięstwo Grzegorza Czyża w takich warunkach z niezłym wynikiem budzi zrozumiały szacunek.
Grzesiu Czyż pobiegł tutaj 2:43, na szybkiej trasie biega obecnie 6 minut szybciej (np Kraków) tak więc dobrze przygotowany zawodnik który na płaskiej trasie biega ok 2:15, spokojnie byłby w stanie taki wynik zrobić, który dałby mu samochód..

PS Kenijczyk który biegał dyche miał biegać głównie półmaraton w Pile (na które miał zaproszenie) i nie wiem czemu pisze żę miał też biegać maraton...? Miał biegać pierwotnie w Sieradzu, ale zmniejzyli nagrody dla zwycięzcy i wybrał Krynice. Teraz pobiegnie dyche w Grudziądzu i będzie pacemakerem na Warszawe....


  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (193 wpisów)


januszjoge...
Janusz Tybuszewski

Ostatnio zalogowany
---


 2011-09-14, 23:18
 
2011-09-14, 21:57 - DarekPawelec napisał/-a:

Jako organizator mogę potwierdzić termin 15 kwietnia 2012, natomiast dementuje chęć organizacji Mistrzostw Polski. Mamy aspiracje aby Łódź Maraton Dbam o Zdrowie stał się liczącą imprezą biegową w naszym kraju, w której zawodnicy będą mogli osiągnąć bardzo dobre rezultaty. Trasa ku temu sprzyja a na pewno termin kwietniowy jest o wiele lepszy niż czerwiec. Będziemy się również starać zaprosić zawodników, którzy w naszym krajowym maratonie będą mogli osiągnąć wynik na poziomie 2,08
Już niedługo na imprezach biegowych powinno się pojawić stoisko promocyjne ŁMDoZ
jeśli/uparliście/się/na/kwiecień/czy/nie/warto/wejść/w
termin/1.04/lub/29.04?

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (1 wpisów)


pocomito
Jadwiga Przebieżka-Podgórke

Ostatnio zalogowany
2014-06-15
20:12

 2011-09-15, 04:45
 
2011-09-14, 18:43 - michu77 napisał/-a:

ad.3 - ja nie odczytałem tego jako ujmowanie komuś słusznego zwycięstwa. A wręcz przeciwnie - podkreślenie, że podjął słuszną decyzję startując w Koral Maratonie.
Dokładnie tak samo zrozumiałam ja. Inne zrozumienie wydaje mi się wręcz niemożliwe, chyba, że ktoś ma jakieś kompleksy w tej dziedzinie, jakąś fobię, leki z dzieciństwa itp.
Osobiście zawsze cieszę się, że to nasi zdobyli te nagrody i nawet przez myśl by mi nie przeszło, żeby im zazdrościć - wszak nie było to za darmo, tylko wynikiem ciężkiej pracy. Krzysiek o tym wie znacznie lepiej niż ja i nikomu niczego nie ujął tym, że poszperał w newsach i nam to wszystko zebrał i ładnie zrelacjonował.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA

 



pocomito
Jadwiga Przebieżka-Podgórke

Ostatnio zalogowany
2014-06-15
20:12

 2011-09-15, 04:49
 
2011-09-14, 19:32 - Krzysiek_biega napisał/-a:

Pracuję też nad artykułem gdzie chciałem wspomnieć o organizatorach którzy do dziś nie wypłacili ludziom nagród, bądź ze znacznym opóźnieniem , przez co niektórzy kończą karierę..., i już domyślam się że jako pierwszy zabierzesz głos w dyskusji że jak śmiem ujawniać kto ile jest komu winien.....
O - to akurat nie tylko jest ciekawe, ale i bardzo ważne aby wszyscy wiedzieli - ku przestrodze i po to abyśmy widzieli organizatorów takimi jacy naprawdę są - i ci dobrzy i ci źli.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


pocomito
Jadwiga Przebieżka-Podgórke

Ostatnio zalogowany
2014-06-15
20:12

 2011-09-15, 04:54
 
2011-09-14, 13:56 - Krzysiek_biega napisał/-a:

O nagrodach było i jest o tym oficjalnie napisane, więc nie jest to tajemnica....

I teraz mam problem czy pisać w ogóle o maratonie Warszawskim, gdzie grono osób jest zainteresowana czy są jakieś nagrody (i jakie) skoro oficjalnie w regulaminie o tym nie ma....
To też by mogło być ciekawe - nawet bardzo.
Ale już z tego jednego zdania co teraz napisałeś zrobiło mi się smutno, bo to oznacza, że to o czym kiedyś już wspomniałam: rozdawanie pod stołem nagród dla wybranych przez organizatorów zawodników, ciągle jest w tym maratonie aktualne. A ja myślałam, że to był jeden przypadkowy raz.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


Tomek Mich...
Tomek Michałowski

Ostatnio zalogowany
2023-12-19
21:01

 2011-09-15, 07:08
 
2011-09-14, 22:16 - Arti napisał/-a:

Zastanawia mnie dlaczego akurat termin Dębna...

Tegoroczną edycję uważam jako marketingowe odrodzenie choć w Łodzi nie biegłem ale z pewnością w moim odczuciu widząc relacje i promocję tak sądzę.

Data jednak Dębna jest dla mnie niezrozumiała na tą chwilę. Więcej korzyści by było gdyby np Łódź skoro chce mieć pogodowo lepszą datę była między Dębnem a Krakowem.

To byłby kolejny krok do sukcesu a tak wielu biegaczy wybierze sprawdzoną, najszybszą trasę w Polsce czyli Dębno.
Arti, nie jestem pewien, że większość biegaczy wybierze Dębno, zauważ, że udział w maratonach w Polsce przenosi się dużych miast, frekwencja Poznania, Warszawy, Wrocławia, Krakowa pozwala przypuszczać, że maratończycy chętniej wybierają duże miasta w których co tu kryć biega się ciekawiej i jest lepsza logistyka, oczywiście ci co będą brac udział w MP wybiorą Dębno, wielu wybierze z sentymentu bądż przyzwyczajenia, znakomita większość biegaczy nowych, biegających od niedawna wybierze duże miasto jako miejsce startu, Dębno ma wielką tradycję, szybką trasę, rangę MP, lokalny klimat ale prawda jest taka, że biegnie się z dala od tkanki miejskiej, czas się dłuży, są to peryferia kraju, porównaj np. z Poznaniem, 2 szybkie pętle po mieście, przelot przez Rynek, osiedla, mosty etc. do tego dochodzi również moc marketingowa danego maratonu, więcej sponsorów jest w stanie zaangażować się w Łódż jako drugi pod względem wielkości ośrodek w Polsce niż w Dębno, budżet na imprezę łatwiej zgromadzić w Krakowie, Łodzi niż w Dębnie, tu już się zaczyna prawdziwy rynek i walka o biegacza no i jego...portfel ;-)

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA

Wątek wielostronicowy, wyświetlana strona :1  2  3  

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
Mircoh
10:55
gruszman
10:46
Mikesz
10:42
miklop
10:42
1223
10:35
Jerzy Janow
10:34
akaen
10:32
tomako68
10:30
Stonechip
10:23
szalas
10:22
jacek50
09:48
Etiopczyk
09:43
waldekstepien@wp.pl
09:43
Leno
09:40
przemgoz
09:39
konsok
09:38
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |