|
METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO | Dyscyplina | | Status | Wątek aktywny ogólnodostępny | Wątek założył | Biegam dla zdrowia (2012-11-06) | Ostatnio komentował | Oczko (2012-11-08) | Aktywnosc | Komentowano 19 razy, czytano 121 razy | Lokalizacja | | POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH
| | | | |
| 2012-11-06, 10:05 adidas: Monika is all in
Moim zdaniem, to słaba ambasadorka tej marki, zwłaszcza w zakresie biegania. A, czy pani Monika to już gdzieś wystartowała w jakimś biegu, chocby na 5 km, czy tylko biega po rozbiegu. Nawiasem mówiąc z coraz gorszym skutkiem..... Oczywiście, jej sukcesy w skoku o tyczce, są bezdyskusyjne. Ale bieganie to inny świat. Pozdrawiam. |
| | | | | |
| 2012-11-06, 10:47 Nazwisko
Niestety firmy biorą znane nazwiska, a wśród polskich biegaczy nazwisk o światowym poziomie brak. |
| | | | |
| | | | | |
| 2012-11-06, 10:52
Tancerka w TV, teraz niby biegaczka, niedługo pewno w posły ruszy. Celebrytka. |
| | | | | |
| 2012-11-06, 11:01
Coś ostatnio miała bardzo słabe występy w skoku o tyczce to teraz wzięła się za zarabianie pieniędzy. Tylko dziwi fakt, że adidas wziął taką słabiznę pod każdym względem do reklamy i promocji. |
| | | | | |
| 2012-11-06, 12:07 Słabizna
2012-11-06, 11:01 - atom napisał/-a:
Coś ostatnio miała bardzo słabe występy w skoku o tyczce to teraz wzięła się za zarabianie pieniędzy. Tylko dziwi fakt, że adidas wziął taką słabiznę pod każdym względem do reklamy i promocji. |
Koledzy bez przesady, Monika to nie słabizna , przecież to wicemistrzyni Świata z Berlina. Oczywiście ostatnio słabiej skacze i raczej kończy karierę. A co do do tańca to takie czasy , wszyscy tak robią, tańczyła tez Otylia J. Robert K. Saleta i inni ale tylko Otylia wygrała Mercedesa. |
| | | | | |
| 2012-11-06, 12:16
2012-11-06, 12:07 - henry napisał/-a:
Koledzy bez przesady, Monika to nie słabizna , przecież to wicemistrzyni Świata z Berlina. Oczywiście ostatnio słabiej skacze i raczej kończy karierę. A co do do tańca to takie czasy , wszyscy tak robią, tańczyła tez Otylia J. Robert K. Saleta i inni ale tylko Otylia wygrała Mercedesa. |
Dokładnie. Są lepsze i gorsze występy, ale na pewno nie możemy nazywać Moniki słabizną. A co do zarabiania kasy... to co w tym złego? Reklama to nie grzech ;) |
| | | | | |
| 2012-11-06, 15:04 skromność
Jak chcecie oceniać kogoś to najpierw zróbcie wynik, chociaż domeną mistrzów jest właśnie skromność ...
Ciekawe, czy jak by wam zaproponowano udział w reklamie za 500 tys. zł czy ktoś by odmówił.. Widzę, że ostatnio nawet na forum maratonówpolskich ostatnio atmosfera coraz bardziej siada... Szkoda.. |
| | | | |
| | | | | |
| 2012-11-06, 18:21
Trzeba mieć wyjątkowo dużo złej woli, żeby powiedzieć o niej słabizna. |
| | | | | |
| 2012-11-06, 19:09
Monika jako ambasadorka to bardzo dobry wybór jak najbardziej bo po pierwsze jest lekkoatletką z osiągnięciami(lekkoatletyka to między innymi dyscypliny biegowe więc dlaczego niektórzy mają jakiś problem?? to nie wiem),po drugie(w sumie najważniejsze) jest znana i rozpoznawana!!!!! dla porównania ambasadorką mogła by być któraś z naszych bardzo ładnych typowych biegaczek np. Agata Bednarek, Marika Popowicz czy Anna Kiełbasińska, i właśnie tu jest problem bo te trzy panie pomimo że startowały na IO w Londynie i mają osiągnięcia to i tak nie są nawet dobrze znane w środowisku biegaczy amatorów(bo głównie do takich są skierowane reklamy takie jak ta) nie mówiąc już o zwykłym Kowalskim dla którego skok o tyczce to nie koniecznie dyscyplina lekkoatletyczna, ale i tak ktoś by powiedział czy napisał przecież te trzy panie nie są biegaczkami bo śmigają tylko na 100 lub 400 metrów i to jeszcze w sztafecie :D:D:D bleee a w ogóle wie ktoś ile mierzy sobie ten rozbieg w skoku o tyczce?? bo nie mogę tego znaleźć:D:D na pewno tyczka może mieć max. 5,2 metra, a rozbieg??? a tak poza tym skoro M.Tyson(bokser) może śpiewać i to jeszcze na scenie to dlaczego Monika miała by nie biegać w ciuchach adasia(dla celów reklamowych)... |
| | | | | |
| 2012-11-06, 20:41
2012-11-06, 10:05 - Biegam dla zdrowia napisał/-a:
Moim zdaniem, to słaba ambasadorka tej marki, zwłaszcza w zakresie biegania. A, czy pani Monika to już gdzieś wystartowała w jakimś biegu, chocby na 5 km, czy tylko biega po rozbiegu. Nawiasem mówiąc z coraz gorszym skutkiem..... Oczywiście, jej sukcesy w skoku o tyczce, są bezdyskusyjne. Ale bieganie to inny świat. Pozdrawiam. |
a myślisz że Monika skacze w Miejscu?:)
chyba skok o tyczce ma dużo wspólnego z bieganiem..
Proponuje iść trochę pobiegać, zaraz każdy poczuje się lepiej..:) |
| | | | | |
| 2012-11-06, 23:16
a kto według szanownych kolegów powinien zostać ambasadorką? Może Doda w szpilkach?
Monika jest świetnym sportowcem, nie unosi sie pychą, zwycięstwa nie udeżaja jej do głowy, nadal jest sobą. Jest ikoną polskiego sportu.Jest sporowcem z własną osobowością |
| | | | | |
| 2012-11-06, 23:30
2012-11-06, 23:16 - Tolka napisał/-a:
a kto według szanownych kolegów powinien zostać ambasadorką? Może Doda w szpilkach?
Monika jest świetnym sportowcem, nie unosi sie pychą, zwycięstwa nie udeżaja jej do głowy, nadal jest sobą. Jest ikoną polskiego sportu.Jest sporowcem z własną osobowością |
PRZECIEŻ szanowny kolega wymienił Ci trzy lekkoatletki które mogły by być ambasadorkami adidasa(mają talent, osiągnięcia, i urodę, ale nie mają tego co Monika) jak czytasz pamiętaj że to nie ja miałem zarzut co do naszej Tyczkarki |
| | | | |
| | | | | |
| 2012-11-07, 22:39
2012-11-06, 20:41 - Krzysiek_biega napisał/-a:
a myślisz że Monika skacze w Miejscu?:)
chyba skok o tyczce ma dużo wspólnego z bieganiem..
Proponuje iść trochę pobiegać, zaraz każdy poczuje się lepiej..:) |
No właśnie tak jest na forum, jak ktoś zechce zabrać głos, czyli wypowiedzieć własne zdanie w temacie i już jest na cenzurowanym. Po pierwsze, to napisałem, że jej sukcesy w skoku o tyczce nie podlegają dyskusji. W tym była, bo już nie jest, w mojej opinii, taka dobra, ale to są jej zasługi w tej dyscyplinie i już. Ambasadorką marki może być, jak już ktoś tak bardzo chce, bo ja i tak Adidasa nie kupię, bo jest dla mnie za drogi, a poza tym są inne, może nawet lepsze marki, zwłaszcza jeśli chodzi o bieganie. Na ambasadorkę biegania to na pewno się nie nadaje, bo nie biega tylko skacze o tyczce. Nawet jeżeli musi trenować rozbieg do skoku, to nie jest to dla mnie bieganie w czystej formie. Moim zdaniem taką ambasadorką biegania w imieniu marki Adidas, na polski rynek, mogłaby być na przykład Anna Jesień, Lidia Chojecka, Karolina Jarzyńska, Edyta Lewandowska oraz grupa młodych, zdolnych i urodziwych sprinterek, o których już była mowa. A co do skoku o tyczce, to o wiele wyżej cenię Annę Rogowską. I takie jest moje zdanie w temacie i na szczęście mam do niego niezbywalne prawo. |
| | | | | |
| 2012-11-07, 22:55
2012-11-07, 22:39 - Biegam dla zdrowia napisał/-a:
No właśnie tak jest na forum, jak ktoś zechce zabrać głos, czyli wypowiedzieć własne zdanie w temacie i już jest na cenzurowanym. Po pierwsze, to napisałem, że jej sukcesy w skoku o tyczce nie podlegają dyskusji. W tym była, bo już nie jest, w mojej opinii, taka dobra, ale to są jej zasługi w tej dyscyplinie i już. Ambasadorką marki może być, jak już ktoś tak bardzo chce, bo ja i tak Adidasa nie kupię, bo jest dla mnie za drogi, a poza tym są inne, może nawet lepsze marki, zwłaszcza jeśli chodzi o bieganie. Na ambasadorkę biegania to na pewno się nie nadaje, bo nie biega tylko skacze o tyczce. Nawet jeżeli musi trenować rozbieg do skoku, to nie jest to dla mnie bieganie w czystej formie. Moim zdaniem taką ambasadorką biegania w imieniu marki Adidas, na polski rynek, mogłaby być na przykład Anna Jesień, Lidia Chojecka, Karolina Jarzyńska, Edyta Lewandowska oraz grupa młodych, zdolnych i urodziwych sprinterek, o których już była mowa. A co do skoku o tyczce, to o wiele wyżej cenię Annę Rogowską. I takie jest moje zdanie w temacie i na szczęście mam do niego niezbywalne prawo. |
A co osiągnęła Edyta Lewandowska, Ona jeszcze biega? - przyznaje figurę ma, a może miała, bo już dawno jej nigdzie nie widziałem.
Jak wejść w kampanie reklamową to w kogoś kto nadal jest na dość dobrym poziomie i dość często startuje
Adidas faktycznie zbyt mocno się ceni, i też zaprzestałem kupować ich produkt |
| | | | | |
| 2012-11-07, 23:36 Rozczarowany
Jestem rozczarowany "argumentami" niektórych Joggierów na temat Moniki Pyrek.Jest wspaniałą,skromną i wybitną naszą lekkoatletką i cieszę się, że może korzystać z ofert reklamowych.Mam propozycję ; bierzmy się za przygotowania do nowego Sezonu 2013,będzie więcej optymizmu a mniej malkontenctwa.POGODY DUCHA i do przodu................!!!!!!!!!!!!!! |
| | | | | |
| 2012-11-08, 00:13
2012-11-07, 22:39 - Biegam dla zdrowia napisał/-a:
No właśnie tak jest na forum, jak ktoś zechce zabrać głos, czyli wypowiedzieć własne zdanie w temacie i już jest na cenzurowanym. Po pierwsze, to napisałem, że jej sukcesy w skoku o tyczce nie podlegają dyskusji. W tym była, bo już nie jest, w mojej opinii, taka dobra, ale to są jej zasługi w tej dyscyplinie i już. Ambasadorką marki może być, jak już ktoś tak bardzo chce, bo ja i tak Adidasa nie kupię, bo jest dla mnie za drogi, a poza tym są inne, może nawet lepsze marki, zwłaszcza jeśli chodzi o bieganie. Na ambasadorkę biegania to na pewno się nie nadaje, bo nie biega tylko skacze o tyczce. Nawet jeżeli musi trenować rozbieg do skoku, to nie jest to dla mnie bieganie w czystej formie. Moim zdaniem taką ambasadorką biegania w imieniu marki Adidas, na polski rynek, mogłaby być na przykład Anna Jesień, Lidia Chojecka, Karolina Jarzyńska, Edyta Lewandowska oraz grupa młodych, zdolnych i urodziwych sprinterek, o których już była mowa. A co do skoku o tyczce, to o wiele wyżej cenię Annę Rogowską. I takie jest moje zdanie w temacie i na szczęście mam do niego niezbywalne prawo. |
jasne każdy ma prawo do swojego zdania :D:D bleee tylko że chodzi o to że różnie jest interpretowana terminologia, Monika jest lekkoatletka więc ma prawo reprezentować pod względem reklamowym każdą dyscyplinę lekkoatletyczną tym bardziej biegową dyscyplinę, to jest tak jak młody kierowca po zdaniu prawka nie był by kierowcą bo nie ma na koncie przejechane 100 tyś. kilometrów tylko zaledwie kilka naście, więc Monika nie biega setek tylko dziesiątki więc nie jest biegaczką(lekkoatletką) to ja od dziś jestem tylko biegający bo nie jestem kulomiotem hahahaha |
| | | | | |
| 2012-11-08, 02:10
Zazdrość w wynikach jakichkolwiek przez Was Panowie przemawia :) Osiągnijcie coś najpierw sami, a potem krytykujcie.
|
| | | | |
| | | | | |
| 2012-11-08, 12:26
2012-11-08, 02:10 - renia_42195 napisał/-a:
Zazdrość w wynikach jakichkolwiek przez Was Panowie przemawia :) Osiągnijcie coś najpierw sami, a potem krytykujcie.
|
Wiesz co Renata, wiem, że pogodna z Ciebie osoba, ale czytaj uważnie, zanim napiszesz coś o zazdrości i wynikach..... Wiecej nie skomentuję, bo szkoda czasu. A jak chcesz podyskutować, to zapraszam do poczty, bo z tego wątku już się wyautowałem. Pozdrawiam. |
| | | | | |
| 2012-11-08, 15:06
Lidia Chojecka byłaby naprawdę godną ambasadorką firmy Adidas. Jej pasmo sukcesów w biegach ma niewątpliwie większą wagę niż sukcesy Pyrek w tyczce w dodatku osiągane wtedy gdy konkurencja ta była w powijakach, uprawiała ją garstka zawodniczek, z tego połowa to były Polki. No ale Chojecka nie potrafi się rozpychać łokciami. |
|
|
|
| |
|