Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 


HISTORIA


PRODUKTY


KOBIETA


DRUŻYNA


BIEGI


16 listopada 2012, 08:35, 1766/163418Marcin Dulnik
ASICS: Znamy zwycięzców konkursu Tokyo Marathon 2013

LINK 1: ASICS Polska



      

Beata Nienadowska i Bartosz Lipnicki najlepiej poradzili sobie z rozwinięciem hasła tegorocznej globalnej kampanii firmy AISCS „Made of Sport”/”Żyję dla Sportu” i zwyciężyli w konkursie konsumenckim. W nagrodę polecą do stolicy Japonii, aby wziąć udział w Tokyo Marathon 2013!

Firma ASICS pokryje koszt podróży w obie strony, nocleg oraz koszt opłaty startowej. ASICS przekaże zwycięzcom również sprzęt, w którym wystąpią w tokijskim maratonie.

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie „Tokyo Marathon 2013” był zakup wybranego sprzętu ASICS lub ukończenie 13. Poznań Maratonu oraz przedstawienie propozycji rozwinięcia hasła tegorocznej globalnej kampanii firmy ASICS "Made of Sport". Zadanie polegało na wyrażeniu w formie krótkiego hasła, czym dla uczestnika konkursu jest sport.

Beata Nienadowska z Elbląga październikowy maraton w Poznaniu pokonała w czasie 03:38:55. Zaproponowane przez nią hasło konkursowe: "Żyję dla sportu. Wiem, że nie jestem sama." zostało najwyżej ocenione przez komisję konkursową.

„Hasło, które zaproponowałam wzięło się stąd, wokół mnie są tysiące takich wariatów zapaleńców jak ja i wiem, że na trasie nigdy nie jestem sama. Ten zagada, ten się uśmiechnie, ten poda wodę, a ten zrobi zdjęcie - zawsze ktoś z tobą jest. Gdy wyciągnęłam kupon konkursowy z worka startowego w biurze zawodów przed 13. Poznań Maraton, przeczytałam początek hasła i spojrzałam na odwrotną stronę kartki przedstawiającą start maratonu w Tokio - hasło dopowiedziało się samo. Muszę się przyznać, że oczyma wyobraźni ujrzałam się na tym starcie tokijskiego maratonu wśród tysięcy maniaków takich jak ja” – tak Beata Nienadowska tłumaczy swój pomysł na zwycięskie hasło.

Bartosz Lipnicki natomiast dokonał szczęśliwego zakupu sprzętu ASICS, na targach EXPO przed 34. Maratonem Warszawskim. Zdecydował się na buty ASICS GEL-Hyper 33. Wybierając się na Stadion Narodowy wiedział o zasadach konkursu i dobrze przemyślał swoją propozycję hasła. Na kuponie konkursowym, który otrzymał od sprzedawcy napisał hasło: „Jestem wiarą, nie zwątpieniem. Żyję dla Sportu”, które zostało uznane za najbardziej trafnie oddające istotę kampanii „Made of Sport”.

„Pomysł pojawił się podczas dyskusji w kilkuosobowym gronie. Moim zdaniem hasło „Jestem wiarą, nie zwątpieniem. Żyję dla sportu“ idealnie nawiązuje do globalnej kampanii firmy ASICS. Jednocześnie podkreśla ducha walki, daje przekonanie, że uda się pokonać własne słabości. Każdy biegacz musi przede wszystkim uwierzyć, że pokonanie dystansu, czasu, ukształtowania terenu czy innego biegacza jest możliwe. To równie ważne, jak przygotowanie fizyczne” – wyjaśnia Bartosz Lipnicki.

Konkurs konsumencki „Tokyo Marathon 2013” rozpoczął się we wrześniu i trwał do końca października. Okres jego trwania został wydłużony ze względu na duże zainteresowanie biegaczy udziałem w konkursie.

„Tegoroczna globalna kampania zatytułowana "Made of Sport" podkreśla prawdziwe sportowe wartości. W ten sposób ASICS składa hołd dla sportowców, którzy kochają wyzwania, swoją pasję i poświęceni szanując siebie nawzajem. Wyznają wartości, które motywują ich do treningu bardziej niż sława i bogactwo. Byliśmy ciekawi, jak biegacze w Polsce rozumieją przekaz naszej kampanii, dlatego zaproponowaliśmy taką formę konkursu. Propozycje, jakie otrzymaliśmy były bardzo ciekawe i pomysłowe, niełatwo było wybrać najlepsze hasła” – powiedziała Tanja Stankovic-Lipnicka, Marketing Manager, ASICS Polska.



Komentarze czytelników - brakskomentuj informację









 Ostatnio zalogowani
Januszz
12:52
saul
12:43
xaildx
12:40
conditor
12:33
vixcredo@gmail.com
12:14
stanlej
11:45
marekwroc
11:25
rokon
11:25
Admin
11:20
marynarz
10:56
GriszaW70
10:43
camillo88kg
09:41
kos 88
09:22
biegacz54
09:18
scianka
09:16
kostekmar
08:57
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |