Jestes
niezalogowany
ZALOGUJ

 

METRYKA WATKU DYSKUSYJNEGO
  Dyscyplina  
  Status  Wątek aktywny ogólnodostępny
  Wątek założył  DARIO170266 (2017-04-26)
  Ostatnio komentował  DARO1766 (2017-05-05)
  Aktywnosc  Komentowano 6 razy, czytano 309 razy
  Lokalizacja
 Ozimek
  Podpięte zawody  II Cross Ozimski - PagóRace

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH



ANONIM

(DARIO170266)

 2017-04-26, 12:03
 II Cross Ozimski - PagóRace - Ozimek k.Opola, 23.4.2017
Pagórace to święto biegowe w Ozimku. Świetna okazja promocji miasta i regionu. Związku z licznymi podobnymi imprezami w okolicy ma dużą konkurencję i o każdego uczestnika-biegacza musi dobrze się starać aby oni chcieli przyjeżdżać właśnie na Ozimski Cross a nie gdzie indziej. Chciałbym aby moje spostrzeżenia nie zostały źle odebrane i zrozumiane szczególnie przez organizatora, który do realizacji pomysłu włożył całe swoje serce. Tak więc poniższe słowa to nie krytyka, a podpowiedź jak w przyszłości jeszcze lepiej , perfekcyjniej i profesjonalniej przygotować Pagóra w Ozimku. Dobrze jest więc skorzystać z porad osób doświadczonych w organizacji tego rodzaju imprez lub mających odpowiednie kwalifikacje. Dobrze jest korzystać z oferowanej propozycji pomocy osób mogących bezinteresownie działać i służyć radą aby uniknąć takich wpadek jak:
1.Za mała liczba toalet dla tak dużej ilości osób. Kolejka do nich przed biegiem liczyła sobie nawet 5-8 osób.
2.Bardzo słabe nagłośnienie na boisku. Przemówienia i komendy prawie niesłyszalne.
3.Oficjalne ogłoszenie wszystkich wyników powinno nastąpić tuż po zakończonej rywalizaci.
4.Powinna zostać wprowadzona klasyfikacja wiekowa bo skoro jest elektroniczny pomiar czasu to nie można mówić tylko o kameralności biegu a sportowej rywalizacji. Powinna ona więc odbywać się w duchu fair play, a więc nie może ścigać się M20 i K20 z M60 i K60 bo M60 i K60 więcej już do Ozimka nie przyjadą.
5.Podanie wyników w klasyfikacji wiekowj powinno przyczynić się do atrakcyjności i podniesienia rangi zawodów.
6.Nagradzać powinno się pierwszych trzech z każdej grupy wiekowej.Powinno to zaowocować większą liczbą zgłoszeń na następnych biegach.
7.O wolontariusz i sponsorów trzeba odpowiednio zadbać, bo bardzo trudno ich pozyskać a bardzo łatwo stracić. Mam na myśli tutaj formy podziękowań.
8.Limitowanie porcji ciasta czy kiełbasy w punkcie żywieniowym na stadionie to moim zdaniem brak gościnności ze strony gospodarza.
9.Ze względów bezpieczeństwa wydłużenia wymaga droga wybiegnięcia ze stadionu. Wąskie gardło niezabezpieczonej materacami matelowej otwartej bramy stadionu i ostry 90 stopniwy zakręt
w prawo może doprowadzić w przyszłości do niebezpiecznego w skutkach wypadku.
10.Ktoś powinien zadbać o czystość na trasie biegu. Leżące puste butelki puszki i papierki nie są dobrą wizytówką.
11.Osobisty kontakt organizatora ze sponsorami przed i po imprezie zostanie przez nich mile odebrany. A jeśli dojdą do tego jeszcze jakieś biegowe gadżety to macie go w przyszłym roku na 100%.
12. Zorganizowanie miejsca dla mediów w którym będą przeprowadzane wywiady ze ścianą sponsorską, bo sponsor to nie frajer, jeśli daje to niech też z tego coś ma.
13.Osobisty kontakt organizatora z grupami biegowymi to podstawa dużej frekwencji na kolejnych edycjach biegu.
14.Połaczenie punktu żywieniowego z miejscem do konsumcji wyposażonego w ławki i stoły, ze "sceną" gdzie ogłaszane są wyniki to nie jest duży problem. Biegacze mogą stać w kolejce, jeść i pić przy stole i słuchać tego co dzieje sie na "scenie".
I to byłoby na tyle co mam do powiedzenia. Jeszcze raz podkreślam, że moją intencją nie býła krytyka organizatora i pięknej imprezy, a chęć zdopingowania do stworzenia jeszcze
lepszego widowiska .

  SKOMENTUJ CYTUJĄC


benek_b
Beniamin Buszewski

Ostatnio zalogowany
2020-02-03
12:51

 2017-04-26, 13:52
 
2017-04-26, 12:03 - DARIO170266 napisał/-a:

Pagórace to święto biegowe w Ozimku. Świetna okazja promocji miasta i regionu. Związku z licznymi podobnymi imprezami w okolicy ma dużą konkurencję i o każdego uczestnika-biegacza musi dobrze się starać aby oni chcieli przyjeżdżać właśnie na Ozimski Cross a nie gdzie indziej. Chciałbym aby moje spostrzeżenia nie zostały źle odebrane i zrozumiane szczególnie przez organizatora, który do realizacji pomysłu włożył całe swoje serce. Tak więc poniższe słowa to nie krytyka, a podpowiedź jak w przyszłości jeszcze lepiej , perfekcyjniej i profesjonalniej przygotować Pagóra w Ozimku. Dobrze jest więc skorzystać z porad osób doświadczonych w organizacji tego rodzaju imprez lub mających odpowiednie kwalifikacje. Dobrze jest korzystać z oferowanej propozycji pomocy osób mogących bezinteresownie działać i służyć radą aby uniknąć takich wpadek jak:
1.Za mała liczba toalet dla tak dużej ilości osób. Kolejka do nich przed biegiem liczyła sobie nawet 5-8 osób.
2.Bardzo słabe nagłośnienie na boisku. Przemówienia i komendy prawie niesłyszalne.
3.Oficjalne ogłoszenie wszystkich wyników powinno nastąpić tuż po zakończonej rywalizaci.
4.Powinna zostać wprowadzona klasyfikacja wiekowa bo skoro jest elektroniczny pomiar czasu to nie można mówić tylko o kameralności biegu a sportowej rywalizacji. Powinna ona więc odbywać się w duchu fair play, a więc nie może ścigać się M20 i K20 z M60 i K60 bo M60 i K60 więcej już do Ozimka nie przyjadą.
5.Podanie wyników w klasyfikacji wiekowj powinno przyczynić się do atrakcyjności i podniesienia rangi zawodów.
6.Nagradzać powinno się pierwszych trzech z każdej grupy wiekowej.Powinno to zaowocować większą liczbą zgłoszeń na następnych biegach.
7.O wolontariusz i sponsorów trzeba odpowiednio zadbać, bo bardzo trudno ich pozyskać a bardzo łatwo stracić. Mam na myśli tutaj formy podziękowań.
8.Limitowanie porcji ciasta czy kiełbasy w punkcie żywieniowym na stadionie to moim zdaniem brak gościnności ze strony gospodarza.
9.Ze względów bezpieczeństwa wydłużenia wymaga droga wybiegnięcia ze stadionu. Wąskie gardło niezabezpieczonej materacami matelowej otwartej bramy stadionu i ostry 90 stopniwy zakręt
w prawo może doprowadzić w przyszłości do niebezpiecznego w skutkach wypadku.
10.Ktoś powinien zadbać o czystość na trasie biegu. Leżące puste butelki puszki i papierki nie są dobrą wizytówką.
11.Osobisty kontakt organizatora ze sponsorami przed i po imprezie zostanie przez nich mile odebrany. A jeśli dojdą do tego jeszcze jakieś biegowe gadżety to macie go w przyszłym roku na 100%.
12. Zorganizowanie miejsca dla mediów w którym będą przeprowadzane wywiady ze ścianą sponsorską, bo sponsor to nie frajer, jeśli daje to niech też z tego coś ma.
13.Osobisty kontakt organizatora z grupami biegowymi to podstawa dużej frekwencji na kolejnych edycjach biegu.
14.Połaczenie punktu żywieniowego z miejscem do konsumcji wyposażonego w ławki i stoły, ze "sceną" gdzie ogłaszane są wyniki to nie jest duży problem. Biegacze mogą stać w kolejce, jeść i pić przy stole i słuchać tego co dzieje sie na "scenie".
I to byłoby na tyle co mam do powiedzenia. Jeszcze raz podkreślam, że moją intencją nie býła krytyka organizatora i pięknej imprezy, a chęć zdopingowania do stworzenia jeszcze
lepszego widowiska .
Jako uczestnik 2 kolejnych edycji - zgadzam się z częścią uwag Kolegi. Oczywiście toalety czy nagłośnienie to odwieczny problem wielu organizatorów, warto dbać o poprawę ilości i jakości, gdyż to odbija się na komforcie uczestników. Ja się tutaj odniosę do kwestii kategorii i nagradzania. W obu edycjach nagradzane były 2 kategorie - OPEN i mieszkańcy gminy. Szkoda, że brak jest honorowania kategorii wiekowych - rzeczywiście tutaj w obu kategoriach nie mają szans starsi zawodnicy w konfrontacji z młodszymi i ich rywalizacja na własnym poziomie nie zostaje nagrodzona. Sam byłem najstarszym zawodnikiem na podium - zająłem III miejsce OPEN, rywale byli niemal o połowę młodsi. Obawiam się, że w kolejnym roku mogę już ulec "młodzieży" i niczego nie wywalczyć :) A piwo wśród fajnych nagród naprawdę jest wyborne - szkoda by było obejść się smakiem ;)
Nagród na losowaniu jest mnóstwo, więc jest w zasadzie z czego wydzielić pulę skromnych nagród dla "trójek" z kategorii wiekowych - przy zasadzie niedublowania się w kategoriach byłoby całkiem sporo nagrodzonych za trudy walki na poziomie adekwatnym do wieku - pamiętajmy, że bardziej cenimy to, co wywalczyliśmy swoimi nogami, niż to, co dał nam los. To by podniosło atrakcyjność biegu jeszcze bardziej.

Jeszcze jedna rzecz wymaga poprawy - ja się 2 razy złapałem na tym: łatwość zgubienia się... Biegnąć w amoku w obu edycjach pomyliłem trasę, na szczęście w pobliżu były osoby które mnie "nawróciły", ale kosztowało mnie to za każdym razem utratę lepszego miejsca... Wiem, gapiostwo, ale nie tylko ja się myliłem. W kilku miejscach brakło wolontariuszy, albo wyraźnego przegrodzenia taśmą (np. ostry skręt na ostatnią górkę) - niby wiedziałem że drogę wskazują tasiemki na drzewach, ale powtarzam - w "amoku" widzi się tunelowo i o pomyłkę nietrudno. Dobrym rozwiązaniem jest spray - rozwiązanie z czeskich biegów w terenie.

Ale generalnie - impreza naprawdę wspaniała. Jestem pod wrażeniem - lubię takie kameralne biegi bez zadęcia organizacyjnego. Sympatycznie, do tego piękne tereny - chce się wracać mimo dość ciężkiej trasy. Mam nadzieję, że Organizatorzy wezmą uwagi pod rozwagę i będą dążyć do ideału :)


  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA
  PRZECZYTAJ MÓJ BLOG (40 wpisów)
  ZOBACZ GALERIĘ MOICH ZDJĘĆ (13 sztuk)

 



słodki
Rafał

Ostatnio zalogowany
2020-08-07
10:50

 2017-04-26, 22:08
 II Cross Ozimski
Darku, bardzo dziękuję za miłe słowa i konstruktywne uwagi, postaram się wziąć je pod uwagę przy planowaniu kolejnej edycji. Każda sugestia jest dla mnie bardzo cenna, zatem jestem wdzięczny za powyższe wskazówki. Do niektórych spróbuję się szerzej odnieść :)

1. Za rok oczywiście postaram się o otwarcie dodatkowych toalet, jednak co do kolejek - zaobserwowałem podczas swoich startów w całej Polsce i za granicą, że kolejek nie ma tylko tam, gdzie nie ma toalet. A biegów bez toalet na starcie jest całkiem sporo, w tym zawody o frekwencji wielokrotnie przewyższającej Pagórową, także jest to chyba "problem" wszystkich organizatorów.
2. Na starcie mówiłem przez megafon, losowanie nagród było już przeprowadzane z głośnikiem. Za rok postaram się mówić głośniej, żeby nikt nie przegapił komendy startowej :)
3. Darku, co masz na myśli poprzez oficjalne ogłoszenie wszystkich wyników? Podanie przez głośniki wyników 191 biegaczy? Czy wydrukowanie ich na kartkach? Jeśli to drugie, to bardzo przepraszamy, ale chwilę przed ich wydrukowaniem zepsuła nam się drukarka :( Zamiast tego byłem dla każdego dostępny z laptopem z wynikami, z czego część osób skorzystała.
4./5./6. Nie każdy biega dla rywalizacji. Nie każdy chce się ścigać. Jednak postaramy się w przyszłym roku zdobyć środki i sponsorów skłonnych ufundować nagrody dla kategorii wiekowych :) Dodam tylko, że największe biegi terenowe w Polsce nie mają kategorii wiekowych (łącznie z Mistrzostwami Polski na długim dystansie). Co więcej, na Pagórze nie było ścigania K20 z K60 z prostego powodu – żadna Pani nie była w K60. Ale rozumiem przekaz, za rok spróbujemy wystartować z wiekówkami :)
7. Masz absolutną rację! Dlatego też Wolontariusze dostali ode mnie prezenty, a Sponsorzy publiczne podziękowania przed biegiem, a także przestrzeń marketingową na oficjalnych plakatach, numerach startowych, chustach wielofunkcyjnych i stronie internetowej biegu. Co więcej, każdego z osobna przedstawiłem na fanpejdżu biegu na facebooku, który obserwuje 600 osób. Masz też sto procent racji pisząc o trudach przy pozyskaniu sponsorów, dlatego takie działania wdrażam już pół roku przed biegiem. Prawie wszyscy partnerzy z pierwszej edycji, byli z nami również w tym roku (plus wielu zupełnie nowych), zatem chyba czują się dobrze współpracując na oferowanych przeze mnie warunkach. Jeden z nich nawet rozstawił swoje stoisko w strefie startu bez żadnej konsultacji ze mną jako organizatorem, więc gościnności Pagórowi chyba nie można odmówić :)
8. Darku, kiełbas było prawie 2x więcej niż biegaczy, ciasto też było przygotowane z zapasem. Nie rozumiem o jakim limitowaniu mówimy. Jeśli nie dostałeś jednego lub drugiego, najmocniej przepraszam - napisz do mnie proszę w wiadomości prywatnej, spróbuję Ci jakoś wynagrodzić zaistniałe nieporozumienie.
9. Bez obaw, odpukać w tym roku nikomu absolutnie nic się nie stało (zero zgłoszeń do zespołu medycznego i straży). Na żadnych zawodach, na których startowałem, nie było materaców na zakrętach. Niejednokrotnie w biegach terenowych są pełne nawrotki (częstokroć w górach), nikt tam nie stawia barierek czy materaców na czas biegu.
10. Chodzi Ci o czystość przed biegiem? Sprawdzałem trasę dzień przed zawodami i była czysta. Niemniej właścicielem tych obszarów są Lasy Państwowe, zatem ewentualne uwagi musiałbyś skierować pod adresem tej spółki. Służę kontaktem jeśli chcesz. Ja przed biegiem nie miałem żadnych zastrzeżeń co do stanu terenu. Natomiast po zawodach trasa została posprzątana i doprowadzona do stanu początkowego. Jeśli widząc jakieś śmieci na trasie, postanowiłeś posprzątać choć część z nich – niezmiernie dziękujemy za pomoc!
11. Darku, 100% poparcia dla Twoich słów. Przez ostatnie pół roku z każdym ze sponsorów i partnerów, kontaktowałem się osobiście w celu omówienia warunków współpracy.
12. Rzuć proszę okiem na punkt 7., tam wyjaśniłem co oferuję Partnerom. Co prawda „ściany sponsorskiej” jeszcze się nie dorobiliśmy, ale bardzo dziękuję za cenną (choć nieco zbyt dosadnie sformułowaną) uwagę.
13. Masz rację, dlatego szerzyłem wieść o Pagórze wśród lokalnych środowisk biegowych. Za rok spróbuję jeszcze szerzej rozpuścić macki.
14. Darku, ustawienie sceny nie jest problemem, pod jednym warunkiem – że posiada się scenę. Żanecie za „scenę” podczas rozgrzewki posłużyło przewyższenie terenu, moim zdaniem widział ją każdy ;) Niemniej jeśli dekorację na bieżni zaliczasz do „wpadek”, spróbujemy w przyszłości rozważyć uniknięcie takiego faux pas.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za bezcenne uwagi! Mamy nadzieję, że inni uczestnicy również postanowią nam pomóc i wskazać co było nie tak :) Pozdrowienia!

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


agacia2491

Ostatnio zalogowany
2017-05-01
20:58

 2017-05-01, 21:17
 
Brawo Dario i Benek. Zgadzam się z Wami w 100% .Ja proponowałabym wprowadzenie klasyfikacji wiekowej zarówno dla opena jak i gminy ozimek. Jeszcze bardziej zwiekszyłoby to liczbę osób nagrodzonych, a co za tym idzie zadowolonych z imprezy, bo to co wybiegane faktycznie bardziej się ceni a wszystko idzie w eter. Ba - ja to też wprowadziłabym oddzielną klasyfikacje dla czworonogów biorących udział w biegu. Zakup miski wody i wędzonych kości dla pierwszy trzech nie zrujnuje przecież budżetu organizatora a stworzy show na który jeszcze nikt chyba nie wpadł. Stanie się to atrakcją dla całych rodzin którzy będą dopingować swoich czworonożnych pupili wraz z ich opiekunami. Mam nadzieje, że M20 czy M30 zrozumie o czym pisze Dario. Że nie dotrze do nich to, dopiero wtedy kiedy sami będą M50. Kiedy nie będą już w stanie biec z prędkością 4:15 na jeden kilometr tylko 5:15 a przyjdzie im rywalizować z M20 który pobiegnie np 3:15/1km. I to ma sens o czym pisze Dario i Ben to będzie faktycznie fair play.
Pozdrowienia Agata

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA




Ostatnio zalogowany



 2017-05-04, 15:27
 Nobody is perfect .
Moim skromnym zdaniem wyjaśnienia Słodkiego na rzeczowe i kompetentne punkty Dario (nic dodać, nic ująć) to pełna kompromitacja. Facet nic a nic nie kuma o czym pisze Dario. Bieg i trasa super. Atmosfera i ludzie na 5 z plusem.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA




Ostatnio zalogowany



 2017-05-05, 18:47
 OD SPONSORA AGRO-RANCZO
Ja Dariusz Jasiniak właściciel firmy AGRO-RANCZO oświadczam, że decyzja o zwrocie przez zawodników biorących udział w biegu, ufundowanych do pakietów startowych karnetów na spływ kajakowy została wydana wbrew naszej woli. Szkodząca naszemu wizerunkowi decyzja spowodowała zerwanie dalszej współpracy i nastąpiła po braku możliwości zwrotu przez organizatora niewykorzystanych karnetów w pakietach startowych w ilości 59 sztuk. Aby nie ponosić konsekwencji finansowych wydano niesłuszną decyzje o zwrocie karnetów przez zawodników co uważamy za decyzje krzywdząca zarówno Was jak i nas. Dlatego też za pośrednictwem tego forum pragniemy zdementować rozchodzącą się wśród zawodników informacje i potwierdzić ważność naszego zobowiązania.

  SKOMENTUJ CYTUJĄC
  NAPISZ LIST DO AUTORA


DODAJ SWÓJ KOMENTARZ W TYM WĄTKU

POWRÓT DO LISTY WĄTKÓW DYSKUSYJNYCH




 Ostatnio zalogowani
szan72
11:39
mariuszkurlej1968@gmail.c
11:37
BeRuS
11:36
GriszaW70
11:31
stanlej
11:29
przystan
11:26
jfb
11:23
dlugipawlo
11:14
BemolMD
11:09
Admin
11:01
Amian
10:52
iron25
10:31
Mikesz
10:20
schlanda
10:12
StaryCop
10:05
justynas94
09:53
|    Redakcja     |     Reklama     |     Regulamin     |