| | | |
|
| 2017-06-06, 11:39 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
http://www.festiwalbiegowy.pl/biegajacy-swiat/alez-wynik-2-piatnica-polmaraton-juz-historyczny#.WTZm39ykLIV
witam jako dyr. organizacyjny "II Piątnica Półmaraton POMAGAMY" po raz pierwszy wszystkie opłaty uczestników zbieraliśmy na cele charytatywne , to sami uczestnicy wybierali gdzie chcieli przekazać swoje wsparcie finansowe.
I choć startujemy dopiero 11 czerwca to już dzisiaj po zamknięciu listy uczestników możemy się pochwalić, ogólnie nasi uczestnicy wpłacali po 40zł a jest ich 309 co daje 12.360zł. Dodatkowo można było dopłacić dodatkowe wsparci w dowolnej wysokości.
Może, że po raz pierwszy, może poprzez mylne interpretowanie opłaty obowiązkowej nasi uczestnicy bardzo często zaznaczali dodatkowe wsparcie jednak gdy przychodził przelew okazywało się, że wpłacili tylko obowiązkową opłatę 40zł dlatego ogólna suma dodatkowych opłat nie jest może za duża jednak jak na 34 uczestników zebrana kwota 1.080zł cieszy i mamy nadzieje, że w następnym roku będzie ich znacznie więcej. Dziękujemy Wszystkim i zapraszamy w następnym roku.
Pomagamy :
1. Fundacja "Samotnych Matek z Dziećmi i Rodzin" – 2.350 zł
2. Stowarzyszenie Kobiet z Problemem Onkologicznym – 2.440 zł
3. Stowarzyszenie "Pomocna Dłoń" Domu Pomocy Społecznej – 5.620 zł
4. Towarzystwo Przyjaciół Chorych "Hospicjum" – 3.030 zł
…………………………………………………………………………………………………………………………
309 x 40zł = 12.360zł +dodatkowe wsparcie 1.080 zł = 13.440 zł
Czeki zostały wypisane jeszcze raz Dziękujemy wszystkim za wsparcie w naszej imprezie. |
|
| | | |
|
| 2017-06-10, 09:56 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
Startujemy już w najbliższą niedzielę 11 czerwca o godzinie 10:30 w okolicy siedziby OSM Piątnicy ul. Polna 1
Biuro zawodów otwarte od 8:00 do 10:00
godz. 13:30 DEKORACJA
do zobaczenia :)
pozdrawiam
|
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2017-06-11, 23:54 FOTO
|
| | | |
|
| 2017-06-16, 07:20 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
Byłeś na naszej imprezie ?
Jak ją oceniasz ?
napisz w "RANKINGU" co możemy poprawić :)
pozdrawiam |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 10:44 wstyd
LINK: https://www.maratonypolskie.pl/mp_index.php?dzial=1&action=7&code=17832&bieganie | Jest mi wstyd za moich rodaków za takie potraktowanie w regulaminie zawodników zagranicznych. To nie ma nic wspólnego ze sportem. Cieszę się, że zawodnik z Białorusi o tym napisała maratonypolskie.pl opublikowały jego list. Mam nadzieję, że podobnie jak ja, znajdzie się więcej osób, które widząc taki wpis w regulaminie jakiegokolwiek biegu, nigdy się na taki nie zapisze. Wykluczenie kogoś z kategorii wiekowej, ze względu na jego pochodzenie, jest wstrętne i niegodne. Szkoda, że prawo daje takie możliwości. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 11:38
2017-07-03, 10:44 - remigiuszmikrut napisał/-a:
Jest mi wstyd za moich rodaków za takie potraktowanie w regulaminie zawodników zagranicznych. To nie ma nic wspólnego ze sportem. Cieszę się, że zawodnik z Białorusi o tym napisała maratonypolskie.pl opublikowały jego list. Mam nadzieję, że podobnie jak ja, znajdzie się więcej osób, które widząc taki wpis w regulaminie jakiegokolwiek biegu, nigdy się na taki nie zapisze. Wykluczenie kogoś z kategorii wiekowej, ze względu na jego pochodzenie, jest wstrętne i niegodne. Szkoda, że prawo daje takie możliwości. |
Nic dodać, nic ująć... :/
Nie tędy droga, drodzy organizatorzy... |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 14:13 Wstyd, wstyd, wstyd
2017-07-03, 11:38 - michu77 napisał/-a:
Nic dodać, nic ująć... :/
Nie tędy droga, drodzy organizatorzy... |
Podpisuję się pod powyższymi. Przejrzałem regulamin i jest tam napisane:
"Dla szczególnego wyróżnienia zawodników zagranicznych wprowadza się dla nich oddzielną kategorie i nagrody."
Interesujące "szczególne wyróżnienie"...
Chyba trzeba to skomentować na fb pod powiązanymi profilami...
Ciekawe, czy organizatorzy będą mieli odwagę jakoś się do tego odnieść... |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 14:32
Jak można kogoś wyrzucać z kategorii? Chociaż w biegach, gdzie nie ma dublowania nagród, zwycięzcy open też są z kategorii wyrzucani.
Jeden biegacz a tyle kwasu. Czy organizatorom się to opłacało? |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 14:46 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
Jako dyrektor biegu mogę napisać tylko jedno ...czytajmy regulaminy ze zrozumieniem.
Wypis z regulaminu ..." Dla szczególnego wyróżnienia zawodników zagranicznych wprowadza się dla nich oddzielną kategorie i nagrody."
Jeśli jest napisane "oddzielną kategorie i nagrody" to w żaden sposób nie mogliśmy zawodnika zakwalifikować do następnej innej kategorii.
I tak było na dekoracji zawodnik otrzymał nagrody w specjalnej kat. "dla zawodników z zagranicy".
Przykre jest to że opisując nagrody regionalne zawodnik opisuje "sękacz" jako "bułkę" na szczęście miód zaliczył do miodów.
Zawsze znajdzie się ktoś komu się nie dogodzi.
Rozumiem, że ktoś biega dla pieniędzy i przyjeżdżając na zawody ma tylko jeden cel w tym wypadku pieniądze.
Czytając wypowiedź zawodnika z Białorusi mogę jedynie przeprosić, że napisany regulamin może za mało wyraźnie, za mało zrozumiale wyjaśniał, że zawodników zagranicznych nagradzamy tylko i wyłącznie w jednej kategorii i na znak pokoju możemy wyjątkowo przyznać mu Puchar za I M-c w kategorii wiekowych + 200zł od odbioru w ustalony sposób.
pozdrawiam
Mariusz dyr. organizacyjny II Piątnica Półmaraton - POMAGAMY"
|
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 14:56 moim zdaniem
2017-07-03, 14:46 - POZDRAWIAM napisał/-a:
Jako dyrektor biegu mogę napisać tylko jedno ...czytajmy regulaminy ze zrozumieniem.
Wypis z regulaminu ..." Dla szczególnego wyróżnienia zawodników zagranicznych wprowadza się dla nich oddzielną kategorie i nagrody."
Jeśli jest napisane "oddzielną kategorie i nagrody" to w żaden sposób nie mogliśmy zawodnika zakwalifikować do następnej innej kategorii.
I tak było na dekoracji zawodnik otrzymał nagrody w specjalnej kat. "dla zawodników z zagranicy".
Przykre jest to że opisując nagrody regionalne zawodnik opisuje "sękacz" jako "bułkę" na szczęście miód zaliczył do miodów.
Zawsze znajdzie się ktoś komu się nie dogodzi.
Rozumiem, że ktoś biega dla pieniędzy i przyjeżdżając na zawody ma tylko jeden cel w tym wypadku pieniądze.
Czytając wypowiedź zawodnika z Białorusi mogę jedynie przeprosić, że napisany regulamin może za mało wyraźnie, za mało zrozumiale wyjaśniał, że zawodników zagranicznych nagradzamy tylko i wyłącznie w jednej kategorii i na znak pokoju możemy wyjątkowo przyznać mu Puchar za I M-c w kategorii wiekowych + 200zł od odbioru w ustalony sposób.
pozdrawiam
Mariusz dyr. organizacyjny II Piątnica Półmaraton - POMAGAMY"
|
Myślę, że gdyby zabrakło w regulaminie zapisu "dla szczególnego wyróżnienia" nie byłoby problemu. Jak dla mnie i dla wielu osób z którymi rozmawiam na ten temat, szczególne wyróżnienie to coś dodatkowego i myśl, że podobnie mógł to sformułowanie odczytać również zawodnik z zagranicy, który być może nie do końca zna zawiłości języka polskiego. Jego motywacji do startu nie znam, ale rozgoryczenie potrafię zrozumieć. Tym bardziej cieszę się z Pana przeprosin jako dyrektora biegu. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 14:58
2017-07-03, 14:46 - POZDRAWIAM napisał/-a:
Jako dyrektor biegu mogę napisać tylko jedno ...czytajmy regulaminy ze zrozumieniem.
Wypis z regulaminu ..." Dla szczególnego wyróżnienia zawodników zagranicznych wprowadza się dla nich oddzielną kategorie i nagrody."
Jeśli jest napisane "oddzielną kategorie i nagrody" to w żaden sposób nie mogliśmy zawodnika zakwalifikować do następnej innej kategorii.
I tak było na dekoracji zawodnik otrzymał nagrody w specjalnej kat. "dla zawodników z zagranicy".
Przykre jest to że opisując nagrody regionalne zawodnik opisuje "sękacz" jako "bułkę" na szczęście miód zaliczył do miodów.
Zawsze znajdzie się ktoś komu się nie dogodzi.
Rozumiem, że ktoś biega dla pieniędzy i przyjeżdżając na zawody ma tylko jeden cel w tym wypadku pieniądze.
Czytając wypowiedź zawodnika z Białorusi mogę jedynie przeprosić, że napisany regulamin może za mało wyraźnie, za mało zrozumiale wyjaśniał, że zawodników zagranicznych nagradzamy tylko i wyłącznie w jednej kategorii i na znak pokoju możemy wyjątkowo przyznać mu Puchar za I M-c w kategorii wiekowych + 200zł od odbioru w ustalony sposób.
pozdrawiam
Mariusz dyr. organizacyjny II Piątnica Półmaraton - POMAGAMY"
|
Pokrętne tłumaczenie...
Tu nie chodzi o czytanie ze zrozumieniem, tylko o pisanie ze zrozumieniem tego, co chce się przekazać. (Zakładając, że ktoś faktycznie nie wykazał złej woli) Takie rozumienie "szczególnego wyróżnienia" każdy racjonalnie myślący człowiek zaklasyfikowałby jako ironię. Tu nie chodzi o bieganie dla pieniędzy, bo 200 zł to żadne pieniądze w kontekście kosztów takiego startu. Tu chodzi o elementarne poczucie sprawiedliwości. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 15:34
Pierwszy raz się spotykam, z taką sytuacją że się kogoś wyklucza z kategorii wiekowej... |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 16:02 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
2017-07-03, 15:34 - michu77 napisał/-a:
Pierwszy raz się spotykam, z taką sytuacją że się kogoś wyklucza z kategorii wiekowej... |
nikt nikogo nie wykluczał z kat. tylko dodałem dodatkową kategorie ale wyszło tak jak wyszło.
To co miałem do powiedzenia napisałem.
Przeprosiłem i zwracamy pieniądze dla zawodnika z zagranicy.
ps. wyciągnąłem wnioski i już się to nie zdarzy bo zrobimy zawody bez nagród finansowych.
pozdrawiam
|
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 16:56
2017-07-03, 16:02 - POZDRAWIAM napisał/-a:
nikt nikogo nie wykluczał z kat. tylko dodałem dodatkową kategorie ale wyszło tak jak wyszło.
To co miałem do powiedzenia napisałem.
Przeprosiłem i zwracamy pieniądze dla zawodnika z zagranicy.
ps. wyciągnąłem wnioski i już się to nie zdarzy bo zrobimy zawody bez nagród finansowych.
pozdrawiam
|
Chylę czoła przed organizatorem, który mimo wszystko wypłaci nagrodę. Jednak jest pewien szkopuł z uczestnictwem zawodników zagranicznych i to tych zza naszej wschodniej granicy. Rozumiem, że chcą sobie u nas zarobić, ale w takim razie są ZAWODOWCAMI i my AMATORZY konkurując z nimi zniechęcamy się do SPORTU. Jeżdżę po różnych lokalnych tzw. "międzynarodowych" (bo takiej nazwy chcą organizatorzy) zawodach, w których jest kilku zawodników (zawodowców) z Ukrainy, czy Białorusi i to oni zgarniają nagrody. Pytanie, na ile jest to uczciwy start? Będąc na Słowacji, w akademiku, w którym nocowaliśmy przed startem otrzymywaliśmy od zawodników ze Wschodu propozycję kupna "lekarstw". Podejrzewam, że sami się nimi "leczyli" w celu uzyskania dobrych wyników. Przypominam tu aferę z dyskwalifikacją zawodnika ze Wschodu na maratonie w Poznaniu, co nie zaszkodziło mu zarabiać, pardon: startować w tych biegach lokalnych, o których piszę wyżej, bo organizatorów biegów w małych miejscowościach po prostu nie stać na testy antydopingowe. Dlatego wprowadza się na niektórych imprezach zapisy regulaminowe o uczestnictwie tylko, albo dodatkowej/dodatkowych kategorii obywateli naszego kraju albo obywateli UE. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 17:09
Polski zawodnik też się może naszprycować i wygrywać małe imprezy. To, że biegacz z danego kraju był nieuczciwy nie znaczy, że wszystkich należy tak traktować. Jak się ustala nagrody za czołowe miejsca, zawsze znajdą się tacy co będą o nie walczyć. Oby uczciwie. Jeśli organizator ma z tym problem, niech nie robi nagród a jedynie puchary, zaś nagrody kupi na losowanie lub przeznaczy kasę na co chce. Bogate pakiety czy działalność charytatywną. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 18:36
A ja przejechałem "tylko" 150 km na ten bieg nie dlatego, że kalkulowałem, że mi się z nagrody zwróci za paliwo ale aby wesprzeć organizację charytatywną bo CAŁY dochód ze startowego był na to przeznaczony. I to trzeba PODKREŚLAĆ a nie żal jednego zawodnika, który sprawdza nawet cenę sękacza. |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 19:55 Odpowiedź z Białorusi
Witam państwo serdecznie!
W swym komentarzu postaram się odpowiedzieć na to, co przeczytałem wcześniej. Najpierw przepraszam, że sękacz nazwałem bułką – ta nazwa była dla mnie nowym słowom i poprostu wylieciała z głowy.
Po drugie, jestem amatorem i często przyjeżdżam na zawody, aby poprostu wziąć tam udział. Więc przawie zawsze moje wydatki na biegi są wyższe, niż rożne nagrody. Więc zarabianie pieniądzy nie jest tutaj moim głównym celem.
Po trzecie, bardzo mi się podoba biegać w Polsce, gdzie bieganie rozwija sią bardzo dobrze! Macie tyle wspaniałych biegów! Pamiętam półmaraton Chmielakowy, półmaraton w Augustowie, maratony w Warszawie, Toruniu, Łodzi i Lublinie. W ostatnim w 2017. zająłem trzecie miejsce w kat. M30-39.
Półmaraton w Piątnicy też mi się spodobał: przyjazna atmosfera, smaczny obiad, butelka mleka wreszcie (taka fajna rodzynka zawodów)!
Nie chodziło tutaj mi tylko i wyłącznie o pieniądze, chociaż naprawdę chciałem coś wygrać, bo droga ze wschodu Białorusi z noclegiem w Białymstoku nie jest tania. Rozumiałem, że nawet w przypadku wygrania 200 zł potracę więcej.
Lecz dla mnie było naprawdę krzywdne i zaskakujące, gdy wszystkim zawodnikom na dekoracji były jednakowe nagrody, a dla mnie coś zupełnie innego. Pojechałem zasmucony.
Cieszę się, że pan organizator zadzwonił i napisał już do mnie i poprosił o możliwości przekazania nagrody i pucharu. Jestem pewny, że każdy z nas zrobił z tego wszystkiego prawidlowe wnioski i to będzie sprzyjało jak dalszym sukcesom półmaratona w Piątnicy, tak i naszym spotkaniam na innych zawodach w Polsce i na Białorusi. Serdecznie zapraszam!
Pozdrawiam |
|
| | | |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 20:12 Jedyny taki bieg w Polsce ... POMAGAMY
Każdy uczy się na błędach ... nie myli się ten co nic nie robi. Tak jak się zobowiązałem przekażemy puchar i 200zł to już ustalimy z Yrym prywatnie.
Pozdrawiam
Mariusz |
|
| | | |
|
| 2017-07-03, 20:18
Jako że temat został wyjaśniony, zamykam wątek. |
|