|
| 2014-04-08, 20:19 II Piatka dla Bartka - Kielce, 25.5.2014
BIEG „II PIĄTKA DLA BARTKA”
REGULAMIN
I. CEL IMPREZY
1. Popularyzacja i upowszechnianie biegania jako najprostszej formy aktywności ruchowej.
2. Propagowanie zdrowego trybu życia wśród lokalnej społeczności.
3. Pomoc w zakupie protez oraz rehabilitacji Bartka Orzechowskiego.
II. TERMIN I MIEJSCE
1. Start biegu – 25 maja 2014 r., godz. 10:00,; Stadion Lekkoatletyczny, ul. Boczna 15, Kielce.
2. Bieg przeprowadzony zostanie ulicami miasta na dystansie 5 km.
3. Dokładna trasa biegu znajdzie się na stronie internetowej www.siebiega.com.
III. ORGANIZATOR
1. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kielcach.
2. Kielecki Klub Lekkoatletyczny.
3. Świętokrzyskie Stowarzyszenie Biegaczy SIEBIEGA.
IV. ZASADY UCZESTNICTWA
1. W biegu ulicznym prawo startu mają osoby, które do dnia 25 maja 2014 roku ukończą 16 lat.
2. Osoby, które nie ukończyły 16 lat mogą wystartować w biegu, pod warunkiem podpisania oświadczenia (w Biurze Zawodów) przez rodzica/opiekuna prawnego o starcie dziecka na odpowiedzialność rodzica/opiekuna prawnego.
3. Wszyscy zawodnicy muszą zostać zweryfikowani w Biurze Zawodów. Podczas weryfikacji zawodnicy muszą posiadać dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość oraz potwierdzenie opłaty startowej. Warunkiem dopuszczenia zawodnika do biegu będzie złożenie podpisu pod oświadczeniem o starcie w zawodach na własną odpowiedzialność (podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.09.2001r. Dz. U. Nr 101, poz. 1095).
4. Wydawanie numerów startowych odbędzie się w Biurze Zawodów (Stadion Lekkoatletyczny) w godz. 7.00 – 09.45 (w dniu zawodów).
5. Zawodnicy wbiegający na metę muszą stosować się do poleceń sędziów i służb organizatora.
6. LIMIT MIEJSC: 600 zawodników.
7. Uczestnicy mają obowiązek stosowania się do poleceń Policji, Straży Miejskiej oraz osób zabezpieczających trasę biegu.
V. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszenia dokonywane są drogą elektroniczną poprzez wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie www.siebiega.com.
2. Zgłoszenia elektroniczne przyjmowane są do 23 maja 2014 r. na stronie www.siebiega.com, lub do wyczerpania limitu uczestników (600 osób).
3. Opłatę startową w wysokości minimum 10 zł należy wpłacać przelewem na konto bankowe Fundacja Dzieciom „Zdążyć z pomocą”:
subkonto Bank BPH S.A
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
wpłaty tytułem: 15382 - Orzechowski Bartłomiej Damian - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
w terminie do 25 maja 2014r.
4. Nie ma możliwości przeniesienia opłaty startowej na innego uczestnika, a w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w biegu, opłata startowa nie podlega zwrotowi.
VI. NAGRODY
1. Impreza ma charakter rekreacyjno-charytatywny.
2. Dla najlepszych zawodników przewidziano drobne upominki.
VII. ZASADY FINANSOWANIA
1. Zawodnicy startują na własny koszt.
2. Koszty organizacyjne pokrywają organizatorzy i sponsorzy.
3. Opłata startowa min. 10 zł.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszystkich uczestników Biegu obowiązuje niniejszy Regulamin.
2. Organizator i wszystkie osoby z nim współpracujące, a także osoby związane
z prowadzeniem i organizacją biegu nie ponoszą odpowiedzialności względem uczestników za szkody osobowe, rzeczowe i majątkowe, które wystąpią przed, w trakcie lub po biegu.
3. Uczestnik startuje na własną odpowiedzialność.
4. Organizator nie bierze odpowiedzialności za skutki działań niezgodnych
z Regulaminem, jak również za zdarzenia losowe, których nie da się przewidzieć.
5. Odpowiedzialność organizatora wygasa wraz z zakończeniem biegu na stadionie lekkoatletycznym.
6. Ostateczna interpretacja niniejszego Regulaminu należy do organizatora.
ORGANIZATORZY
|
|