19. lutego marka ASICS zakomunikowała, że rusza z nową, globalną kampanią: „IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT”. Naszym celem jest zainspirowanie jak największej grupy ludzi z całego świata do biegania i poznawania nowych miejsc, odkrywania nieznanych jeszcze terytoriów i wykorzystywania ogromnych możliwości, jakie daje bieganie.
Materiał kampanijny „IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT.” będzie emitowany na cały świecie w trakcie trwania imprez sportowych. Oprócz tego udostępniona zostanie 90 sekundowa wersja cyfrowa, materiały w formie drukowanej, reklamy outdoorowe i online, jak również materiały kampanijne w sklepach biegowych. Prowadzone będą również wszelkiego rodzaju aktywności w trakcie maratonów. To najbardziej ambitna – jak do tej pory – kampania ASICS.
Materiał ukazuje biegaczy w różnym wieku o zróżnicowanych poziomach zaawansowania, ścigających się po ulicach, drogach krajowych, lasach, ścieżkach trailowych, śniegu, lodzie czy górach. Został w nim również zaprezentowany sprzęt biegowy ASICS.
Akcja tego krótkiego filmiku zaczyna się w momencie, kiedy jeden z biegaczy znajduje na opustoszałej ulicy róg muflona. Gdy w dmie w niego, dźwięk alarmu niesie się po ulicach, pustyniach, górach i szlakach, gromadząc różnych biegaczy. Już po chwili możemy się przekonać o tym, że celem większości z nich jest osiągnięcie szczytu mitycznej góry, na którą wszyscy razem wbiegają. Słysząc jednak kolejny sygnał alarmu, rozbiegają się we wszystkie strony, podejmując nowe wyzwanie.
W ten oto sposób ASICS promuje różne sposoby prezentacji biegania starając się dotrzeć do każdego biegacza i zachęcając go do przekraczania granic.